Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 0:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Veebr, 2012 16:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2011 21:54
Postitusi: 4
Paluksin abi, nõuande ja arvamuse vormis.
Autol on tõenäoliselt lühis sees, 6 päeva vana aku jookseb tühjaks 12-st tunniga.
Remonditöökojas lahendati probleem sellega, et võeti raadio kaitse välja !!! ja öeldi nüüd on ok, kõlab nagu Antsipi riigi valitsemine......
Oleksin väga tänulik igasuguse tulemini viiva teave või soovituse eest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Veebr, 2012 0:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kui raadio kaitsme välja võtmine tõesti aitas siis on ilmselt raadios mingi lühis, võimendi valesti ühendatud vms. Tavalisem on, et generaatori dioodsillas tekkib lühis aga siis ei aita ühegi kaitsme välja võtmine sest generaator on otse akuga ühendatud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Veebr, 2012 16:05 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler PT Cruiser

Liitunud: Teisipäev 15 Mär, 2011 21:27
Postitusi: 3
Soovitus, mine kuhugi elektriku juurde, kellel olemas vajalikud vahendid (otsilloskoop, ampertangid, vähemalt multimeeter jne) ning lase üle mõõta lekkevoolud ning vihja, et see toimus juhtmeahelas, kus makk on. Sealt edasi saab põhjuse välja selgitada. Hetkel ühtegi konkreetset kohta soovitada ei oska sest neid asju alati ise teinud koolis, kuid nüüd puuduvad ka vahendid.

Kaspar


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 26 Veebr, 2012 17:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2011 21:54
Postitusi: 4
Tänan, mu appi-karjele reageerinuid!
Paistab, et „vist“ saadi korda.
Täpset viga ei öeldutki, vaid „vihjati“, et mingi „seadeldis“ ei läinud magama ja
öeldi, et käru pistikul pole mingit karpi vahel ning soovitati käru pistik lahti-ühendada, kui erilist vajadust pole. Lisaks juhiti tähelepanu, et süütelukku ei keeraks viimasesse asendisse – piir eelviimase ja viimase vahel on paraku üsnagi tajumatu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Mär, 2012 16:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Siis on sul süütelukk kulunud - viimane aste peale võtme väljavõtmise ehk OFF astet on see, kus lülitub sisse ainult raadio + võim + veel mõni väiksem detail.

Nende astmete vahel on ikka päris tuntav üleminek.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 30 Mär, 2012 18:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2011 21:54
Postitusi: 4
Täpselt nii – süütelukk on ja tal selline „emane“, nüüd igakord seisma jäädes kontrollin, et ei oleks ülekeeratud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia