Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 29 Mär, 2019 13:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Okt, 2015 0:07
Postitusi: 112
Sai,siis soetatud hetke ajel 2 põlve concord 3,2 oleks abiks kui saaksite anda mõne saidi või klubi kust leida erinevat infot nii remondi kui muus vallas.

_________________
Aga ikkagi jube mugav auto


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 29 Mär, 2019 20:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
mis seal ikka nii väga..
remondi juhiseid leiad googeldades (kasuta veel, kuniks Euroliit pole kõike ära kustutanud).
3.2V6 on sisuliselt 3.5, õigemini 3.5 ja 3.2 sündisid koos ja mõlemad on 60kraadised V6 mootorid, hammasrihmaga. Rihmavälp on 105000 miili, vahetada ülilihte.
veermik ei ole ka midagi erilist.
kast vist on see 4 käiguline, mis on 300M küljes, sellel on difriõli eraldi vaja vahetada, et seda ära ei unusta. Kui tihend kasti ja difri vahel ära väsib, siis on atf plögane ja difris on punane ollus. :D
üldjoontes suur ja mugav kruiser. elekter on nõrgem, kui auto ise ja see ei ole ka üle mõistuse, kuigi mõni asi võib peavalu teha isuga ja lammaritest juppe väga loota pole. seetõttu ise loobusin ka 300M'ist ja võtsin juba tagaveolise skeemiga LX platvormi.

E: ära jumala eest aind gaasiseadmega ära lörtsi. kasuta 98't ja elu on ilus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Mär, 2019 22:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Okt, 2015 0:07
Postitusi: 112
Tekkis veel paar küsimust milline õli panna ja mis värvi jahutusvedelikku kasutada kuna sees vaevalt magus vesi

_________________
Aga ikkagi jube mugav auto


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Apr, 2019 19:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
vaevalt sa õiget kraami suvalisest poest leiad...
Jahutusvedelik uha vana välja ja pane mida tahad. Minu 3.5 on kasutuses punane, aga alumiiniumtihendi, mis on termostaadi korpuse ja ploki vahel, selle on ära nosinud. Praegu kallan peale regulaarselt, sest tihend on piisavalt odav aga lihtsalt ei ole mahti muude asjade kõrvalt seda teha ja siis on ta nii jäänud.. :D
HOAT baasil peaks muidu õige kraam olema, aga kui vana on eest ära loputatud, siis pane, mis meeldib, aga mootor käib päris kuumalt, seega kipub ära põlema aegajalt. Samas ma olen näinud uusi ja vanasid,kus on punane sees julgelt ja ei häda midagi.
Õli peaks minema see, mis on mootori peal õlikorgil kirjas. tõenäoliselt on seal ka 10W30. Paraku meie kliimas on see natuke paks ja külmalt plaksub ja plagiseb see mootor päris kõvasti. Kuna töötan ise ka ühes margiesinduses ja meil on Shell majas, siis 5W30 AF on päris hea õli, liigset kulu ei ole, vähem kui 10W oli, ja -30ga mootor ikka veel ei klõbisenud. aga igal juhul täissünti kasuta, kui läbisõit on vähegi alla 200 000 miili. See v6 on sigatugev ja vastupidav mootor, kui hoolt kanda. Olen ka ühes Ameerika Dodge fesarigrupis ja seal liiguvad V6'd, millel 4-500 000 miili juba turjal ja kütusekulud on ikka veel tehasenumbrites. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 19 Apr, 2019 22:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Okt, 2015 0:07
Postitusi: 112
Kliimapaneel oli pime panin uue ja oh imet kõik toimis .Õli vahetatud kõik lill chec engen ikka põleb ..ja nii,siis otsustas minu concord käivitamise asemel ainult plõksutada starteri tõmbe releed laginal väga mittesobivas kohas ja mitte käivituda võtsin maha huvitav töö arutasin juppideks midagi ei avastanud panin kokku jebisin aku pealt ja äkki hakkas tööle starter nii nagu peab ei teagi kas julgen peale panna jätab jälle teele või miks ta nii tegi mida arvate.Ja veel hommikul otsustas mitte krammigi sooja salongi lasta võtsin termostaadi välja panin kuumavee topsi ei midagi läbi tarvis uut.

_________________
Aga ikkagi jube mugav auto


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Mai, 2019 11:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 09 Okt, 2015 0:07
Postitusi: 112
Starter läks peale viga oli täielikult oksuteerunud aku juhtmetes ja aku asub parema esiporidiivas sees.

_________________
Aga ikkagi jube mugav auto


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia