Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

küsimus käigukasti kohta..
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=43&t=1259
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  dmitri [ Pühapäev 28 Jaan, 2007 1:10 ]
Teema pealkiri:  küsimus käigukasti kohta..

Mis tähendab D ja ((D)) ? Sõidan alati ainult ((D))'ga, sest komp. näitab, et kütusekulu on vähem, aga siis mille jaoks see tavaline D on ?

p.s. L - offroad-)) ? eksin ? :oops:

Autor:  Alo [ Pühapäev 28 Jaan, 2007 4:17 ]
Teema pealkiri: 

"D" ringi sees, ehk siis (D) on overdrive - reziim, kus teatava kiiruse juures käigukast enam ei "libise läbi" vaid käik "lukustatakse". 3.0 LeBaronil kasutatava kasti (A604, hilsem veidi täiustatud kujul 41TE) elektroonikale on netis olemas DIY juhend, kuidas seda ümber ehitada, et ta lukustuks juba väiksema kiiruse juures. See pidavat andma linnasõidul parema kiirenduse ja alandama ka tsipa küttekulu. Tavaline "D" on tõenäoliselt raskemates tingimustes kasutamiseks, näiteks haagisega sõitmine. Ei viitsi minna praegu autot lume alt välja kaevama aga enda kastil nagu oleks valitsal ainult PR(D)23 - st. lihtsalt D -d nagu poleks. Aastakäikude erinevus (A604/41TE)?

EDIT!
Kui sul on valitsal PRD(D)L - siis äkki see "L" ei lase kastil kõrgemale vahetada, kui teine või kolmas käik?
EDIT2!
Kui autoga kaasasolnud Owners manuali üles leian (kodus remont ja esemed rändavad), siis vaatan sealt täpsemalt järgi ja annan teada.

Autor:  Kuripiiritus [ Pühapäev 28 Jaan, 2007 9:27 ]
Teema pealkiri: 

L - peaks olema 1-2 käik ainult.

(D) e. overdrive lülitab linna sõidu kiirusel ~55km/h juures 4da käigu 3da asemele. Ehk siis vähem pöördeid ja väiksem kütusekulu (juhul kui sul ikka on 4jane kast)

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/