Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Tarbijakaitse autohoolduses
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=56&t=2167
Leht 1 koguhulgast 4

Autor:  bono [ Reede 17 Aug, 2007 13:19 ]
Teema pealkiri:  Tarbijakaitse autohoolduses

Huvitav, kui hoolduses vahetatakse nö igaksjuhuks terve osa välja uue terve osa vastu ja hooldusse mineku põhjus-probleem säilib, kas tarbijakaitse seaduses on ka selle kohta midagi kliendi kaitseks olemas?

[mod="hmm"]
Nii nüüd siis teeme nii, et kui kellegil oli mingi probleem Silberautoga või muu teenindusega siis paluks võimalikult täpselt kirjeldada mis juhtus ja vastav jutt peab vastama järgmislete küsimustele:
1. Millises teeninduses
2. Millal (päev, hea kui ka kell teada)
3. Mis autole hooldust/remonti tehti
4. Kes võttis töö vastu ja andis "remonditud/hooldatud" sõiduvahendi tagasi [/mod]

Need oleksid miinimum küsimused.
Üldsõnalist nurinat oleme juba kuulnud/lugenud, kuid ega see asja muuda. Teeme asja konkreetseks ning edastame teabe Silberautosse. Silberauto brandimanager on asjadega kursis, et midagi toimub aga ei saa asju muuta, kui räägitakse üldises kõnevormis.

Teiste teenindustega ehk saab ka asja parandada, kui on olemas kindlad faktid.

Et nüüd mehed räägime konkreetsetest toimingutest (ärge häbenege nimesid mainimast)
:hi:

Autor:  Ferdi [ Reede 17 Aug, 2007 15:01 ]
Teema pealkiri: 

Kui Silber mõttetult minu auto peal oma kulumaterjale kulutas ja mina selle kinni maksin ilma, et midagi saanud olin, siis esitasin neile sama küsimuse - siiani pole vastust saanud.
Aga keegi võiks selle välja uurida ja siia üles kribada.

Autor:  Kapsu [ Reede 17 Aug, 2007 21:54 ]
Teema pealkiri: 

Krt mina ei saa aru sellistest kohtadest kus vahetatakse juppe ilma,et miskit korda oleks saanud.Seepärast ka käin kohtades (õigemini juba aastaid ühes kohas),kus saab ise juures olla,ning anda jaatavat nõusolekut,kas vahetada või mitte.

Autor:  kalla [ Laupäev 18 Aug, 2007 10:35 ]
Teema pealkiri: 

Olen isegi sellises teeninduses käinud kus on üleval hinnakiri.Töötund 350 eek-i,töötund kliendi juuresolekul 500 eek-i ja töötund kliendi nõustamisel 800 eek-i. :) :) :) :)

Autor:  Kapsu [ Laupäev 18 Aug, 2007 19:03 ]
Teema pealkiri: 

See on ju bullshit. Poes käin siis võin võin vaadata ja tean mis ostan, aga teeninduses ei tea ma halli m....igi mis mu masinaga tehakse, või kas üldse tehakse, aga arve kirjutatakse vägev.

Autor:  MurakaMari [ Laupäev 18 Aug, 2007 19:18 ]
Teema pealkiri: 

Tarbijakaitse teema on intrigeeriv. Kutsuks mõne asjapulga kommenteerima... :viil:

Autor:  elvis1 [ Esmaspäev 20 Aug, 2007 18:50 ]
Teema pealkiri: 

Paraku se nii on et ei tea mida masinaga tehakse (kas ültse midagi tehakse ) :( . Ainuke teenindus millega ma isiklikult ülimalt rahule jäin kuulub paraku Toyotale siinkohal võib selle isegi ära öelda se on Rakvere Hat auto .Küll autole ligi minna pole soovitav lihtsalt turva nõuded aga läbi klaasi võid jälgida mida tehakse ja vahetatakse :) Oleks vaid mujalgi nii siis kaoks se tarbija petmine ka ära.

Autor:  Tiit281 [ Teisipäev 18 Sept, 2007 20:19 ]
Teema pealkiri: 

Kuna viibin ameti tõttu palju väljaspool Eestit, siis üritan ka kõik tehnilised probleemid, millele oma jõud ja nõu peale ei hakka, lahendada sealsetes teenindustes. Olen ise kõrval seisnud, või puhkenurgas kohvi joonud. Eestlasena mingit liikumisvabadust täheldanud ei ole ja ühtegi jubinat seal ilma minuga kontsulteerimata vahetatud ei ole.
Aga kord löödi leedukas välja :shock: ja petund oli tene, et näed, tema ei saagi oma autot VALVATA! :cop: Kuigi mina sees edasi jalutasin.
Meil on selle kultuuri saavutamiseni veel palju aega vaja...

Autor:  guido [ Teisipäev 18 Sept, 2007 20:36 ]
Teema pealkiri: 

minulgi silberis (tartus) viisin auto sinna et teha diagnost konditsioneeripumbale ja sellele et puterdab ja suitsu ajab külmalt. vastus oli et pumba sidur läbi ja temperatuuri andur läbi ,vahetati siis mõlemad jubinad välja maksma läks mingi 4000.- ja tulemus 0 viisin tagasi ja tehti mõlemale asjale uus diagn. ja öeldi et kõik on ok et nemad viga ei leia aga raha oli makstud ja vaevalt nad selle mulle tagasi maksavad . vähemalt enam ma sinna ei lähe.

Autor:  Alo [ Teisipäev 18 Sept, 2007 22:04 ]
Teema pealkiri: 

Kurat! No kohe VÄGA vihale ajab! Ma saan aru, et hetkel on meil tööjõupuudus ja igast suvalisi autolõhkujaid võetakse tööle aga esindus ei tohiks endale selliseid asju (eeskätt küsitava teenuse hinna juures) lubada.
Kõik seisab kinni suhtumise taga, et me tahame küll juhtkonna tasemel, et asjad paremini oleksid, võimaldame töötajatele koolitust ka aga töötajad on lihtsalt idioodid! Fu... He...! Kui igapäevaselt õppida ja asja vastu proffesionaalset huvi tunda ei viitsi, siis mine ja pese supermarketi põrandaid või tee ehitusel abitöid aga hoia ennast autoremondist eemal, kui sa just õli ei vaheta!
Iga lollpea ei kõlba automehhaanikuks ega inseneriks - kui meditsiinis oleks sama seis, oleks pool meist vigased või surnud.
On vaja alustada laiahaardelist pressingut sarnaste puuduste likvideerimiseks. Ma ei oleks nii vihane, kui ei oleks pool aastat tagasi ühel sünnipäeval kuulnud üle tunni kestvat erinevate inimeste kurtmist, kuidas neid margihooldustes petetud või lollitatud on...

Autor:  Alo [ Teisipäev 18 Sept, 2007 22:57 ]
Teema pealkiri: 

Sry. See ei ole just hea tava tekitada kohe järgnev uus post aga..

Kohas kus ma töötan, kehtib reegel - kui sa ei ole parim, siis tuleb sul ühel hetkel uus koht otsida ja erandiks ei ole isegi omaniku lähimad sugulased. Tööga on võimalik alati "kuidagi" hakkama saada aga töö resultaat räägib enda eest ja kui ettevõte tahab kuhugi jõuda, peab ta pakkuma tarbijale parimat... Oleksin ma Silberi juhatuses, oleks ma väga murelik.

Silberi teeninduse kohta käiv on ka põhjuseks, miks ma oma autoga sinna diagnostikasse läinud ei ole - samas on kindlasti minusuguseid veel ja see on kõik puhas raha. Ok. viimatine kuuldus oli, et neil pole isegi OBD1 skännerit enam (kasutati 83-95 toodetud autode diagnostikaks ning varem oli olemas olnud).

Autor:  indian [ Kolmapäev 19 Sept, 2007 9:10 ]
Teema pealkiri: 

