Tänane kuupäev Laupäev 21 Okt, 2017 6:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Dets, 2014 12:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Dets, 2014 11:41
Postitusi: 3
Olen üritanud kiirteedel sammu pidada Skodade, VW Jt. No üle 160 ei lähe. Teeninduses jutule ei võeta.Tuttavad naeravad välja, keegi ei võta tõsiselt.
Kas peaks mõnest kodugaraazist spetsialisti otsima?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Dets, 2014 14:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 29 Aug, 2008 16:51
Postitusi: 119
Asukoht: tartu
Tehase andmetel max 180km.sellel kiirusel hakkavad rolli mängima teised tegurid-õhutakistus,mitu inimest autos jne.Auto ei ole enam uus ka.Ma arvan,et 160 suht ok tulemus.Võid proovida näiteks uue õhufiltriga


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Dets, 2014 15:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 210
Valedes teenindustes oled siis käinud! Mine http://www.vkmmotors.ee/et/chip-tuning Ja ma söön oma mütsi ära kui sind seal jutule ei võeta :ok:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Dets, 2014 1:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 14 Mär, 2014 23:29
Postitusi: 47
Asukoht: Kohila vald
Olen töötanud vkm-is ja seal tehakse jah imesid autodega :thumb:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Dets, 2014 23:42 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4683
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
2,5TD GR versioon jooksis ilusti 175 välja... ja oli tunda, et ruumi nagu oleks veel olnud...
Pigem vaata ka teised tegurid üle - kas rehvid võimaldavad, jooksud korras, filtrid Ok, jne...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Dets, 2014 11:57 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 953
Asukoht: Harjumaa
99 aasta 3.8 AWD jooksis 200 kella peale ja rohkem polnud vaja, kuigi oleks võibolla midagi veel tulnud.
2.8 põkamootor peaks olema suuteline 180 ikka välja veeretama. Diislitel on väga palju tegureid, mis mootori jõudu mõjutavad. Sellisel kiirusel on mootorist vaja kätte saada kogu jõud, mis seal on.
Tasuks üle kontrollida turbo seisukord, pihustite valmisolek maksimaalse kütusekoguse läbilaskmiseks, kindlasti õhu ja kütusefilter, kütuse etteandepump peab suutma kõrgsurve pumpa piisava koguse kütusega varustada jne.
Näiteks boks katusel võtab kõvasti kiirust maha, rehvid võiks ka olla suurema kiirusindeksiga (st. jäigemad).
Ja igasuguse chippimise ja mootorituuningu aluseks on korras mootor. Kui kone on jõuetu, siis selgita välja põhjused ja tee korda ning alles siis edasi tuunima.

_________________
GMC Sierra 2500 6.5TD
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Dets, 2014 15:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 04 Dets, 2011 22:37
Postitusi: 67
Asukoht: Järvamaa
Tundub,et mul korras 185olen proovinud. Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia