Tänane kuupäev Esmaspäev 10 Dets, 2018 9:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Veebr, 2010 3:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Siin on nende koduleht:
http://garaaz.motovanker.com/kontakt.htm

TELEFON 24H 56 394 180
Aadress: Silla küla Jõekalda tee 60 Paikuse vald
Avatud: Tuleb kokku leppida, sisuliselt 24h.

Ja võin rääkida siia juurde loo enda 99.a 2,5td voya remontimise seiklustest neile, kes lugeda viitsivad:

Alguse sai see toredus juba sügise hakul, kui sain sõjaväest välja ning tekkis otsene vajadus panna mootori jahutusvedeliku janule piir. Kuna mootor töötas hästi, ei tahmand, oli võimsust, töötas ühtlaselt, siis kahtlustasin esmalt hoopis midagi muud, kui plokikaaned. Viisin siis auto Kuressaarde, Saare Diislisse.
See on selline tore koht, kus võetakse telefon vastu ja juba öeldakse, et võite auto kohe sinna viia. Tavaliselt ikka jõuate ennem tere öelda või midagi... No okei, mina viisin sinna, sest peres eelnevad autod said seal kõik hooldatud, ning tulemus oli üldiselt hea. Kuid juhataja vahetus on olukorda kapitaalselt muutnud. Kuna vastu võetakse kõik pakutavad remondid, siis tuleb ka kõigiga tegeleda, igati aus arusaam. Kuid tööjõust jääb vajaka ning seetõttu peab remondimees tegelema ühes päevas mitme-mitme erineva autoga. Meenutagem, et tööpäev on 8 tundi ja kui seda nüüd jagama hakata erinevate projektide vahel, siis vaene töömees ei saagi ühe asjaga väga kaua tegeleda, aina hüppa ühe auto juurest teise juurde, ise püüdlikult meenutades, mis ühel või teisel üldse viga oli. Nõnda see aeg läheb.
Minu autol keerati kollektoreid nädal aega maha. Ise pidin muudkui pidevalt helistama ja endast märku andma, muidu vist oleks siiani auto saaremaal. Kui plokikaaned said maha, siis selgus, et kõik on halvas seisus ja pean uued ostma. Saatsin sinna 5 kaant, millest valiti välja 2. Pange tähele, algul öeldi, et pean kõik uued ostma, kuid siis hiljem läksid vahetusse ikkagi vaid 2. Täpselt kolm nädalat närvesöövat helistamist said nad mu auto lõpuks tööle. Kui järgi läksin, öeldi, et süüde paigast ära, selle pärast ajab tagant sinist välja ning siis on veel mingi anomaalia, et külmast peast ei taha hästi käima minna. Ajasin selle viimasegi asja, siis süüte kaela. Remontijale jätsin 11800.- nagu arvel kirjas. Vahetati pihusti otsad, lihviti klapi pesad, kaante montaaž/demontaaž, uus plikikaante tihend, õlivahetus, õlifilter ja mingeid pudinaid veel. Siiani oli olnud remondus umbes 4 nädalat!! Sain sõita paar tundi oma väriseva ratsuga, kui lõi alt jahutusvedeliku välja. Sellega ma rahul ei olnud ning viisin selle Saare Diislisse tagasi nõudega korda teha.
Siis hakkas asi veidi kiiremini liikuma ja juba paari päeva pärast helistati ning öeldi, et 2 kaant ikka vaja välja vahetada. Selge, kui vaja siis vaja. Saatsin talle veel 2 kaant maksumusega 3700.-, millega ta rahule jäi. Vahetusse läksid siis needki 2 kaant, mis eelnevalt said ostetud. Peale said siis 2 minu vana ja need 2 uut kaant. Kaks nädalat hiljem saingi oma auto sealt taas kätte. Oh seda rõõmu, auto töötas ilusti... kuid seda vaid soojast peast. Kui autole järgi läksin oli ta just proovisõidust tulnud ja kenasti soe ju. Taheti juurde saada 2000.-, millest 1000.- sain anda ja lubasin ülejäänu nädala pärast (ette ruttavalt võin öelda, et teist tuhandekroonist ta ei saanudki). Oli sedapuhku üpris kiire Tallinnasse tagasi minekuga ning kogu teekond Kuressaarest Kuivastuni (74km) möödus Cruise Controlli kasutades umbes 100km/h. Kuivastusse jõudes hakkas mootor juba imelikult põtkuma ja tossas, kuid tagasi ei tahtnud ka enam viia, nii ebameeldiv koht lihtsalt see Saare Diisel.
Edasi viis teekind mind Joey Garaaži, kus tüüp ütles, et kindel mats, jahutusvedelik silindris. Kindlaks tegi ta seda kuulates, paarutades, uurides-puurides TASUTA. Tuju oli peale seda kõike muud, kui positiivne!
Siis jäi auto veidikeseks seisma, sest rahakoti ressursid said selleks korraks läbi. Nüüd jaanuari lõpus, kui rahakott rõõmsam, kuid ise remontitud mootori ja remontija peale ääretult tige, otsustasin teha midagi kardinaalselt muud ning ostsin uue mootori. Leidsingi foorumlase, kes pakkus müügiks väidetavalt viimase peal korras mootorit. Õnn oleks otse kui minu õuele kukkund, sest hind oli ka soodne, 6000.- Tegelikkus oli aga karmim, Scorpio mootor EI SOBI VOYAGERI PEALE Erinevad mõned kinnituskohad ploki küljes ning ka kaaned on täiesti mitte sobimatud elektrisüsteemile. Erinevad küünlad, nõuab mehhaanilist kütusepumpa jne. Kuid mootor, mis väidetavalt oli puhas kui vile osutus täielikuks vrakiks! Kollektor oli avariist puruks, egr klapp lömmis, töötanud oli ilma õlita, mingisugused asjad olid suisa kuidagi kõvarad jne.

Kõik see viimane mootoristatistika tuli välja siis, kui olin juhuslikult internetist leidnud sellise remonditöökoja nagu OÜ V.J.V. Seal ei ole vb uhkeid, värvilisi tunkesid, kuid mehed on südamega asja kallal ja ei tooda lisa tööd ning peavalu.
Minu "hea" mootori vead tuvastasid nad üpris kiiresti. Kuid kus häda kõige suurem, seal abi kohe lähedalt võtta. Kuna õnnelikuks teeb kliendi vaid töötav auto, siis asusid nad uurima alternatiive. Selleks oli peal olev mootor. Maha võeti kogu mootor, et sellest korralik ülevaade saada. Kontrolliti kolvid ja rõngad, ka pump, puhastati mootor üleüldiselt (praegu näeb välja nagu uus :) ). Saare Diisel oli ilmselt vahetamata jätnud kõik pihustite otsad, puruks keerand kahel pihustil korpused, klapipesad lihvimata. Ilmselt oli neil kiire :D

Mehed Pärnus likvideerisid kõik vead umbes-täpselt 7500.- eest.
Hinna sisse kuulus:
1) Scorpa mootori puhastamine, lahti võtmine, vigade ja mittesobivuse välja selgitamine.
2) Minu mootori maha võtmine/peale panemine ja selle puhastamine.
3) Õli
4) õlifilter
5) kaks pihustit järelturult.
6) kahe mehe 5-6 päeva töö
7)vb veel midagi...

Kogu mootori tööle saamise protseduur läks maksma üle 30 000.-, arvestamata bussipileteid, telefoni kõnesid soomest eestisse, närvikulu ja aega. Kui oleksin otsejoones Pärnusse läinud, oleks see number kindlasti all 10 000.-

Olen meeste tehtud tööga ääretult rahul, tuhat tänu ja tervitust teile! :thumb: :hi:
Mootor töötab, kui šveitsi kell.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Veebr, 2010 5:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 30 Jaan, 2010 21:05
Postitusi: 18
mootor peab töötama. peale kahe vigase pihusti oli ka ühe silindri klapid peas käinud õnneks kolb ja klapipesad jäid elama. scorpio mootor noh jah kõik on teostatav aga mõte? kaaned 1:1 ei sobinud ja liiga palju oli mootori alumise osa juppe puudu, pealegi mõõtmis tulemuste järgi oli bussi enda mootori alumine osa oluliselt parem kui see väitetavalt heas korras scorpa mootor.

selle auto pealt tuli see ideaalne mootor

Pilt
juhiksin tähelepanu kolektoritele ja üleüldisele pildile (avarii purustas garteri, käigukast,i mootori vaheplaadi jpm)

mootori müüa jutt näiteks turbo kohta ''. MOOTOR ei leki õli. TURBO lõtkudetta. KÜÜNLAD kõik töötavad nagu ka pihustid.''

lõtke vb tõesti ei ole kuna sellest turbost ei tohiks palju alles olla,
pea 10kuud tagasi oli konkreetne auto sama mootoriga minukäes siis oli läbi nii turbo kui küttepumba tagune küünal ja järgnevad auto omanikud neid vigu ei kõrvaldanud.

Mis kõigetähtsam olge selle mootoriga ettevaatlikud kuna see liigub veel nüüd ringi arvatavasti müüale tagasi ja järgmisele heauskliku ostja kätte sellel mootoril on kahel kaanel kindlalt mõnusad praod sees ja teised kaks on mikropragusi täis, avarii käigus rebis puu mõlemad kolektorid kaante küljest ja see on halb.

minu käes oli see scorpa veel selline

Pilt
Pilt
Pilt

GTO omab 4ja VM diisel mootoriga autot ja omab ka erinevaid kogemusi nendega ka varuosi võib minult uurida.


Parimat soovides GTO.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Veebr, 2010 17:35 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Dets, 2008 0:51
Postitusi: 201
Asukoht: L-Virumaa, Tapa
Sain ma nüüd õieti aru, et Sinu mootori mitte töötamise põhjuseks oligi see 2 vigast pihustit ja kõverad klapid? või tehti veel midagi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Veebr, 2010 22:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Driver kirjutas:
Sain ma nüüd õieti aru, et Sinu mootori mitte töötamise põhjuseks oligi see 2 vigast pihustit ja kõverad klapid? või tehti veel midagi?

Just, kaks pihustit, kaks klappi ning süüde oli ka vale.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 06 Veebr, 2010 14:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 30 Jaan, 2010 21:05
Postitusi: 18
Driver kirjutas:
Sain ma nüüd õieti aru, et Sinu mootori mitte töötamise põhjuseks oligi see 2 vigast pihustit ja kõverad klapid? või tehti veel midagi?


plokikaaned käisid kontrollis kolvid said kontrollitud saaled kontrollitud, see eeldas auto suht laiali võtmist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Veebr, 2010 11:56 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Dets, 2008 0:51
Postitusi: 201
Asukoht: L-Virumaa, Tapa
nagu aru olen saanud siis käisid sul ainult kaaned remondis esimene kord?
mismoodi see süüde paigast ära aeti? kaaned on ju omaette teema :)
pihustitest saan veel aru, et juhtub ikka aga süüte asjast ma küll aru ei saa :) miks ja millal seda näpiti...

P.S. ok lugesin teema veelkord läbi ja seda süüte asja nad alguses ainult eeldasid, et on paigast ära...?
ja siis näppisid nii et ajasid hoopis ise süüte nässu, ja oma niblimisega ajasid ka klapid pähe...
oleks tulnud kohe pihustid üle vaadata ja vast isegi oleks auto kohe korralikult käima hakanud... :)

lõppkokkuvõttes iseenesest algselt oli väike viga (kaaned siis) aga süüte niblimisega lasti klapid pähe ja seda keegi ei teadnud enne kui uuesti lahti võeti,
karm millega võib üks remont lõppeda ikka :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Veebr, 2010 12:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
süüde läheb imekergelt maigast ära, piisab vaid juhtpihusti pistiku vigasest ühendusest või töötamise ajal lahti ühendamisest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Veebr, 2010 12:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Jaan, 2010 11:11
Postitusi: 11
OT: Ega see Scorpa mille pealt mootor tuli juhuslikult Kadrinas puusse ei pannud? Kole tuttav auto :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Veebr, 2010 19:01 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Dets, 2008 0:51
Postitusi: 201
Asukoht: L-Virumaa, Tapa
Argo kirjutas:
süüde läheb imekergelt maigast ära, piisab vaid juhtpihusti pistiku vigasest ühendusest või töötamise ajal lahti ühendamisest.


mis valemiga saab süüde nii paigast ära minna, et klapid ja kolvid kokku saavad?

see klapid pähe teemast ma prlt küll aru ei saa...
kuidas on need võimalik üldse pähe lasta kui keti või hammasratas ühendust ei torgi???


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Veebr, 2010 23:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
voya33 kirjutas:
OT: Ega see Scorpa mille pealt mootor tuli juhuslikult Kadrinas puusse ei pannud? Kole tuttav auto :)

vat seda ma ei oska öelda. äkki oskad sina seda natuke tutvustada?
Driver kirjutas:
Argo kirjutas:
süüde läheb imekergelt maigast ära, piisab vaid juhtpihusti pistiku vigasest ühendusest või töötamise ajal lahti ühendamisest.


mis valemiga saab süüde nii paigast ära minna, et klapid ja kolvid kokku saavad?

see klapid pähe teemast ma prlt küll aru ei saa...
kuidas on need võimalik üldse pähe lasta kui keti või hammasratas ühendust ei torgi???

seda ma ei oska öelda, kas nad said kokku või ei saanud, kui klapid olid kõverad. Spekuleerides pakun välja variandi, et Saare Diisel paigaldas mulle peale plokikaaned neid absoluutselt kontrollimata ja puhastamata. Kaaned tulid mootorilt, millel oli kett pooldunud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Veebr, 2010 10:51 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Dets, 2008 0:51
Postitusi: 201
Asukoht: L-Virumaa, Tapa
see muidugi seletaks asja kui nad ei kontrollinud kaanesid
imestasingi just seda et esimeses postis oli kirjas kus kontrolliti ja lihviti klapid...
sealt edasi saigi mõistus otsa et kuidas saab klapid pähe lasta plokikaante remondi juures :D
ja väidetavalt vahetati ka pihusti otsad nagu esimesest postist välja loen :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Veebr, 2010 13:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
remont oli Saare Diislis kahe etapiline.
1) viisin sinna, lihviti ja tehti kõik jutud, kuid kuna survestati nigelalt jäi siiski 1-2kaant läbi laskvaks.

2) garantiiremont, kuna nad ei suutnud leket tuvastada ja mootor ei töötand korralikult. Tahtsid veel kaht kaant. Ning kuna garantiiremont, siis ei viitsitud korralikult teha ja löödi lihtsalt peale ilmselt jah. Algul justkui töötas...

3) kasutaja GTO tuvastas eelnimetatud vead.

Saare Diisel on äärmiselt lohakas koht! :ei:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Veebr, 2010 11:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Jaan, 2010 11:11
Postitusi: 11
voya33 kirjutas:
OT: Ega see Scorpa mille pealt mootor tuli juhuslikult Kadrinas puusse ei pannud? Kole tuttav auto :)

Argo kirjutas:
vat seda ma ei oska öelda. äkki oskad sina seda natuke tutvustada?


Kui ma ei eksi,siis peaks see sõbra auto olema. Liikus ta Rakvere poolt Tapa poole. Natukene enne Kadrina ringteed tuli vastu rekka(?),ning tema tagant süstis välja naine musta Saab-iga. Naine hakkas rapsima ja kaotas juhitavuse. Õnnetuse vältimiseks keeras Scorpio juht kaldast alla ja suutis leida selle ainsa puu,mis kasvab Kadrinas :D Õnneks keegi viga ei saanud,naine tunnistas süüd,ning asi sai lahenduse. Auto oli omedaga ikka väga õhtal,tagumised koopad olid ka lainelised. Sõbra perekonnanimi on Allese,kui see midagi ütleb.

Mihkel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Veebr, 2010 23:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 30 Jaan, 2010 21:05
Postitusi: 18
Driver kirjutas:
nagu aru olen saanud siis käisid sul ainult kaaned remondis esimene kord?
mismoodi see süüde paigast ära aeti? kaaned on ju omaette teema :)
pihustitest saan veel aru, et juhtub ikka aga süüte asjast ma küll aru ei saa :) miks ja millal seda näpiti...

P.S. ok lugesin teema veelkord läbi ja seda süüte asja nad alguses ainult eeldasid, et on paigast ära...?
ja siis näppisid nii et ajasid hoopis ise süüte nässu, ja oma niblimisega ajasid ka klapid pähe...
oleks tulnud kohe pihustid üle vaadata ja vast isegi oleks auto kohe korralikult käima hakanud... :)

lõppkokkuvõttes iseenesest algselt oli väike viga (kaaned siis) aga süüte niblimisega lasti klapid pähe ja seda keegi ei teadnud enne kui uuesti lahti võeti,
karm millega võib üks remont lõppeda ikka :D



süüde oli paigast enne auto remonti jõudmist, miks ja mis põhjustel ei oska öelda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Veebr, 2010 0:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Kuna peale Saare Diislist "töökorras" auto kätte saamist mina seda näppind ei ole, panustaksin sellele, et see suudeti seal kuidagi ära vusserdad (ei ole mitte mingi ime, teades nende oskusi).
:D


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia