Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

PT Cruiseril 3 silindrit ainult töötab.
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=47&t=1934
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  Siller [ Teisipäev 19 Juun, 2007 12:44 ]
Teema pealkiri:  PT Cruiseril 3 silindrit ainult töötab.

Nii tere,

Grillfestilt tagasi tulles kadus 1 pütt tagant ära. Vahepeal käis mootor üldse kahe pütiga. Kuna vanad küünlad olid ka juba parajad saastad siis sai pandud uued NGK küünlad. Küsimus siis selles, et mis jama võib olla? Millest vea otsinguid alustada? Silberisse saime aja alles 27.juuni. Jumal tänatud et meie peres on veel teisi Chryslereid, et ei jää päris jalameheks.

Vaatasin ka koode mida kompuuter edastas:
P0123 Throttle position sensor voltage high
P0352 Coil #2 is not reaching peak current at the right time
P0351 Coil #1 is not reaching peak current at the right time
P0302 Misfire detected in cylinder #2.
P01193 Inlet air temperature sensor voltage is wrong

Saan aru, et kui juhtub mingi suur jama, siis hakkavad kõik andurid lõpuks jama ajama. Saan aru, et midagi on valesti 1 ja 2 silindris. Nii et arvatavasti süütepool?

Autor:  hmm [ Teisipäev 19 Juun, 2007 13:03 ]
Teema pealkiri: 

süütepool ei saa kohe mitte olla, kui süütepool läbi siis ei tule ühtegi sädet.
St kas jamab küünal, juhtmed, jagaja - kui säde on antud silindrites olemas siis kui tugev see säde on võrreldes teiste silindritega.

kui need on korras siis võiksid igaksjuhuks kontrollida manomeetriga surveastet igas silindris.
Kui see ka ok võta järgmiseks ette toiteahel, kas mingid elektrilised klapid kontrollivad pealeantavat kütusesegu igasse silindrisse nt pihustid, kui need olemas on.
Rohkem ei tohiks esmasel kontrollimist olla, kuna tõrkega töötab vaid pool mootorist, mitte terve.
Üldjuhul, kui ei tööta üksik silinder on viga elektriahelas jagast küünaldeni või surveastmes (uuematel ka pihustid)

Autor:  Ferdi [ Teisipäev 19 Juun, 2007 15:35 ]
Teema pealkiri: 

hmm kirjutas:
süütepool ei saa kohe mitte olla, kui süütepool läbi siis ei tule ühtegi sädet.


...tuleb ka vigasest süütepoolist säde, omal kogemused. Mismoodi sädet kontrollida, kas aparaadiga või visuaalselt?

Tean, et näiteks bemmi kärakatel ei tohi niisama visuaalselt sädet kontrollida, küünal peab olema peal ja juhe küljes, muidu võivat seal ajus midagis paigast ära minna. Pole küll proovinud, aga tuttav (ja mitte niisama jutumees) remondimees on rääkinud sellist asja.

Autor:  Siller [ Teisipäev 19 Juun, 2007 23:49 ]
Teema pealkiri: 

Pidasingi silmas jagajat.
Niipalju kui mina olen asja lahti võtnud, siis nägin et sellist süütepooli nagu polegi. On olemas selline jagaja, mis on nagu ka süütepooli eest.
Eks peab asja edasi uurima. :doh:

Autor:  elvis1 [ Kolmapäev 20 Juun, 2007 21:25 ]
Teema pealkiri: 

Nii ta paraku on et ka minu Voyageril süütepooli lihtsalt ei eksisteeri ainult jagaja ja kõik. Oli paar nädalat tagasi sama kamm mootoris sees et viskas pütte järelt ära ja ei saanutki aru milline se parajasti nöögib, käisin siis Silberis (Tartus) mootori diagnostikas .Midagi nad seal susisid ja vahetasid (jälle) küünla juhtmed ära ,nüüd kõik ok.Arvan et sama kamm kusagil.AA ära kasuta NGK küünlaid ma ei tea miks need sellise kehva kvaliteediga proovi parem DENSO omi mul need töötavad juba hulk aega laitmatult.Ole terve!

Autor:  Anjolle [ Neljapäev 21 Juun, 2007 0:00 ]
Teema pealkiri: 

PT Cruiseril peaks minu teada (pea-aegu) sama mootor olema mis Neonilgi.
Jagajat seal pole, on süütepool mis sisaldab ühes kestas tegelikult 2 süütepooli. Kumbki pool annab sädet kahele silindrile.
Veateated on aga väga kummalised.
Võiks arvata, et kuskil on mõni juhe puruks või pistik ei anna ühendust.

P0123 Throttle position sensor voltage high - gaasisiibri asendi anduri väljundpinge on liiga kõrge. Võib olla, et vastav massijuhe on katki. Või tuleb mingil kummalisel põhjusel 5- või 8-voldise sisendpinge asemel otse 12 sinna peale.

P01193 Inlet air temperature sensor voltage is wrong - põhimõtteliselt sama jutt - mass puudu või sisendpinge vale.

P0351 ja P0352 vihjavad ka sellele, et kas ei tule süütepoolidele õieti toidet peale või siis on aju küpse. Toide (+) tuleb poolidele otse peale läbi ShutDown relee, miinust tüürib aju mõlemale pooli osale eraldi. Või siis ei saa aju korralikult massi millega pooli tüürida.

Autor:  Anjolle [ Neljapäev 21 Juun, 2007 0:08 ]
Teema pealkiri: 

Kas küünlad vahetasid enne või pärast vahelejättude ilmnemist?
Kui küünalde sädevahe on liiga suur siis see võib põhjustada süütepoolide või suutepoolide juhtahelate (ajus) läbi põlemist.

Autor:  Siller [ Reede 22 Juun, 2007 12:22 ]
Teema pealkiri: 

anjolle kirjutas:
Kas küünlad vahetasid enne või pärast vahelejättude ilmnemist?
Kui küünalde sädevahe on liiga suur siis see võib põhjustada süütepoolide või suutepoolide juhtahelate (ajus) läbi põlemist.



Pärast jama ilmnemist. Oligi plaanis need ära vahetada, kuid jama hakkas pihta ennem ja oli vaja kiiremas korras ära vahetada.

Autor:  Dixi [ Reede 22 Juun, 2007 15:53 ]
Teema pealkiri: 

Tuleks ära mõõta, kas mootori ecu(aju)-st süütepoolide juhtimpulsid välja tulevad. Kui ei tule, siis on tõenäoliselt juhtbloki väljundaste maha põlenud.
Voyageri samasuguse probleemiga blokke olen teinud.

Autor:  Siller [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 19:54 ]
Teema pealkiri: 

Täna sai siis Silberis ära käidud.
Vaadati üle siis küünlad, küünlajuhtmed, süütepool ja ega midagi, masin töötab endiselt nii nagu enne.
Sai uuesti aeg pandud. Ega midagi muud enam üle ei jäägi, kas pihustid või aju. :(

Autor:  Kapsu [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 22:21 ]
Teema pealkiri: 

Tüüpiline silber,olen enda kunagise concordega seal käinud,3 tundi ja ütlevad,et nad ei saa hakkama,krt lõpuks uurisin ise pikalt välismaisestes foorumites,läksin naaber töökotta, ja asi korras.

Autor:  Dixi [ Neljapäev 28 Juun, 2007 9:50 ]
Teema pealkiri: 

Mis siis nüüd järgmiseks vahetusse läheb? pihustid, või aju?

Autor:  Siller [ Neljapäev 28 Juun, 2007 10:36 ]
Teema pealkiri: 

Sai ise seal juures oldud.
Nad hakkasid järjestikku vahetama asju.
Eks 7.juulil näeb mis viga.
Loodan et mitte aju.

Autor:  Dixi [ Neljapäev 28 Juun, 2007 12:20 ]
Teema pealkiri: 

Mis siis selles mittetöötavas silindris puudu on, et pauku ei tule? Kas säde, või pihusti ei avane? Signaalid võiks ju üle vaadata, enne kui vahetama hakata.

Autor:  hmm [ Neljapäev 28 Juun, 2007 12:46 ]
Teema pealkiri: 

kui on silindris küttesegu + säde siis peab töö toimuma juhul, kui süüde on õige ja surve olemas.

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/