Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 19:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Mär, 2008 0:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 25 Mär, 2008 17:13
Postitusi: 2
Probleem : asendasin originaal kõlarid sama mõõtu uutega ( u.4000.- maksvad komponent kõlarid ) , rakendasin süsteemile taha 5 kanaliga võimendi ( 1 sub.+ 4 uksekõlarit), vedasin võimendist kuni uksepiilariteni spets. jämedad kõlarijuhtmed ( ustesees kõlariteni kasutan originaalseid peenikseid juhtmeid ), esiuste kõlarid tõin 10 cm väljapoole ( tegin sama paksust vineerist vahevlantsid ). Miks ei suuda peale kõike seda esiuste kõlarid toota normaalset madalsagedust ?! Karjuvad kui kuradid, aga niipea kui annad ajutiselt vahele topitust katsetus võimendist ( mis on 4 kanaliga ja võimsam kui kasutatav 5 kanaliga ) bassi peale, hakkavad läbi lööma, ilma et hetkekski lootust annaksid ! 5 kanaliga võimendiga keera aga vol. põhja ja jookse salongist välja - heli tugevust nii et tapab, aga normaalset madalsagedust njetu. Antud hetkel on nii, et subw. müristab ja kallid esiuste kõlarid kriiskavad. Mida peaksin tegema, et saada salongi normaalne mahe sound, mitte aga bemarlikku ebakvaliteetset tümmi.
Aidake kui oskate. Aitäh !


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Mär, 2008 0:56 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Äkki on valjukad mõeldud kinnisele (kompressioon)kõlarile aga uks pole piisavalt õhutihe
või ei sobi valjukate takistus võimendiga
või on võimendi toitekaablid liiga peenikesed ja bassi mats tõmbab pinge maha.

Ei ole eriline spetsialist, lihtsalt arvan :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Mär, 2008 1:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
Vaata, kas nad kogemata vastasfaasidesse ühendatud ei saanud (ühel pool pluss-plussiga ja miinus miinusega aga teisel pool pluss-miinusega ja miinus plussiga. Ei oska paremini seletada) Kõlab kangesti seda moodi. Asja olemus siis selles, et üks kõlar annab matsu e. lööb membraani väljapoole ja teine liigutab sama matsu peale oma membraani sissepoole ja sööb sellega heli ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Mär, 2008 11:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 25 Mär, 2008 17:13
Postitusi: 2
tänud ! Kõlaritele ehitasin lõpuks taha ka niiöelda "kastid" ( kinnised silindrid ) ja + - ühendused olen ka korduvalt ümbertõstnud aga ei toimi ikkagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Apr, 2008 16:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Meil siin foorumis ilmselt pole kellegi passi kirjutatud "Kaspirovski" niiet anna ikka teada ka mis valjuhäälditega tegu. Foorumlased pole mingid selgeltnägijad. Hind ei huvita antud probleemi juures mitte kedagi, seega sellest vähe abi.
See kas mingi valjuhääldi vajab normaalseks tööks kinnist, lahtist või faasiinverteriga tarastust selgub datasheedist mis valjuhääldiga kaasa käib, niisamuti ka võimalik sagedusriba mida ta on võimeline esitama.
Täpsustamist vajab kas võimendi omab mingeid filtreid või mitte jne.
Seega algab probleemi lahendus tehnilistest andmetest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia