Nii, olles nüüd mõnda aega 2005 aasta Pacifica 3,5 bens. omanik olnud ja ennast vähe selle masina koha pealt harinud, olen likvideerinud tavalisemad teadaolevad tüüpvead, kuid ehk teab mõni Pacifica omanik veel mind ette hoiatada. Plaan oleks kõikidest tüüpvigadest lahti saada. Praeguseks olen jagu saanud vaid nendest, mis on välja tulnud.
Need siis minul olnud sellised :
- Rehvirõhu andurid väidavad, et rehvides on rõhku vähe. Andurite patareid pidid kestma mingi 5 aastat max. Vahetada patareisid ei saa.
- Tagaratta laagrid kestavad suht vähe. Sain kenasti vahetatud, märku annab laagri lagunemisest veojõu kontrolli tuli armatuuril. Kui see põhjuseta põlema läheb, siis päev hiljem on laagriragin taga.
- Tagaluugi kojamees jääb mingi hetk lolli asendisse ja ei suvatse ennast liigutada. Eraldi kaitset sellele ei leidnud, et kontrollida. Mootor oli korras, kuid see vaheülekanne mootorist kojameheni oli sodi täis ja roostevett. Saab päris lihtsalt kõik lahti võtta. Kojamehe poldi vahelt imbub niiskust ja vett sisse ja aastate jooksul on seda tekkinud piisavalt, et tööd segama hakata.
- Käiguvahetus Drive-le hakkas mingi aeg vahetus nõksuga lülituma ja enne sisselülitamist vajus auto veits tagasi, samuti lõi mootoritule põlema ja veakoodid näitasid ülekande viga. Ameerika teadjamehed rääkisid mingist solenoidist ja selle vahetamisest. Samas räägiti ka, et kui selle solenoidi ühel korral vahetad, siis jäädki vahetama. Proovisin ühte odavamat lahendust nagu õli lisamine või õli vahetamine ( automaatkasti +4 ). Peale õlivahetust vahetab käike nagu uus masin.
Nüüd veel need pisiasjad, millega olen hädas:
- See krdi tankimine! Popp tüüpviga selle auto puhul. Tankimise ajal lööb tankuri püstoli kinni ja benss hakkab torust paistma - nagu paak oleks täis - kuid tangitud on umbes 15 liitrit. Ja siis jebi tankuri püstoliga, et saada surve väiksemaks ja paaki korralikult benssu. Viga peitub paagi enda ehituses, sellel on kaks kambrit ja 2 pumpa ( 1 pumpab ühest kambrist teise ) Räägitakse, et pumpade vahetus pidi asja korda ajama mõneks ajaks.
Väike pilt sellest asjast ka -
https://ww2-secure.justanswer.com/uploads/XT/XtraTech/2013-11-10_063343_2006_pacifica_dtc_p0452_nvld_assembly.jpg - Bensuseier elab oma elu. Tänu bensupaagi ehitusele, saad seierit usaldada vaid siis, kui paagis on ca. 10 l-i kütet. Muidu näitab, et pool paaki on täis ja siis peale mõne kilomeetri läbimist, kukkub seier õigesse asendisse.
Ja need krdi esituled - neid ei saa reguleerida kuidagi