Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 20:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Jahutusvedelik?
PostitusPostitatud: Reede 25 Apr, 2008 16:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 25 Apr, 2008 16:45
Postitusi: 1
Asukoht: Põhja-, Lääne- või Kagu-Eesti
Tere sõbrad,
Kas keegi oskab nõu anda, milleks valmistuda, kui jahutusvedelik kipub kähku kaduma? Kas vastab tõele, et see on Chryslerite tõbi? Ja kuhu selle hädaga pealinnas oleks kõige mõistlikum pöörduda?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Apr, 2008 17:34 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Seda küll ei julgeks väita, et see Chrysleritele ainuomane oleks. Eks tuleb igal margil ette. Esialgu tuleks uurida, kas auto alla seistes mingit lompi ei tekki või salongi klaasid üleliia udutama ei kipu. Kui lomp tekkib siis saaks selle asukoha järgi lekkeallikat juba oletada. Kui lompi ei tekki siis on asi muidugi segasem ja ka ohtlikum. Jahutusvedelik võib mootori või radiaatori sisemiste lekete tõttu sattuda mootori- või käigukastiõli hulka või ka summuti kaudu aurustuda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Apr, 2008 17:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Lisaks võid vaadata automootori õlivarrast, et emulsiooni ei ole tekkinud.
Ehk, et õli ei oleks vohama hakanud, selliseks halliks klimbiks tõmmanud.
Kui see sümpton puudub, siis plokikaanetihend arvatavasti korras.
Siis võib hakata juba leket otsima.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Apr, 2008 14:48 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Apr, 2006 23:06
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Siller kirjutas:
Lisaks võid vaadata automootori õlivarrast, et emulsiooni ei ole tekkinud.
Ehk, et õli ei oleks vohama hakanud, selliseks halliks klimbiks tõmmanud.
Kui see sümpton puudub, siis plokikaanetihend arvatavasti korras.
Siis võib hakata juba leket otsima.

Ehk ei ole ka liigne lisada et kui viga selles ja emulsioon juba tekkinud, siis ei tohiks mootorit enne käivitada kui asi korras ja õlid-filtrid vahetatud.

_________________
Royalty Wazer...


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia