Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 22:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Aug, 2017 23:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 19 Aug, 2017 22:55
Postitusi: 1
Tervist,

Üle pika aja jälle siin foorumis, eelmise kasutaja andmed läksid kaduma, pidin uue tegema. Varasemalt omanud nii Grand Voyageri kui 300M-i. Mõnda aega tagasi sai siis soetatud naisele PT Cruiser Limited 2,0 bens. Ega vana autoga on ikka nii, et siit ja sealt vaja tegemist. Nüüd aga sai mõistus otsa. Mingi hetk hakkas tagumik tunda andma, et mootor nagu jätaks vahele või nii. Ei midagi hullu aga lihtsalt selline tunne. Siis mõni aeg hiljem, võibolla nädal/kaks, hakkasid kohapeal juba pöörded tõsisemalt kukkuma. Korraks alla ja siis normi tagasi. Selge pilt,sai siis küünlad ja juhtmed ära tellitud. Sain küünlad vahetatud aga boschi juhtmete piibud olid veidi liiga pikad ja jäid siis külge panemata. Küünlad ise nägid muidugi uskumatult jubedad välja. Panin siis masinale hääled sisse ja käis esialgu nagu kõikoleks korras aga mootori soojenedes viskas esi klaasi korra seest poolt uduseks ja pöörded hakkasid jälle kõikuma. Ronisin siis mootori ruumi kuulama, töötab nii 10-15 seki ilusti, siis käib mingi plõksja pöörded kukuvad korraks alla ja siis jälle normi. Ja nii üpris regulaarselt. Ainuke hetk, minu arvates, kui ta seda ei teinud oli siis kui jahutus ventikas tööle hakkas. Täpselt selline tunne nagu konditsioneeri pump hakkaks tööle täitsa oma suva järgi, kuigi ei ole sisse lülitatudki. Kui nüüd hästi meenutada siis naine on paar korda isegi maininud, et auto puhub tava reziimis imelikult jahedat õhku.Peale esimest jõnksu viskas ka mootori tule põlema aga ei pööranud sellele erilist tähelepanu,sest midagi mootori töös väga ei muutunud ja arvasin, et ju juhtmed või küünlad löövad läbi ja vaja lihtsalt vahetada. Keerutasin võtmega koode ka sain siis selle aku teema P1684 ja teise P0551 mis peaks olema seotud hoopis mingi roolivõimu anduriga.
Ühesõnaga kui kellegil mingeid huvitavaid ideid on välja pakkuda siis olen üks suur kõrv :)
et kuidas ja mida võiks veel testida ja katsetada, et tõele lähemale jõuda.
Tänan


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Aug, 2017 15:45 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Kui õhk on esiklaasile suunatud, siis hakkab kont automaatselt tööle, olenematta nupu asendist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Dets, 2017 17:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Masin hoiab konti töös, kui õhk on suunatud akendele (kas või osaliselt).
Kondi pumbaga peaks olema ühenduses ka roolivõim - või siis vähemalt teise rihmaga vända otsast kindlasti.
Ka minul oli jama pööretega kui kont tööle läks. Kont on päris korralik koormus...
Mul veel lisaks nii, et kui tagumise käigu panin siis kohati läksid pöörded nii alla, et suri välja.
Tegin igasugust võimlemist:
1. Vahetasin roolivõimu õli s.h. loputasin kogu süsteemi seest puhtaks - läks tiba paremaks aga ei lahendanud probleemi
2. Kontrollisin kõik andurite ühendused s.h. võtsin nad ka korraks küljest ja vaatasin, et tööpinnad oleks korras - lihtsalt enda kindluseks
3. Kontrollisin vaakumtorude olukordi - üks väike ots oli lahti... pärast seda oli mootori töö jõulisem ja iga pumba kriuks ei tõmmanud mootorit kooma.

Soovitaks sulgi kontrollida vaakumvoolikute korrasolekut. See rägastik on päris vastikult kirju aga võta lihtsalt korraks aeg ja käik kõik liited üle.

Roolivõimu anduri häire võib olla kaasnev viga.

Küünalde olukord viitab pigem küttesegu jamale ja sealt tingitud jõu kaoga.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia