Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

LeBaron Cabrio
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=43&t=2233
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  margus [ Teisipäev 28 Aug, 2007 23:01 ]
Teema pealkiri:  LeBaron Cabrio

Tervitus

Olen siis vastutalve :D kabrio lebaroni omanik. Aga ei tea sellest aparaadist midagi.

1. Ma ei saa lahti ei kapotti kui ka pagasniku luuki. Trossid küll nn nuppude küljes ja olen ka nad sealt lahti võtnud ja näpitsetaga kakkunud, kuid ei midagi. Samas tundub, et tross ka teiselpool küljes ilusti. Küsimus kas keegi oskab öelda kuidas ma need luugid lahti saan muukida. Endal mõistus otsas. Kuidagi ligi ei pääse. Eriti pagasniku luugile. Või kuhu viia kus hinnaga ära ei tapetaks ja asi korda tehakse.

2. Kas mootor 3.0 ; 100 kw on rihmaga või ketiga. Kui rihmaga, mis selline lõbu võiks maksma minna kui ära vahetada lasta ja kus.

3. Kust saada normaalse hinnaga summuti tagumine pütt ja kus lasta seda vahetada.

4. Kõik millele tasuks tähelepanu pöörata ja head nõuanded teretulnud.,

Tänud ka juba ette

Margus

Manused:
Faili kommentaar: et siis minu uus auto
CrayslerLeBaronCabrio 009.jpg
CrayslerLeBaronCabrio 009.jpg [ 993.5 KB | Vaadatud 10752 korda ]

Autor:  Alo [ Kolmapäev 29 Aug, 2007 10:02 ]
Teema pealkiri: 

Jõudu ja jaksu ning teretulemast!
1. See auto on tõenäoliselt avarii teinud ja mingi võimalus on, et eest kapoti lukustus pinge all vms. Tagumine kapott tuleb istme juurest tõmmates nõnda lahti, et sina tõmbad sellest konksust/nupust ja keegi tagantpoolt tõstab kapotti. Sinna peab vist mingi vedru aretama, et ta selle normaalselt lahti teeks. Avariikahtluse kohta - rool on vahetatud (originaalis peaks olema sama värvi keskosaga, mis armatuur ja sinu sisu puhul sisuga ühtevärvi nahaga kaetud) Selles ei ole päris kindel, kas tehas sel aastal iluvõret kroomimise asemel ka värvis. Üritan täna õhtupoole vaadata, kuidas seda kapotti lahti saaks.
2. Mootor on rihmaga aga sellise konstruiga, et klapid pähe ei jookse (vähemasti paaris kohas netis on seda väidetud, kui ise uurisin)
3. Endal ka tagumine pütt läks just õhtale - lisaks oleks vaja seda viimast trippi, millel summuti seisab. Kuna endal nagu hetkel väga ei põle, siis pole uurinud. Aga eks peab siin sidet.
4. Vaata mis värvi automaatkasti õli on, võimalusel võta kastil alt plaat maha ja vaata, et seal mingit sodi ei oleks. Kast on selle masina kõige riskantsem koht. Kõik õlid võiks muidugi kohe vahetada +küünlad üle vaadata. Pees küünlad võivad tappa kõrgepingepooli ja too omakorda aju. Esialgu nagu muud ei oska. Eks kirjuta ja joonista :)

EDIT! Piltidelt ei selgu, kas tagumised kolmnurkaknad käivad normaalselt alla. Olen vist seda autot korra Tartus näinud ja siis olid igatahes aknad all, kui aga peaks mingi jama olema, siis oskan nõuga aidata. Need neetud aknamootorid kipuvad konstruktsioonivea tõttu vett saama ja kinni oksüdeeruma, kui vahepeal pikalt ei kasuta (talv näiteks), siis pizdets.

Autor:  margus [ Kolmapäev 29 Aug, 2007 10:39 ]
Teema pealkiri:  tänud Alole

Tänud, et viitsisid nii pikalt vastata. Krt ajaga on nagu on ja pole isegi jõudnud selle masinaga eriti tegeleda.
Aga kolmnurk aknatega siis selline lugu, et tagumine parem käib lahti, vasak seevastu ei käi. Kui oskad nõua anda siis tänud ja ehk kunagi ka paar potti õlut :)
Aga proovisin tagumist kapotti nii lahti teha, aga nagu neetud ei midagi. Esimese kapotiga sama lugu. Aga tahaks ikkagi sinna alla piiluda, et vähemalt mahlasidki kontrollida.
Autom kasti olevat eelmise omaniku jutu järgi remonditud. (nohh -jahh sellega on nagu alati autot ostes), aga töötab igatahes praegu.

Aga eks kui saan rohkem aega selle aparaadiga tegeleda pajatan kogemustest.
Üks naljakas ja paha lugu ka. Auto viimane nr 6 s.t, et pean augustis üv käima. irw, aga talvel kui üv kehtib ei sõida ju.

Autor:  Vilkuj [ Kolmapäev 29 Aug, 2007 16:22 ]
Teema pealkiri: 

Mul on ka paar korda eelneva autoga olnud, et kapotti lahti ei saa. Siis olen teinud nii, et üks tõmbab kangi ja teine on kapoti ees kus asub lukustus koht kapotti nõksatades alla vajutanud. Peale väikest nagistamist olen selle lahti saanud. Põhjus miks kapott kinni jäi oli see et ma lo.. olin unustanud mutrivõtme poritiiva ja kapotivahele kui kinni panin :tige: . See siis hoidis kapotti pinges ja lahti ei tahtnud tulla.
Loodan et sinu auto luugid avanevad ka siis varsti

:)

Autor:  margus [ Kolmapäev 29 Aug, 2007 16:30 ]
Teema pealkiri: 

katsun kõik variandid järgi. aga tagaluugiga ma küll hetkel ette ei kujuta :tige:

Autor:  Alo [ Kolmapäev 29 Aug, 2007 17:13 ]
Teema pealkiri: 

Kas võtmest keerates siis ka tõesti ei tule?

Autor:  margus [ Kolmapäev 29 Aug, 2007 17:18 ]
Teema pealkiri: 

Ma ei tea olen ma rumal vist :D , aga ma ei näinudki tagaluugil kohta kust võtmest keerata oleks saanud.
mul autost ka pildid siin
http://chryslerclub.ee/foorum/album.php?user_id=1044

Autor:  margus [ Kolmapäev 29 Aug, 2007 21:52 ]
Teema pealkiri: 

kapott lahti. pagasnik mitte ja luku leidsin , kuid võtmest ei keera. ei tea kui lukk katki keerata, kas õnnestub :niks:

Autor:  margus [ Kolmapäev 29 Aug, 2007 21:54 ]
Teema pealkiri:  kiirusehoidja

tüütan veel. roolil püsikiiruse hoidja, aga ei saa pihta kuidas töötab ja kas üldse töötab

Autor:  Alo [ Kolmapäev 29 Aug, 2007 23:25 ]
Teema pealkiri: 

Roolil, kõige vasakult peab olema asi sisse lülitatud. Paremal pool kaks nuppu, neist:
Parempoolne aktiiveerib kiirusehoidja ja kui all hoida, siis vähendab kiirust.
Vasakpoolne lisab aktiveeritud kiirusehoidjaga sõites kiirust ja kui näiteks peale pidurdust või möödasõitu on vaja taastada endine kiirus, siis kiire vajutus sellele nupule ja auto taastab varasema sõidukiiruse.
Pagasniku kohta ei oska rohkem arvata, kuna minu autol jänki tuled taga ja seal keset paneel on luku koht.
Kolmnurkakna lammutamisest teen vist paari nädala jooksul mingi pildiseeria, kuna vaja enda masinal üks puks aknamootoris vist välja vahetada.
Edit!
Püsikiiruse hoidja alla 60-ne ei tööta. Tegelt sealt kuskilt 55 kandist võtab juba taha. Kui vaikselt kiirendada ja nuppu pressida käib gaasipedaalist õrn jõnks läbi, kui kiirusehoidja taha haagib.

Autor:  margus [ Neljapäev 30 Aug, 2007 10:01 ]
Teema pealkiri: 

Tänud. Teen kiirusehoidjaga proovi. :pai:

Autor:  Alo [ Neljapäev 30 Aug, 2007 18:20 ]
Teema pealkiri: 

Kuna sattusin, siis sumpa tagumine pütt Tartu TopPartsus 1800 eek, kui võtaksime kahekesi kumbki ühe püti, saaks mingi hästi pisikese allahindluse kah.

Autor:  margus [ Neljapäev 30 Aug, 2007 22:59 ]
Teema pealkiri: 

Alo kirjutas:
Kuna sattusin, siis sumpa tagumine pütt Tartu TopPartsus 1800 eek, kui võtaksime kahekesi kumbki ühe püti, saaks mingi hästi pisikese allahindluse kah.


töötan tallinnas ja minu kontori nurgataga summuti töökoda. käisin uurisin ja puurisin ning vana käskis autoga kohale kärutada. kui sisse ei maga siis homme lähen chraysleriga ja kui ta leiab mulle midagi annan teada

Autor:  margus [ Reede 31 Aug, 2007 20:29 ]
Teema pealkiri:  summuti laki 5

terv. uus tagumine pütt all ja koos vahetamisega kokku 1500 eeku. tundub normaalne. käisin täna ka ülevaatusel. mõtlesin tükk aega kas kasutada kõveraid teid, aga otsustasin ausalt minna ja auto läks ludinal läbi :)

Autor:  Alo [ Laupäev 01 Sept, 2007 3:12 ]
Teema pealkiri: 

Kus seda uut pütti saada oleks? Satun ka mõne korra aastas Tallinnasse ja paar sotti kokkuhoidu ei teeks paha :)

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/