Jõudu ja jaksu ning teretulemast!
1. See auto on tõenäoliselt avarii teinud ja mingi võimalus on, et eest kapoti lukustus pinge all vms. Tagumine kapott tuleb istme juurest tõmmates nõnda lahti, et sina tõmbad sellest konksust/nupust ja keegi tagantpoolt tõstab kapotti. Sinna peab vist mingi vedru aretama, et ta selle normaalselt lahti teeks. Avariikahtluse kohta - rool on vahetatud (originaalis peaks olema sama värvi keskosaga, mis armatuur ja sinu sisu puhul sisuga ühtevärvi nahaga kaetud) Selles ei ole päris kindel, kas tehas sel aastal iluvõret kroomimise asemel ka värvis. Üritan täna õhtupoole vaadata, kuidas seda kapotti lahti saaks.
2. Mootor on rihmaga aga sellise konstruiga, et klapid pähe ei jookse (vähemasti paaris kohas netis on seda väidetud, kui ise uurisin)
3. Endal ka tagumine pütt läks just õhtale - lisaks oleks vaja seda viimast trippi, millel summuti seisab. Kuna endal nagu hetkel väga ei põle, siis pole uurinud. Aga eks peab siin sidet.
4. Vaata mis värvi automaatkasti õli on, võimalusel võta kastil alt plaat maha ja vaata, et seal mingit sodi ei oleks. Kast on selle masina kõige riskantsem koht. Kõik õlid võiks muidugi kohe vahetada +küünlad üle vaadata. Pees küünlad võivad tappa kõrgepingepooli ja too omakorda aju. Esialgu nagu muud ei oska. Eks kirjuta ja joonista
EDIT! Piltidelt ei selgu, kas tagumised kolmnurkaknad käivad normaalselt alla. Olen vist seda autot korra Tartus näinud ja siis olid igatahes aknad all, kui aga peaks mingi jama olema, siis oskan nõuga aidata. Need neetud aknamootorid kipuvad konstruktsioonivea tõttu vett saama ja kinni oksüdeeruma, kui vahepeal pikalt ei kasuta (talv näiteks), siis pizdets.