Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 21:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Eksperiment temp. anduriga
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mai, 2007 18:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
Kuna ajule tempi saatva anduri saan nädala pärast aga vaja paar pikka sõitu teha, siis...
1. Vana andur läbi - takistus 0.7-14 kilooomi asemel lõpmatu e. ei olnud võimalik mõõta.
2. Andur küljes, hakkab tühikäik sooja mootori puhul puterdama (uued küünlad ja juhtmed, jagaja kaas veel vahetamata). Benakulu ka suur. Tundub, et käib mingis avariireziimis
3. Anduril saba tagant ära võtta, läheb tühikäik päris metsa külmast peast, soojaga väga suurt vahet pole nagu.

Lugesin targast kapsast, et sooja mootoriga peaks anduri takistus olema 0.7-1.4 kilooomi. Mõõtsin veel ära voolu (5V), millel andur toimetab ja sai arvatud, et vast seal mingi kuni 5w max. tarvitatakse. Sõitsin linna ja ostsin 1.2 kilooomise takisti ära. Juures sattus veel olema tuttava-tuttav, kes hoiatas, et temp. anduri sees on märksa rohkem elektroonikat, kui lihtne takistuse muutumine.
Panin siis takisti anduri asemele ja alul oli tühikäik täiesti siidne - ei mingeid vahelejätte. Peale poolt tundi sõitu aga kimas temp anduri seier tavapärase poole pealt viimasesse veerandisse, kui sihtkohas seisma jäin, siis kees mootor täiega - paisupaagist pani ülevooluava kaudu ligi 1.5 liitrit jahutusvedelikku jehhat...
Esmane pilk asjale näitas, et radika vent, mis enne eksperimenti toimetas, keemise hetkel seisis ja varasem teadmine, et radika vendil on oma andur, seega kahtluse all. Samas tekitab küsitavusi ka see, et pees olevat termoandurit sai mõõtmise ajal ka kuumaks aetud ja tulemus oli ikka 0...
Sumpast hetkel valget ei tule ja paisupaagist mulle ka mitte, loodan seega, et plokikaaned/tihendid jäid vast terveks. Õli tundus ka normaalne.
Eile oli muidugi kõige kuumem päev, kui selle masinaga nii pikalt sõitnud olen, äkki on vale keemispunktiga jahutusvedelik sees? Armatuuris ju ka pärsi "punasesse" näitur ei jooksnud?
Vaatab, uurib


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mai, 2007 20:44 
Ilmselt , sa opereerisid kompuutri temperatuuri anduriga . See , jah , paneb tööle jahutusventilaatorit :) Ja , muidugi , see tööle ei hakkanud , kuna sinu takisti näitas normaalset temperatuuri .

Salongi temperatuuri andur on korras , näitas sulle ilusti : KEEB :) Ja aitas mootorit säästa . Paljudel autodel on aga ainult üks andur olemas . Kõigil uuematel Chrysleritel , näiteks .

P.S. Ise tegin korra ka samasugust protseduuri Sunbirdiga . Läks õnneks , midagi keema ei hakkanud :)
P.P.S. Järgmine kord uuri varuosa hinda ja saadavust ka Silberis ja US-Partsis - mõlemas kohas kaup tuleb kahe päevaga kohale !


Tagasi üles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia