Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 1:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: LeBaron Cabrio
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Aug, 2007 23:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Aug, 2007 22:34
Postitusi: 27
Asukoht: Raplamaa
Tervitus

Olen siis vastutalve :D kabrio lebaroni omanik. Aga ei tea sellest aparaadist midagi.

1. Ma ei saa lahti ei kapotti kui ka pagasniku luuki. Trossid küll nn nuppude küljes ja olen ka nad sealt lahti võtnud ja näpitsetaga kakkunud, kuid ei midagi. Samas tundub, et tross ka teiselpool küljes ilusti. Küsimus kas keegi oskab öelda kuidas ma need luugid lahti saan muukida. Endal mõistus otsas. Kuidagi ligi ei pääse. Eriti pagasniku luugile. Või kuhu viia kus hinnaga ära ei tapetaks ja asi korda tehakse.

2. Kas mootor 3.0 ; 100 kw on rihmaga või ketiga. Kui rihmaga, mis selline lõbu võiks maksma minna kui ära vahetada lasta ja kus.

3. Kust saada normaalse hinnaga summuti tagumine pütt ja kus lasta seda vahetada.

4. Kõik millele tasuks tähelepanu pöörata ja head nõuanded teretulnud.,

Tänud ka juba ette

Margus


Manused:
Faili kommentaar: et siis minu uus auto
CrayslerLeBaronCabrio 009.jpg
CrayslerLeBaronCabrio 009.jpg [ 993.5 KB | Vaadatud 10679 korda ]
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 10:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
Jõudu ja jaksu ning teretulemast!
1. See auto on tõenäoliselt avarii teinud ja mingi võimalus on, et eest kapoti lukustus pinge all vms. Tagumine kapott tuleb istme juurest tõmmates nõnda lahti, et sina tõmbad sellest konksust/nupust ja keegi tagantpoolt tõstab kapotti. Sinna peab vist mingi vedru aretama, et ta selle normaalselt lahti teeks. Avariikahtluse kohta - rool on vahetatud (originaalis peaks olema sama värvi keskosaga, mis armatuur ja sinu sisu puhul sisuga ühtevärvi nahaga kaetud) Selles ei ole päris kindel, kas tehas sel aastal iluvõret kroomimise asemel ka värvis. Üritan täna õhtupoole vaadata, kuidas seda kapotti lahti saaks.
2. Mootor on rihmaga aga sellise konstruiga, et klapid pähe ei jookse (vähemasti paaris kohas netis on seda väidetud, kui ise uurisin)
3. Endal ka tagumine pütt läks just õhtale - lisaks oleks vaja seda viimast trippi, millel summuti seisab. Kuna endal nagu hetkel väga ei põle, siis pole uurinud. Aga eks peab siin sidet.
4. Vaata mis värvi automaatkasti õli on, võimalusel võta kastil alt plaat maha ja vaata, et seal mingit sodi ei oleks. Kast on selle masina kõige riskantsem koht. Kõik õlid võiks muidugi kohe vahetada +küünlad üle vaadata. Pees küünlad võivad tappa kõrgepingepooli ja too omakorda aju. Esialgu nagu muud ei oska. Eks kirjuta ja joonista :)

EDIT! Piltidelt ei selgu, kas tagumised kolmnurkaknad käivad normaalselt alla. Olen vist seda autot korra Tartus näinud ja siis olid igatahes aknad all, kui aga peaks mingi jama olema, siis oskan nõuga aidata. Need neetud aknamootorid kipuvad konstruktsioonivea tõttu vett saama ja kinni oksüdeeruma, kui vahepeal pikalt ei kasuta (talv näiteks), siis pizdets.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: tänud Alole
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 10:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Aug, 2007 22:34
Postitusi: 27
Asukoht: Raplamaa
Tänud, et viitsisid nii pikalt vastata. Krt ajaga on nagu on ja pole isegi jõudnud selle masinaga eriti tegeleda.
Aga kolmnurk aknatega siis selline lugu, et tagumine parem käib lahti, vasak seevastu ei käi. Kui oskad nõua anda siis tänud ja ehk kunagi ka paar potti õlut :)
Aga proovisin tagumist kapotti nii lahti teha, aga nagu neetud ei midagi. Esimese kapotiga sama lugu. Aga tahaks ikkagi sinna alla piiluda, et vähemalt mahlasidki kontrollida.
Autom kasti olevat eelmise omaniku jutu järgi remonditud. (nohh -jahh sellega on nagu alati autot ostes), aga töötab igatahes praegu.

Aga eks kui saan rohkem aega selle aparaadiga tegeleda pajatan kogemustest.
Üks naljakas ja paha lugu ka. Auto viimane nr 6 s.t, et pean augustis üv käima. irw, aga talvel kui üv kehtib ei sõida ju.

_________________
puhas sõidurõõm


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 16:22 
Eemal
Kasutaja
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 19 Sept, 2006 12:36
Postitusi: 116
Asukoht: Tallinn/Võsu
Mul on ka paar korda eelneva autoga olnud, et kapotti lahti ei saa. Siis olen teinud nii, et üks tõmbab kangi ja teine on kapoti ees kus asub lukustus koht kapotti nõksatades alla vajutanud. Peale väikest nagistamist olen selle lahti saanud. Põhjus miks kapott kinni jäi oli see et ma lo.. olin unustanud mutrivõtme poritiiva ja kapotivahele kui kinni panin :tige: . See siis hoidis kapotti pinges ja lahti ei tahtnud tulla.
Loodan et sinu auto luugid avanevad ka siis varsti

:)

_________________
Tallinna tänavad ei ole sõidetavad vaid läbi raskuste läbitavad!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 16:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Aug, 2007 22:34
Postitusi: 27
Asukoht: Raplamaa
katsun kõik variandid järgi. aga tagaluugiga ma küll hetkel ette ei kujuta :tige:

_________________
puhas sõidurõõm


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 17:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
Kas võtmest keerates siis ka tõesti ei tule?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 17:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Aug, 2007 22:34
Postitusi: 27
Asukoht: Raplamaa
Ma ei tea olen ma rumal vist :D , aga ma ei näinudki tagaluugil kohta kust võtmest keerata oleks saanud.
mul autost ka pildid siin
http://chryslerclub.ee/foorum/album.php?user_id=1044

_________________
puhas sõidurõõm


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 21:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Aug, 2007 22:34
Postitusi: 27
Asukoht: Raplamaa
kapott lahti. pagasnik mitte ja luku leidsin , kuid võtmest ei keera. ei tea kui lukk katki keerata, kas õnnestub :niks:

_________________
puhas sõidurõõm


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: kiirusehoidja
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 21:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Aug, 2007 22:34
Postitusi: 27
Asukoht: Raplamaa
tüütan veel. roolil püsikiiruse hoidja, aga ei saa pihta kuidas töötab ja kas üldse töötab

_________________
puhas sõidurõõm


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 23:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
Roolil, kõige vasakult peab olema asi sisse lülitatud. Paremal pool kaks nuppu, neist:
Parempoolne aktiiveerib kiirusehoidja ja kui all hoida, siis vähendab kiirust.
Vasakpoolne lisab aktiveeritud kiirusehoidjaga sõites kiirust ja kui näiteks peale pidurdust või möödasõitu on vaja taastada endine kiirus, siis kiire vajutus sellele nupule ja auto taastab varasema sõidukiiruse.
Pagasniku kohta ei oska rohkem arvata, kuna minu autol jänki tuled taga ja seal keset paneel on luku koht.
Kolmnurkakna lammutamisest teen vist paari nädala jooksul mingi pildiseeria, kuna vaja enda masinal üks puks aknamootoris vist välja vahetada.
Edit!
Püsikiiruse hoidja alla 60-ne ei tööta. Tegelt sealt kuskilt 55 kandist võtab juba taha. Kui vaikselt kiirendada ja nuppu pressida käib gaasipedaalist õrn jõnks läbi, kui kiirusehoidja taha haagib.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Aug, 2007 10:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Aug, 2007 22:34
Postitusi: 27
Asukoht: Raplamaa
Tänud. Teen kiirusehoidjaga proovi. :pai:

_________________
puhas sõidurõõm


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Aug, 2007 18:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
Kuna sattusin, siis sumpa tagumine pütt Tartu TopPartsus 1800 eek, kui võtaksime kahekesi kumbki ühe püti, saaks mingi hästi pisikese allahindluse kah.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Aug, 2007 22:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Aug, 2007 22:34
Postitusi: 27
Asukoht: Raplamaa
Alo kirjutas:
Kuna sattusin, siis sumpa tagumine pütt Tartu TopPartsus 1800 eek, kui võtaksime kahekesi kumbki ühe püti, saaks mingi hästi pisikese allahindluse kah.


töötan tallinnas ja minu kontori nurgataga summuti töökoda. käisin uurisin ja puurisin ning vana käskis autoga kohale kärutada. kui sisse ei maga siis homme lähen chraysleriga ja kui ta leiab mulle midagi annan teada

_________________
puhas sõidurõõm


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: summuti laki 5
PostitusPostitatud: Reede 31 Aug, 2007 20:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 28 Aug, 2007 22:34
Postitusi: 27
Asukoht: Raplamaa
terv. uus tagumine pütt all ja koos vahetamisega kokku 1500 eeku. tundub normaalne. käisin täna ka ülevaatusel. mõtlesin tükk aega kas kasutada kõveraid teid, aga otsustasin ausalt minna ja auto läks ludinal läbi :)

_________________
puhas sõidurõõm


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Sept, 2007 3:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
Kus seda uut pütti saada oleks? Satun ka mõne korra aastas Tallinnasse ja paar sotti kokkuhoidu ei teeks paha :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia