Tänane kuupäev Kolmapäev 08 Mai, 2024 7:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Auto arvuti
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Juba kaks aastat sõidan autoga ja ei kasuta arvutit autos.


Täna oli vaadanud manuaali, aga ta on saksa keeles. Vot mõtlen, kas keegil on manuaal english keeles või nii võib ütleda kuidas teda kasutada?

Ma vaatasin et seal võiks vaadata küttuse kulu ja teised asjud.


[albumimg]479[/albumimg]


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 21:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Hetkelist kütuse kulu, keskmist kütusekulu, Kütust jätkub veel ...km iks Välistemperatur kompass, kaua mootor on töötanud, km


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 21:43 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
US/M - on siis mõõtühikute valimine, näitab kas meetermõõdus või miilides
USA varjandil on ka nupp kaugjuhtmispuldi asendamiseks, mis garaazhi ukse pidi avama - signaali väljund siis peegli taga olev "silm"
aga jutt siis järgmine


Manused:
overheadcons.jpg [563.6 KB]
Alla laetud 173 korda

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 21:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Tänud, homme proovin ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Nov, 2006 17:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
MIdagi ... aga on veel 7ks manuaal:

CMTC

3.14.5 SELF-CHECK DIAGNOSTICS
The CT/CMTC/EVIC is capable of performing a
diagnostic self check on its internal functions. Diagnostics
may be performed using a DRBIIIt or by
using the following procedure:
1. For CMTC/EVIC: With the ignition switch in the
OFF position, depress and hold the RESET and
the STEP buttons.
For CT: With the ignition switch in the OFF
position, depress and hold the C/T and the US/M
buttons.
2. Turn the ignition switch to the ON position.
3. Continue to hold both buttons until the software
versions are displayed, then release the buttons.
4. All of the VFD segments will illuminate for 2-4
seconds. Check for segments that do not illuminate
or illuminate all the time.
5. When the self-check is complete the EVIC will
display one of the following messages:
. PASS SELF TEST
. FAILED SELF TEST
. NOT RECEIVING J1850 MESSAGE
When the self-check is complete the CT/CMTC
will display one of the following messages:
. PASS
. FAIL
. BUS
1. To exit the self-check mode:
For the CMTC/EVIC: Depress the STEP or RESET
button, or cycle the ignition switch and the
CMTC/EVIC will return to normal operation.
For the C/T: Depress the C/T or US/M button, or
cycle the ignition switch and the CT will return to
normal operation.
If a Communication fault is displayed, refer to the
symptom list. If a FAIL or FAILED is displayed, the
CT/CMTC/EVIC must be replaced.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Sept, 2007 19:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 26 Juun, 2007 0:11
Postitusi: 213
Asukoht: Tallinn
kuna kompass näitab kõiki suundi ristivastupidi (usa pooluse järgi).....

....siis kuskilt ei leia infi kuidas täpselt kompassi kalibreerida
metric+step süüte sisse keerates all hoides teeb küll selftesti, aga mitte kompassile kalibreeringu

et siis kes teab kuidas see CAL tuluke ette saada, et siis autot pööritama hakata.....igalt poolt tuleb juhend, et vaata sellest f.manualist...mida ei ole saada kuskilt, tänapäeval on kombeks manuali mitte kaasa anda autot müües.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Sept, 2007 21:33 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Town&Country

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2007 19:03
Postitusi: 336
Asukoht: Elva linn
Mobiil: 5071505
Väike spikker. Ma ei oska kohe nii kiirelt tõlkida.Äkki keegi aitab või teed ise selgeks.Sorry...

_________________
Kõigi maade Chryslerimehed ja -naised, ühinege !


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Sept, 2007 10:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 26 Juun, 2007 0:11
Postitusi: 213
Asukoht: Tallinn
tänud kiire vastuse eest, 5 sek resetti toob ette VAR parandusteguri sisestamise koha, 10 sekki resetti läheb kalibreeringusse.


a muide mille peale teistel kasutajatel see VAR number sätitud on?

kui kompass midagi ikka näitab, siis kalibreerida ei ole vaja, kui on nihu, siis vaid seda VAR tsooni muuta


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia