Nonii
, tegu on kombineeritud veaga ja mingi osa sellest sa leidsid üles. Tundub, et süsteem on sama, mis voyageril. Ma võtaks nüüd selle tõstuki mootori ajami molekulideks, puhastaks ja määriks. Pingutaks peale pistikud mis seal tõstuki mootori sektoris on, kui sa seda juba ei teinud. Kuskil seal kere või tõstuki küljes on andur, mis ütleb luugi ajule, et luuk on lõpuni lahti (ja et selle võib kinni panna, kui kinni panemise signaal laekub). Üks oletus võiks olla, et äkki see kalab (anduri ühendus halb, andur vales asendis vms).
Selliste tööde tegemise ajaks tuleks lahti päästa aku - klemm, sest luugi tõstuki mootori juures on "aju", mis mäletab seisundeid ja vigu. Peale aku lahti võtmist see kindlasti resetib ennast ja kalibreerib süsteemi uuesti. Kas salongi nuppudest hakkas asi tööle mõlemat pidi? Osad masinad tahavad PULDI kaudu avamiseks ja kinni panemiseks kahte järjestikust kiiret vajutust, kumb variant seal Pacifical on?
Enne drb3 diagnosti on ilmselt kasulik selline üldine kontroll, susteemi määrimine ja resettimine ära teha. Muidu sealt ajust võib mingeid aiateibaid välja tulla.