Murelapseks siis 99a. 3.8L 4WD 131kw Chraisler Grand Voyager.
Mure siis selline,sai viidud eelmise aasta lõpp antud (töö) auto teenidusse veaga,et tosooli lekib põhjaalt ühes voolikust.
Algul pidi 2 päeva minema,aga siis öeldi,et mahukas töö ja läheb vähe pikemalt.
Töökaaslane tõi siis esmaspäev auto teenindusest ära.
Arve läks 243€.
Ja tööde aktis oli siis järgmine jutt:
Tööde kirjeldus:
Toosoli leke.
Torude asendus voolikutega.
Sisselaske kollektor maha ja peale.
Kojameeste hoovastik maha ja peale.
Soonrihma vahetus.
Õhutus
--------
Töö aeg 5h ja maksumus 125€
--------
Varu osad:
Sisselaske kolle tihendite komp. (ms96042) 37€
Voolik 2m (16mm läbimõõt) 16€
Klambrid 4tk 1.2€
Soonrihm (gpk2460) 30€
Tosool 6L 18€
Pirn 5w 1.3€ (ei tea mis pirni nad vahetasid)
Plastik toru ühenused 15€
Antud pildil siis punasega märgitud kohas oli ennem leke. Oli sammuti sinnamaale jätkatud ja lihtsalt eelmine voolik oli vanadusest läbi mädanenud. Pildil siis juba uus kunakahjuks ennem teenindusse saatmist pilti ei teinud.
Piltidelt näha siis kuidas jätkatud.
Minu kui mitte kõige paremini autode tehnilise poolega kodus oleval inimesel siis tekkisid järgmised küsimused:
Kas seda voolikut oli mõistlik niimoodi jätkata? Kas ei oleks loogiline olnud vedada see plokist kuni põhja all olevate metall torudeni. Hetkel nagu tundub,et vb 2 kuu pärast on seal jälle mingi kinnitus või volla lahti ja pleki jälle 250€?
Kas on reaalne,et seal on kuhugi vedada 2m seda voolikut?
Oskab keegi äkki kommenteerida,kes on kokku puutunud andud automargi hooldamisega.
Et, vb näen tonti seal kus seda pole.
Ja äkki kellegil on pilti antud mootorist kus kolle maas ja näha kuhu antud voolik jookseb?