Tänane kuupäev Teisipäev 19 Mär, 2024 12:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 11 Okt, 2009 18:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 27 Aug, 2009 19:14
Postitusi: 22
Tegemist siis 94a intrepid 3,3 ja mure selline ,et kui järsult gaasi paned siis peksab õhupuhastisse tagasi.Aga meelitades läheb ilusti ja kui natuke rohkem pöördeid hoida(nii 1500 u.)ning vajutada ,läheb ka ilusti.Vea tuli põlema ei lähe.Äkki on kellelgi midagi sarnast olnud ja oskab aidata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Okt, 2009 11:57 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Võimalusi on tegelikult üsna mitu:
  • Vaakumilekked
  • Rikkis õhu või jahutusvedeliku temperatuuri andur
  • Rikkis lambda andur
  • Madal kütuserõhk (ummistunud kütusefilter või kulunud pump)
  • Rikkis sisselaske absoluutrõhu andur MAP (kui on)
  • Rikkis gaasisiibri asendi andur TPS
  • Rikkis või must õhulugeja MAF (kui on)
  • Nukkvõll/süüde paigast ära


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Okt, 2009 19:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 27 Aug, 2009 19:14
Postitusi: 22
Lamdad on uued,bensu surve mõõdetud,temp andurit proovitud,vaakumilekkeid nigu ka ei leidnud.Ega ei oska öelda kas gaasi klapi andur näitab aind tühikäiku ja põhjakaasi või vahepealset asendid ka.Või kuidas teda kontrollida


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Okt, 2009 22:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Klapiandurit saab kontrollida testriga. Voyal tõmmatakse sensoril pistik tagant ära ja ühendatakse äärmised juhtmed testri + ja - otsikutega. Lülitatakse sisse süüde ja siis peab testri näit olema 5 voldi ringis (väike kõikumine on lubatud. Pistik ühendatakse ja tagantpoolt ühendatakse pistiku keskmine klemm testri + klemmiga ja pistiku äärmine klemm (must helesinise triibuga juhe) testri - klemmiga. Süüde sisse. Testri näit kinnise klapiga oli 0,38- 1,2 volti ja täiesti lahtise klapiga 3,1- 4,4 volti. Klappi avades, peab tester näitama voltide ühtlast kasvu, ilma järskude hüpeteta alla- või ülespoole. Testi tehes mootorit ei käivitata, ainult süüde sisse ja klappi võib keerata käsitsi. Test sobis ka Jeep´ile.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Okt, 2009 16:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 27 Aug, 2009 19:14
Postitusi: 22
Mõõtsin gaasiklapi anduri kinnisega, 0,78 lahtisega 3,60 ja kerkis ilusti vastavalt siibri avanemisele. Mapi proovisin ka teist, ei midagi. Õhulugejat ei ole.
Ehk on head nõu veel kellelgi. :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Okt, 2009 16:17 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Äkki oskad kirjeldada, kuidas probleem hakkas? Vahest on sellest abi


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Okt, 2009 18:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 27 Aug, 2009 19:14
Postitusi: 22
Ma alles ostsin selle pilli (Tal oli mootor legoks pagassis, üks keps oli ringi käind) ja panin sinna Voya mootori peale. Auto ise seisnud paar aastat.
Aga ma arvan, et tegu on sama Intrepidiga millest siin foorumis ennegi juttu olnud. Tal oli kati sisu lahti ja risti toru ees, ehk oli see viga, et ta varemalt ära kooles.
Aga mul proovimata selline lihtne asi nigu bensu filter, kuigi surve oli normis...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 16 Okt, 2009 20:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 27 Aug, 2009 19:14
Postitusi: 22
Sai ka bensu filter vahetatud aga ikka sama jama.Panen uued küünlad ka eks siis vaatab edasi


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia