Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Bensiinipump-filter või midagi muud?
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=43&t=1012
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Alo [ Esmaspäev 27 Nov, 2006 16:23 ]
Teema pealkiri:  Bensiinipump-filter või midagi muud?

Küsimus selline - kuidas töötab el. bensiinipump? Küsimus ajendatud sellest, et külmast peast läheb masin peale süüte andmist hetkeks käima ja sureb siis kohe välja. Käivitub normaalselt alles kolmandal-neljandal katsel. kuna kast on masinal vigane ja läheb homme remonti, siis ei ole julgenud mootorit ka väga kõrgete pöörete juures hoorata, et saada selgust bena pumba tootluse osas. Kui süüde sisse keerata, siis on kuulda, kuidas pump mõneks hetkeks sisse lülitub. Kui nüüd süüde välja lükata ja uuesti sisse, siis teeb pump veel ühe tsükli. Kolmandat korda järjestikuliselt süüdet sisse keerates on vaikus. Kui nüüd 5-10 sekundit oodata, siis läheb pump peale süüte sisse keeramist jälle tööle. Kas pump pumpab torustikku mingi rõhu sisse ja siis ei käivitu, kui rõhk üleval? Tuttav GV omanik (endal Le Baron 3.0) ütles, et peale paaki peaks põhja all olema miski 400 eeku maksev kütusefilter, mis võib umbes olla. Viimast tundub toetavat see, et täna hommikul näitas kütusenäidik suhteliselt tühja paaki ja masin ei tahtnud ka soojast peast käima jääda esimesel viiel katsel. On kellegil kogemusi?

Autor:  Siller [ Esmaspäev 27 Nov, 2006 18:27 ]
Teema pealkiri: 

Tere,

Kas bensu ikka autos jagub? :)
Mul Wrangleril oli ka nii et sõitsin ükspäev koju ja kiirendades hakkas jõngutama ja mõtlesin et mis nüüd jama. Vaatasin et sõidan selle bensiiniga veel linnagi aga ei. Oli samamoodi et kui mootori tööle sain siis pump undas taga nii et vähe polnud ja mootor suutis kuidagi vaevaliselt käia. Järgmine päev tulin koju ja ostsin linnas ära juba ka bensufiltri sest kahtlustasin seda ja tulin koju, võtsin vana filtri ära ja panin uue külge ja hiljem bens sisse ja mootor töötas. Samas kui nüüd proovisin vanast filtrist läbi puhuda siis seda ma küll ei suutnud. Sest filter oli nii umbes. Samas kui veale piisavalt kiiresti jälile ei saa, siis võib vabalt ka bensupump minna. Praegugi on nii et kuna mu näiduki viimane osa, vähe valetab siis saan teada umbkaudse kütuse koguse kui panen mootori välja ja ootan kuskil 30 sek ja käivitan uuesti. Kui mootor käivitub paari esimese pöördega siis bensu veel on lähimasse bensukasse sõitmiseks, kui ei siis on bens kohe otsas. :D Muideks filtri võid minna osta kas US-Partsist või Topparsist. Mina sain õnneks kohe US-Parstist see sama päev ja maksis sinna 270kr kanti.
Samas mis mootor on? Diisel tahab käivitamiseks vist vähe kõrgemat kütuserõhku kui bensiin.

Parimat,
Siller

Autor:  rannamees [ Esmaspäev 27 Nov, 2006 18:32 ]
Teema pealkiri: 

Tõenäoliselt on filter umbe minemas. Pump lülitab jah ennast välja kui rõhk üleval ja mootor ei käi.

Autor:  Anjolle [ Teisipäev 28 Nov, 2006 1:49 ]
Teema pealkiri: 

Minu teada lülitatakse pump välja kui ei tule süüte impulsse. Filtri ummistumine annab tavaliselt kõigepealt märku tõrgetega täisvõimsusega kiirendamisel kui kütusekulu kõige suurem on. Hiljem kui filter veel rohkem umbes on siis võib mootor tühikäigul rahulikult käia aga gaasi vajutusel kipub välja surema.
Käivitamisel mitte käimajäämisel kahtlustaksin nn. tühikäigumootorit/klappi või (õhu)temperatuuri andurit.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/