Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

voyageri maki vahetus
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=58&t=1757
Leht 2 koguhulgast 5

Autor:  tainas [ Teisipäev 07 Aug, 2007 10:56 ]
Teema pealkiri: 

täna sai hakatud siis otsima miks ukse kõlarid ei tööta.võtsin maha uksepolstrid ning selgus see et polegi kõlareid,neid pole seal kunagi olnudki.ukse sisemine kattes on puntiiriga märgistatud koht ja see on ilusti terve.ei ole isegi vahe plaati(plastik või metall)kuhu kõll kinnituks.ei pand ainult tähele kas mingi pistik oli ripakil .on kellegil sellist juhust olnud.

Autor:  hmm [ Teisipäev 07 Aug, 2007 19:49 ]
Teema pealkiri: 

siis sul ei ole ka taga võimendiga infinity kõlle:
Esimese ukse bassikõlar:
[albumimg]123[/albumimg]
Tagumine bassikõlar
[albumimg]124[/albumimg]
ja D piilaris sahistid.
Seega puudub sinu masinal vastav relee (Name Brand Speaker Realay):
[albumimg]414[/albumimg]
junction blocis
[albumimg]817[/albumimg]
ja häirete kõrvaldaja (radio shoke)
ehk kokkuvõtlikult puudub infinity helisüsteem.
Valmidus juhtmete näol on olemas.

Ise paigaldasin SE GV-le infinity kõlarid + relee + häiretekõrvaldaja ja asi oligi OK
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... light=name

Stereode pisitikutest on samuti üldises hoolduses/remondis teema olemas:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1330

Autor:  tainas [ Teisipäev 07 Aug, 2007 20:20 ]
Teema pealkiri: 

suured tänud info eest!nüüd küsimus selline?kas see ei lahendaks probleemi kui panna võimendi selle mille välja tõstsin selle võim on 2*250 vatti tõsta tagumised ustesse ja taha panna teised on olemas kõllid 280vatti,kardan vaid et nende ovaal on suurem

Autor:  hmm [ Teisipäev 07 Aug, 2007 21:31 ]
Teema pealkiri: 

ette lähevad 5"x7" ja taha 6"x9"
Esimestele vaja ka alusraam meisterdada - sobib vineerist või painutad jämedamast plekist (originaal vist 1mm - võin ka eksida aga piisavalt jäik oli)

egas see võim seal kõlarite küljes nüüd väga tugev polnud pigem toimis sagedusfiltrina - ovaalid mängisid ainult madalsagedusi!!!
ees armatuuri peal keskmised ja kõrged ning taga D piilaris ainult kõrged.

Esimesed originaalid kipuvad popsuma... tagumised on suht OK

alternatiivina paigalda normaalsed kõlarid ja ühenda eraldi võimuga, samas paiguta ka sagedusfiltrid vahele saad päris mahlase soundi.
Või käid romulas ja kerad mõnelt GV-lt infinity süsteemi maha, mis minul võttis ~15 min aega, kuna vaja polstrid kõlaritelt maha katkuda.

Autor:  Westa [ Kolmapäev 08 Aug, 2007 1:15 ]
Teema pealkiri: 

Juhtme valmidus küll aga Infinity puhul ju ka oma võim keskkonsooli all.
Toidab uksi ja tgumisi suuri
Esimesed ja D-piilari omad otse maki võimult

Autor:  hmm [ Kolmapäev 08 Aug, 2007 1:53 ]
Teema pealkiri: 

Westa kirjutas:
Juhtme valmidus küll aga Infinity puhul ju ka oma võim keskkonsooli all.

Ei ole kohanud, :think: ja ei loe ka "premium" skeemilt eraldi võimu olemasolust vaid ikka toide kõlarijuurde...
vaadatud nii Dodge, Chrysleri GV infinityga masinaid aga seda võimu pole kohanud
Kui enda masinale sättisin vastava süsteemi tööle, polnud võimu vaja muretseda, sest +12V ja mass ning audio läksid otse kõlaritesse. Milleks see võim veel sinna vahele, mida ta peaks võimendama - audiot??? siis poleks vajadust ju +12V kõlaritele anda vaid sinna peaks ainult audio minema, kuna signaal juba töödeldud.....
Kõrvalistuja istme all olen näinud kasti, kuid see peaks olema CD-box...

aga loomulikult pead ei anna, kui keegi on näinud siis andke teada, ehk mõni pilt ja kirjeldus juurde, kuidas kõlarid jaotatud (ehk on tegu uuema veriooniga infinityst!?)

Autor:  tainas [ Kolmapäev 08 Aug, 2007 8:15 ]
Teema pealkiri: 

see on kõik teostatav.nüüd loll küsimus kus see d-piilar asub tean kolme kohta kus kõllid asuvad armatuuri peal,uste sees ja tagaistujate juures rohkem nagu ei leia.mul oli see lisa võim esiistme all sahtli taga.tundub peale nende juhtmete kohendamist püsib ka akus vool sees

Autor:  hmm [ Kolmapäev 08 Aug, 2007 9:49 ]
Teema pealkiri: 

Mina tean 8 kohta:
Armatuuri peal 2tk
esiustes 2tk
tagumised ovaalid kolmanda isterea juures 2tk
ning väiksed sahistid 2tk kolmanda rea seljatoe taga - nende väikeste ümmarguste restide taga ehk siis D- piilaris

Piilar on siis külje ja katuse ühendamiseks, enamasti klaaside küljegedel (no krt ei oska sõnu seada)
D-piilar ongi see tagaluugi juures:
A - esiklaasi külgedel
B - peale esiust ja liugukse vaheline post
C - peale liugust
D- tagaluugi juures

Autor:  tainas [ Kolmapäev 08 Aug, 2007 10:15 ]
Teema pealkiri: 

siinkohal pean kurbusega tõdema et d-piilar seest tühi.võtsin polstri maha ainult tühjad kohad.ei oska arvata kas peab nii olema või on keegi kõvasti altuurat teinud.siin nüüd tuleb ajud tööle panna kuidas seda kõike hakata ümber tegema.

Autor:  hmm [ Kolmapäev 08 Aug, 2007 10:20 ]
Teema pealkiri: 

Ei ole haltuurat tehtud vaid puudub lihtsalt infinity süsteem ja ongi kõik.
Et kõik kõlarid murevabalt asendada on parim paik ikkagi romula - kisud käkras masinalt need infinity kõlarid koos alustega ning vastavad toiteahela jupid ja asi OK

Autor:  Westa [ Kolmapäev 08 Aug, 2007 11:25 ]
Teema pealkiri: 

Sorry: võin ka eksida.
Nimelt kui kakkusin seal vähe konsooli laiali(mõned pirnid tahtsid vahetust), leidsin alumise laeka tagant mingi suure alumiinim karbi ribidega (võibolla on se hoopis aju ) ja maki tagant tulev kimp jookseb kohe sinna taha,tagant mööda.

Autor:  TICU [ Esmaspäev 28 Jaan, 2008 16:34 ]
Teema pealkiri: 

Oskab keegi öelda, kuidas uuemal (2001+) Voyal tavamakki tööle saada. Originaal ei taha töötada ja niikaua kui remondis, kasutaks mingit tavalist. Kuid originaal raadiol pole 12v väljundit ja ei tea, millisele juhtmele ühendada toide, et kõllid tööle hakkaks. El.skeemilt tundub, et kogu seda mängu juhib "Front Control Module" . Aga kust see signaali saab? Või ongi ainus võimalus relee kontaktid ära sillata? :tige:

Autor:  hmm [ Esmaspäev 28 Jaan, 2008 18:56 ]
Teema pealkiri: 

nii just sel laupäeval tegelesime terve päeva 2001 masinal, millel oli infinity süsteem peal, hääle saamisega kõlaritesse.
Süsteem on peaaegu sama, mis 96-00 masinal, kuid väikse erinevusega.
Releed juhib aju ja aju saab impulsi originaal maki diagnostika kaabli kaudu (see üksik valge juhe lillaka triibuga) ning kindlasti peab olema ühendatud maandusega see hall üksiku juhe.

Nii nüüd kus paigaldada teine makk tuleb kõlari toiteahelasse +12V saada, kuna releed see makk juhtida ei saa - vbl saab relee juhtimise ajust ringi programmeerida seda võimalust ei oska kommenteerida.
Seega meie lahendus oli järgmine:
Maki ühendasime üleminekutega ning halli juhtme lisasime massi.
Seejärel ACC +12 ahelast viisime lisa juhtme Radio Choke juhtmestikku ja ühendasime enne seda mähist, et mähis saaks oma tööd edasi teha.
Pärast seda töötasid kõlarid hästi ja süüte lukust töötas ka see lukust raadio kuulamine.
Ühesõnaga kõrvaldasime Name Brand Speaker relee töö.

PS radio choke asub samas kohas, kus vanemal versioonil - siduri pedaali juures ja on roheliste juhtmetega ühenduses olev mähis - sellel ka mingi teibi taoline asi peal.

Jõudud tööle :hi:

Autor:  TICU [ Esmaspäev 28 Jaan, 2008 19:45 ]
Teema pealkiri: 

Tänud! Tore, kui mõnel sama probleem :D Ise ei tulnudki selle peale, et ACC-st toide võtta, pole vähemalt muidu seistes töös. Selle halli juhtme, ehk kõllide võimu maa ühendamise peale tulin isegi. Aga nüüd tuleb kuskilt oma automaadile siduripedaal leida, et see "radio chocke" ules leida :yeehaa:

Autor:  yksjalg [ Esmaspäev 28 Jaan, 2008 19:49 ]
Teema pealkiri: 

TICU kirjutas:
Tänud! Tore, kui mõnel sama probleem :D Ise ei tulnudki selle peale, et ACC-st toide võtta, pole vähemalt muidu seistes töös. Selle halli juhtme, ehk kõllide võimu maa ühendamise peale tulin isegi. Aga nüüd tuleb kuskilt oma automaadile siduripedaal leida, et see "radio chocke" ules leida :yeehaa:
.sorry , et teemat lagastan, aga see siduripedaali leidmise vajadus ajas küll näerma :D
aga arvan, et sul õnneks piisab vaid teadmisest, kus see pedaal peaks asetsema..näpunäiteks oleks..et hoia vasakule :)

Leht 2 koguhulgast 5 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/