Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 21:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Sebring 2007
PostitusPostitatud: Reede 06 Juul, 2007 22:15 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sarnasest masinast oli meil siin juttu uudiste teemas, kus mainiti, et uus sebring tuleb varsti müüki.
Seega selle masina arengu etappe oleme saanud jälgida alates esmasest uudisest peale.
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=274

Alguses piltide pealt vaadatuna tundus selline kaasaja auto tüüpi masin
[albumimg]109[/albumimg]

[albumimg]110[/albumimg]

(sarnanes suht paljudega) kuid kui esimest korda masinat oma silmaga nägin (jõekääru perepuhkusel) oli pilt hoopis teine. Seal sai masinat n.ö. põgusalt uuritud vaadatud seest ja väljast ning jättis soliidse mulje.
Võtsin siis Guido Klammeri kontaktid (tel: 60506944; 53337944) ning broneerisin proovisõidu 6 juuliks.
Proovisõidu päeval tegime vajalikud dokumendid ning sain auto 1h enda käsutusse, kaasa võtsin töökaaslase, kes on chrysleritest suht kaugel viibinud (omab Honda CRV-d `04 ning VW golfi ´88a´).
Autoks saime siis sama sebringu, mis oli 15. juunil Jõekääru perepuhkuses.
Auto andmed (2,4L 4A Limited) hinnaks 429 000krooni :
http://www.silberauto.ee/chrysler/?cont ... &item=tech

Pilt

Pilt

Pilt

Kui paaki sai kütet pandud asusime ülemiste silberist teele. vapper lugu juhtus juba bensiinijaamas, kus mingil põhjusel hakkas alarm tööle kui masina käivitasin (ja mootor käivituski), kuigi ise istusin koguaeg sees vaid võti käis korra väljas :think: ning ei saanud ka signat välja lülitada isegi siis kui unlock nuppu puldil vajutasin, masin tuli välja suretada võti pesast eemaldada ning siis unlocki uuesti vajutades saime alarmi maha.
Kummalisel kombel oli salongi kuulda mootori põrinat/vaikset urinat, eriti kui pöörded tõusid...
Edasi kulges tee ülemistest kesklinna poole. Automaatkastiga linnas on hea sõita. Kuid märkasin kohe seda, et paigalt läks hüppega minema ning kui teise käigu sisse lülitas muutus uimaseks ning hakkas kiirust pööretele järgi "libistama". iga kord kui soovisin kiirust lisada tõstis ta pöörded 3000 RPMi juurde ning lisas vaikselt kiirust juurde. Püüdsin küll kasti õpetada äkilisemalt ennast liigutama aga sellega kaasned vaid pöörete tõus. mida madalamele pedaali vajutasin seda suuremate pööretel käiku vahetas - mis ka loomulik.
mis ma tahan öelda, selle kastiga tõusevad pedaali vajutades (ka kõige õrnemalt) kõigepealt miinimum 1000RPMi pöörded ja alles siis hakkab kiirust juurde lisama. automaatkastiga sebrin ei ole mõeldud kangutamiseks!!! Kuid kui on vaja erksamalt liikuda saab ka aga pöörded on siis koguaeg 4000RPMi juures ja üle.
Võib olla peabki automaatkast selliselt käituma aga see muutis masina väga uimaseks ning ei olnud kohe mitte mingisugust tunnet 2.4L bensukas on mootoriks (istusime just 1,7 diisel opel combost, mis tundus sebringu kõrval kohe väga erk ja särtsakas, sama ka 2.0 vana primera ning 2,5TD Grand Voyager tundus püss selle kõrval)
Ok see selleks antud tundega sai harjutud ning võetud vastav sõidustiil sujuv ning rahulik.
Sõidu ajal sai jälgitud masina sisemust mis paistis ilus ja lihtne (värvid ja kujundus), kuid käeall kuidagi natuke liig plastik ja kange.

Pilt

Näidikute asend paigutus arusaadavuse üle ei saa nuriseda

Pilt

Elektriaknad sulgusid kuidagi lärmakalt POUHTI :think:
Nähtavus suht hea igale poole, võrreldes minu kasvu ning istumisasendit. Sirgel teel on masin omas elemendis - stabiilne, hea rooliga. Vedrustus suht kange võrreldes 300C ga või voyageriga, loeb linna tänavauke päris hoolikalt.
Lõpuks jõudsime Pirita purjespordikeskuse juurde, kus tee ääres vaprad parklad.
Peatusime, et teha mõned pildid ning uurida autot ka mujalt.
Avasime tagumise pakiruumi ning see oli tõesti suht avar ja suur

Pilt

Pilt

Kuid jällegi kas viga on minus, et olen lati kõrgele seadnud või mis.. aga segama jäid kaks asja
1. luugi lülitite ja tulede juhe, mis on paigutatud kuidagi läbimõtlematult ja juhuslikult....
2. värvidefektid...

Pilt

Vahepeal tekkis tunne, et ma otsin ainult vigu :tige: aga tegu on ju uue autoga ja ootused olid kõrged, masin ju uus.
Mootoriruum nagu ikka uutel masinatel, kõik ilusti katte all ning paistis isegi remondimehele tegutsemiseks ruumigi olema

Pilt

Tagasisõidul silberisse tõestas masin, et temaga on ikka mugav sõita ning autos on midagi erilist...
Kaasas olnud sõber kiitis auto stiili kuid jäi tagasihoidlikuks dünaamika osas.

Kokkuvõteks
Miinused:
Automaatkast vähendab tunduvalt mootori võimu (2,4L 4automaatkast)
Linnas liiga kange vedrustus.
Ei vaju istmesse
Isiklikult häirib üksikud detailide paigutus (tagaluugi juhe ning kõrvalistuja juures olev kindalaeka luugi vahe - just heledal sisul

Plussid
Efektne välimus ja sisu
Maanteel väga hea sõita, linnas täpne ja sujuv rooli tunnetus
Sõiduajal suht vaikne
Väga hea audio heli (boston premium)

Soovitan kindlasti minna silberisse ning ise proovida seda masinat (võtke ühensut Guidoga). Vabandan juba ette, et käesolev ülevaade tuli natuke negatiivse tooniga aga minge ja proovige ise kõik järgi, eriti tahaks saada ülevaadet 2.0CRD mootoriga isendist - ootan põnevusega
Proovisõiduks saate selle 1h enda valdusesse ning sõidate kuhu ja kuidas tahate seda pennigi maksmata.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Juul, 2007 21:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
See et masin uimane ,täitsa normaalne sellise litraasi jaoks tal ju ikkagi kaalu jagub ja nii hoiab ta ka kasti .Muidugi rullnokkadel ei ole temaga midagi peale hakata.Värvi vead :no millisel masinal neid ei esineks mul üks tuttav poliis ükskord ütles et isegi otse liini pealt tulev masin ei läbiks ülevaatust Mr Green irw .Kokkuvõte : Hmm -i test edukalt läbitud! Täitsa norm pill.

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Nov, 2007 20:53 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
üldine kirjeldus:
http://www.media.chrysler.com/whatsnew0 ... dinfo.html

siit saab ka spetsifikatsioonid 2008a. sebringute kohta:
“WHAT’S NEW FOR 2008”
• Chrysler Sebring Limited All-wheel-drive model introduced
• Chrysler Sebring model renamed Chrysler Sebring LX
• Light Sandstone Metallic Clear Coat replaces Linen Gold Metallic Pearl Coat
• New single-disc CD/DVD MP3 play capability with MyGIG™, a cutting-edge multimedia audio and entertainment system with available navigation
• AM/FM stereo with six-disc CD player standard on all models
• SIRIUS Satellite Radio is standard on all Sebring models
• All 2008 Chrysler Sebring sedans equipped with the 2.4-liter four-cylinder World Engine built after July 2007 and sold in California, New York, Massachusetts, Vermont, Maine, Connecticut, Pennsylvania and Rhode Island meet the cleanest tailpipe and evaporative standards in the world and will be certified as a Partial Zero Emission Vehicle (PZEV). The engine, exhaust and fuel system hardware are upgraded for the 2008 model year

http://www.media.chrysler.com/whatsnew0 ... ing_fs.pdf

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Nov, 2007 22:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 1:42
Postitusi: 41
Asukoht: Viimsi
ise selle masinaga sõitnud nüüd nats üle kuu ja olen täitsa rahul, ja kui alguses tundus ka uimane siis nüüd kui mootor lahti minema on hakand siis ei saa küll enam selleüle nuriseda, täitsa erk ja mõnus, ruumi on kenasti nii ees kui taga ja võtsin just tumedama sisuga masina kuna võtsin arvesse selle kuipalju on meil sellist vihmast ja sopast ilma... millegiüle nurisega nagu ei oskagi otseselt, kui siis vb mõned pisiasjad mis päris ennast nats segavad. Lisaks sai nüüd ükspäev profipoolt ka pildid tehtud masinast, niiet keda huvitav siis pildid asuvad:

http://ardoholts.com/cars/sebring/index.htm


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Nov, 2007 23:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Mär, 2007 19:28
Postitusi: 45
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55571510
:) ei mingit omapära enam , nagu tavaline euro. , kapott on norm. aind , Alfa Romeo 156 stiilis näidukid aind vihmavari on peale pandud ...

ehk leia 3 erinevust :oops:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2007
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Okt, 2013 22:10 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nüüd siis oman lähikonnas 2010 a. limiteded 2,4 R4 masinat , seega saan kajastada täpsemalt sellest masinast:
viewtopic.php?f=1&t=12398

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia