Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Missugune mootoriõli?
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=47&t=1849
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Pokker [ Pühapäev 03 Juun, 2007 23:58 ]
Teema pealkiri:  Missugune mootoriõli?

Lugesin manuaali, seal kirjutet, et PT Cruiseri õliks 5w30. Mida kasutate ja mida soovitate - eelmistele autodele ikka sisse kallatud 5w40 õlisid.

Autor:  Siller [ Esmaspäev 04 Juun, 2007 13:40 ]
Teema pealkiri: 

Siin asja juures oleks oluline ka see, et palju on masin sõitnud. Kui üle 100000km siis soovitavalt poolsünt, kui alla selle siis täissünt.
Soovitaks Valvoline Maxlife, Pennzoil, Castrol jne. Sobib ka mõne muu viskoosusega õli, nt 10W40. Esimene nr näitab külmataluvust madalatel tempidel ja ülemine kuidas õli peab vastu kuumusele. Kui masinal turbot pole siis see 10W40 ajab asja küll Eesti kliimas ära, kui juhuslikult kuskil Siberis ei ela.

Autor:  kalla [ Esmaspäev 04 Juun, 2007 16:22 ]
Teema pealkiri: 

http://www.liqui-moly.de/web/lmhomeen.n ... x_oiltable

Autor:  elvis1 [ Esmaspäev 04 Juun, 2007 20:45 ]
Teema pealkiri: 

Ära ainult Adinoli kasuta se pole õli, ;) ma ei tea veel mis se on aga mootori oskab tuksi keerata küll!

Autor:  Siller [ Esmaspäev 04 Juun, 2007 22:48 ]
Teema pealkiri: 

elvis1 kirjutas:
Ära ainult Adinoli kasuta se pole õli, ;) ma ei tea veel mis se on aga mootori oskab tuksi keerata küll!



Automehhaanikud kutsuvad seda õlimarki Odin-Null -iks :D
Jah, ära siis palun Addinol õli kasuta.

Autor:  Anjolle [ Teisipäev 05 Juun, 2007 15:02 ]
Teema pealkiri: 

Tahaks küll teada, millistele faktidele teie Addinoli-vastalisus tugineb.
Kas te tõesti usute, et see firma ikka veel püsiks kui sellised kõlakad kinnitust leiaks?
Mitte, et ma oleks selle brändiga kuidagi seotud...

Autor:  Siller [ Teisipäev 05 Juun, 2007 16:28 ]
Teema pealkiri: 

Olen teistelt kuulnud, et Addinol ei ole see kõige parem õli, aga endal mul kogemusi pole selle õlimargiga.

Autor:  elvis1 [ Teisipäev 05 Juun, 2007 18:30 ]
Teema pealkiri: 

anjolle kirjutas:
Tahaks küll teada, millistele faktidele teie Addinoli-vastalisus tugineb.
Kas te tõesti usute, et see firma ikka veel püsiks kui sellised kõlakad kinnitust leiaks?
Mitte, et ma oleks selle brändiga kuidagi seotud...
kogemus mul selline :Sõitsin kunagi vw passatiga mootoris oli Valvolin õli, auto käivitus ka siis esimesel korral kui külma oli -32 kraadi .Oli vaja õli vahetada ja kuna peale Addinoli ei olnud midagi võtta (olid rasked ajad)läks see sisse ja enam auto ei käivitunud kui õues temp alla -15 kraadi .Samuti lasin kaks mootorit tuksi enne kui aru sain milles asi, üks oli Fordil ja teine vene masinal nii et isegi need viimased seda õli ei kannata.

Autor:  Anjolle [ Neljapäev 07 Juun, 2007 0:07 ]
Teema pealkiri: 

elvis1 kirjutas:
kogemus mul selline :Sõitsin kunagi vw passatiga mootoris oli Valvolin õli, auto käivitus ka siis esimesel korral kui külma oli -32 kraadi .Oli vaja õli vahetada ja kuna peale Addinoli ei olnud midagi võtta (olid rasked ajad)läks see sisse ja enam auto ei käivitunud kui õues temp alla -15 kraadi .Samuti lasin kaks mootorit tuksi enne kui aru sain milles asi, üks oli Fordil ja teine vene masinal nii et isegi need viimased seda õli ei kannata.
Aga targu jätad mainimata, millised olid mõlema õli viskoossusindeksid ;) . Kui ühe number algas näiteks 5-ga ja teisel 20-ga siis on mõistetav, et ühe õli hangumistemperatuur on -30 ja teisel -10 kraadi (päris täpselt peast ei mäleta aga ligikaudu sellised need arvud on).
Ja millised on tõendid selle kohta, et need kaks mootorit selle pärast laiali läksid, et õli tasemel polnud? Äkki sellepärast, et Addinol sai mootorist otsa või unustasid Addinoli vahetada? Või hoopis sellepärast, et keegi oli enne miljon miili ilma õlivahetuseta sõitnud või Vene õliga sõitnud ja Addinol sulatas lihtsalt selle sodi karterist lahti? Või oli nende mootorite aeg lihtsalt läbi?
Tahaks nagu ikka korralikke argumente

Autor:  indian [ Neljapäev 07 Juun, 2007 9:55 ]
Teema pealkiri: 

Korras auto läheb ka sita õliga käima. Kui ma endale esimese ''välismaa auto'' sain, oli selleks Ford Transit. Ca 95 a paiku, auto oli 82 a. väljalase. Kõik hoiatasid, et see diisliga Transit ei lähe ju ka suvel käima kui valge seina äärde parkida, sest ta mõtleb, et on talv käes ja peale päikeseloojangut samuti ei käivitu, sest õhk läheb liiga jahedaks. Paraku läks see loom mul iga ilmaga käima ja nukrad ''besumehed'' tuiasid köied näpus hommikuti minu auto ümber, mille summutist väljuv soe õhk viitas ''küdevale'' mootorile. Pean tunnistama, et enne talve sai pea maha võetud, klapid soveldatud ja eelsüüteküünlad vahetatud, samuti ka filter jms. Land Cruiser aga oli seletamatult lollikindel, selle diisel läks ka -28 kraadi juures esimese käivitusega tööle, see küll ''ehmatas'' täiega ära, sest olin hoolega valmistunud vähemalt poolepäevaseks võitluseks karmi põhjamaise kliima ja Jaapani rauatükiga. Akulaadijad, soojapuhurid jms. stuff oli juba valmis pandud, aga mõtlesin, et ''ÄKKI LÄHEB?'' ja proovisin niisama. Raibe võttis peaaegu kohe tule sisse, küll ajas alguses hullu valget välja, aga LÄKS?

Autor:  elvis1 [ Neljapäev 07 Juun, 2007 20:55 ]
Teema pealkiri: 

anjolle kirjutas:
elvis1 kirjutas:
kogemus mul selline :Sõitsin kunagi vw passatiga mootoris oli Valvolin õli, auto käivitus ka siis esimesel korral kui külma oli -32 kraadi .Oli vaja õli vahetada ja kuna peale Addinoli ei olnud midagi võtta (olid rasked ajad)läks see sisse ja enam auto ei käivitunud kui õues temp alla -15 kraadi .Samuti lasin kaks mootorit tuksi enne kui aru sain milles asi, üks oli Fordil ja teine vene masinal nii et isegi need viimased seda õli ei kannata.
Aga targu jätad mainimata, millised olid mõlema õli viskoossusindeksid ;) . Kui ühe number algas näiteks 5-ga ja teisel 20-ga siis on mõistetav, et ühe õli hangumistemperatuur on -30 ja teisel -10 kraadi (päris täpselt peast ei mäleta aga ligikaudu sellised need arvud on).
Ja millised on tõendid selle kohta, et need kaks mootorit selle pärast laiali läksid, et õli tasemel polnud? Äkki sellepärast, et Addinol sai mootorist otsa või unustasid Addinoli vahetada? Või hoopis sellepärast, et keegi oli enne miljon miili ilma õlivahetuseta sõitnud või Vene õliga sõitnud ja Addinol sulatas lihtsalt selle sodi karterist lahti? Või oli nende mootorite aeg lihtsalt läbi?
Tahaks nagu ikka korralikke argumente
õli ikka poolsünt 10w-40 Fordil oli kolm õli vahetust kasutasin Shell -i kõik oli ok nii kui Addinol sisse läks umbes 3000 km. ja rõngad kinni peale rõngaste vahetust sai veel kuigi kaua sõita kui lõi mootorile kolina sisse ja oligi romula rida.Sigulil sai teha mootori kap rem.kuid esimest õlivahetust ta ei näinud,läksid saaled ja kolvi rõngad.peale seda enam Addinoli ei kasuta ! Ärge võtke seda kui mingi toote maha tegemist vaid ma lihtsalt ei soovita !

Autor:  AWD95 [ Neljapäev 07 Juun, 2007 22:21 ]
Teema pealkiri: 

Firma rekka sõitis mõõda euroopa teid 450 000 km ja peale Addinoli muus õli ei kasutatud, talvel käivitus probleeme polnud. Nii et arvamused nurgast nurka. Pole küll ka selle margi austaja aga maha tegema ei hakka.

Autor:  Locacorazon [ Neljapäev 26 Juun, 2008 22:47 ]
Teema pealkiri: 

Kui mul see kysimus tekkis, helistasin Silberautosse ja vastuseks sain, et 5W40 öli sobib. Sellega nyyd söidan ja ei häda midagi.

Autor:  Kassu321 [ Esmaspäev 20 Veebr, 2012 18:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Missugune mootoriõli?

5W40 on hea valik ning seda soovitab ka autotootja.

Õliteemale lisaks siis, et hetkel müüdavad õlid (Castrolist Addinolini) on kõik täpselt sama head ning vastavad kvaliteedi nõuetele, mis paika pandud on. Vahe on lõppkokkuvõttes selles, et kaua konkreetne õli säilitab neid omadusi ning milliseid lisandeid seal sees on kasutatud. Ka kindlasti sellest, milline on auto läbisõit, võiks teha õlivaliku. Pädevamad autopoed peaksid oskama soovitada milline õli Teie masinale kõige parem on. Ise kasutan Liqui moly 5W40. Minu meelest oli seal ka MoS2 lisand sees, mida soovitatakse natukene suurema läbisõiduga autodele (minul PT Cruiser 2001 a 2.0 ls 211000). Õlivahetuse aeg käes ning sama mark läheb uuesti sisse.

Kaspar

Autor:  Aivo [ Teisipäev 21 Veebr, 2012 19:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Missugune mootoriõli?

Mina olen aastaid juba Motuli kasutaja, hetkel sees Motul 8100 X-cess 5W-40
Väga hea ja hariv eestikeelne video õlidest: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Amperi%2Bgaraaz/10353-Amperi%2BGaraaz%2B-%2B8.aspx

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/