Tarbijakaitseseaduse mõistes on teenindaja MÜÜJA, ehk siis müüb teenust, klient aga OSTJA, sest ostab teenust.
Müüja aga peab andma informatsiooni müüdava kauba (teenuse) kohta, tema omaduste, päritolu, jms. kohta. Keelatud on müüa eluohtlikku kaupa. Kui sõiduk tuleb tagasi ikkagi rikkis juhtimisseadmetega, on tegemist eluohtliku kaubaga. Kui kaup EI vasta nõuetele, tuleb see müüjal ümber vahetada või tagasi osta.
See on suht pikk lugu, mis väljub Tarbijakaitseseadusest ja on otsapidi Võlaõigusseaduses, jne.
Katse- eksitus meetodil EI tohi seaduse järgi mitte keegi sõidukit ''remontida'', selleks peab olema eelnevalt tehtud adekvaatne diagnostika. Mitte mingil moel ei erine see meditsiinist. Kui ikka lähete kurgumandleid lõikama ja tagasi tulete hoopis munadeta või on teile kunstrinnad külge poogitud (jutt siis meessoost) ja selle eest veel raha küsitakse, hakkate kindla peale hullult protestima ja protsessima.
Tänapäeval on kõik aretatud hullu kasumlikkuse peale, sellest ka ebanormaalsed tunnihinnad ja venitamine + asjatundmatud ''spetsialistid''. Sellisele ''spetsialistile'' saab maksta ju vähe, samas taguda tunnihinde taevasse. See õnnetu poolpidune remondimees peab üleval ju tervet kontoritäit lipsumehi + nende siresäärseid ''silmarõõme''.RAHA on tähtsam kui mingi hea nimi, kvaliteetne teenus jms. Sellised lõpetavad küll kiiresti, sest jutt läheb laiali, aga pahandust jõuavad nad enne palju teha ja on juhtumeid, kus oskaja mees saadab auto minema, sest teiste töö ümbertegemine pole talle enam rentaabel, pealegi on näit. elektriskeem nii oluliselt moonutatud, et nad ei taha sellega tegeleda. Nad on autoremontijad, mitte ristsõnamõistatuste lahendajad.
Ma ei viitsi otsida, kas on meil selliste asjade kohta ka Riigikohtu pretsedent, milles tubli ''remonditöökoda'' on pidanud kahju korvama. BRC-ga on olemas, seal müüdi ''uus'' auto millel mootor ja käigukast olid vahetatud vanade vastu, sõitis masin 250 km ja käigukast lendas. Asi võttis aega neli (lugege NELI!) aastat aga mees sai võidu. Seega- eriti kulukas ja pikk kohtuskäik.

Autor:  hmm [ Kolmapäev 19 Sept, 2007 9:32 ]
Teema pealkiri: 

Siinkohal veel täiendaks indiani juttu ühe lausega:
"Paber kaitseb perset"

oli kogemus Tartu Silberiga, kuhu mul õnnestus sattuda, tänu sellele, et sisustamata aega oli laialt käes. Siis oli huvi diagnostika vastu.
Viisin oma suure rohelise 97a. diiselmootoriga silmarõõmu ilusti silberisse ning võetigi kohe, ma ütlen kohe, diagnostikasse. oli teine seal 30min tagaruumides - krt seda teab mis tehti aga aku said nad tühjaks (seda enam, et see läks isegi siis tühjaks, kui 5 min salongivalgustus seisva mootoriga hiilgas)
kui võtmed kätte anti öeldi, et veakoode ei olnud, seega korras - kuigi üks eelsüüteküünal oli läbi, mida oleks pidanud diagnostika ka näitama.
Küsisin ka paberit diagnostika kohta, et mida, millega ja mis olid andurite näidud, vastati, et see seade neil suht vana ning sealt ei saagi paberit välja võtta :doh: (eks neil see mobiilne aparaat oli) ja rohkem ei nõudnud ma midagi.
Kogu sellest käigust sain kolm kogemust:
1. Silberi "tehniku" suusõnaline lohutus, et masin korras
2. müügimehe Peetri käest 96-97a. VM mootori ketikomplekti joonised
3. Silberi salongis mudida müügiautosid ning kuulda müügimehe taevalikku juttu.
kuid kasulikku ei midagi.

Ja lõpetuseks, Silberis on sisse viidud see paberimajandus (olen kohanud Ülemisete silberis tegelasi paberitega ringi liikumas, kui nad kliendile peale auto remonti neid tagastavad: arve + tehtud tööd, kus ka eelnev veakirjeldus märgitud) Kui peale töid ikka viga eksisteerib tuleb see tagasi viia ning nõuda vea parandamist, ning kui tehtud töö ei olnud eelneva vea kõrvaldamiseks vajalik ka selle hüvitamist.

Autor:  elvis1 [ Kolmapäev 19 Sept, 2007 17:54 ]
Teema pealkiri: 

Alo kirjutas

kui meditsiinis oleks sama seis, oleks pool meist vigased või surnud.


Kurb kuid paraku on ka meditsiinis on selliseid lambapäid!

Autor:  velts42 [ Esmaspäev 24 Sept, 2007 20:34 ]
Teema pealkiri: 

Naljakas lugu küll selle silberiga. Oma 7-8a tagasi käisin oma mersuga Tartu silberis diagnostikas ja sain siis ka ilusti selle kohta paberi.Mõni kuu tagasi sai naise mersul tehtud diagnostika ja ei mingit paberit.Muidu pidi olema korras ,aga kliimaautomaatika tuksis(hind mitukümmend tonni)Viga pidi väljenduma selles,et sooja õhku ei tule salongi.Tegelikult läheb salong momendiga väga soojaks. :D

Leht 1 koguhulgast 4 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/