Tänane kuupäev Laupäev 04 Mai, 2024 10:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Nov, 2009 14:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 14 Juul, 2009 19:52
Postitusi: 4
Tere

Plaanis soetada selline masin aga sooviks teada rohkem mootori vastupidavusest ja tüüvigadest,
varuosade saadavusest ja hindadest. Kuidas veermik vastupeab ja mis on selle tüüprobleemid?

Parimat,
Veljo


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Nov, 2009 16:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Veermik peaks suhteliselt pommikindel olema, kindel ei ole.

Kuid mootor on see nõrguke. Kütusekulu keskmine siiski nii 10l ringis, on parajalt pirtsakas. Nimelt plokikaaned lähevad esimese "kuuma" andmise peale kõveraks. Paljud Voyagerid ja GV-d sõidavad samade mootoritega ning ei nurise, kuid Jeep saab vahel ikka valu ka ning siis võivad plokikaaned kõveraks minna. Jah sellel mootoril on neli plokikaant!

Kokkuvõtvalt soovitan siiski sul oma valik teha 4.0 kasuks, või siis võtta see 2.5l bensukas, mis on põhimõtteliselt sama põhimõtte järgi ehitatud nagu 4.0l, kuid kaks pütti on tagant ära "lõigatud".

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Nov, 2009 16:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
2,5td on selline taksojuhi mootor, linna ja maanteele, ka üsna öko, aga kuuma tõesti ei kannata. St siis a-la jäärada, muidu paarutamist ega mudas müttamist. Mul oli auto sõjaväes oleku ajal venna käes (99. gv 2,5td). Ta on suht raske jalaga tüüp ning nüüd siis olen omal plokikaani vahetamas... üsna närune töö. "Uued" kasutatud maksavad 4tk kokku ~ 8 - 10 000.-


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Nov, 2009 23:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 14 Juul, 2009 19:52
Postitusi: 4
Sellel on siis sama mootor mis Grand Voyal ja Voyal peal?
Kas ketiga või hammasratastega?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Nov, 2009 6:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
see, kas ketiga või hammakaga, sõltub aastast. Kui mootoritähise ütled, võin öelda, millega tegu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Nov, 2009 14:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 06 Nov, 2008 19:31
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn
Veljo_V kirjutas:
Sellel on siis sama mootor mis Grand Voyal ja Voyal peal?
Kas ketiga või hammasratastega?

Jep, sama itaalia paadimootor (silindrikaanedki eraldi, nagu laevamootoritel :)). Tootjaks VM Motori. Minu teada pakuti seda ainult Euro-Chrysleritele. USA's oli sel ajal ju f*ck the fuel economy mentaliteet ja mingit podisevat diislit poleks seal keegi ostnud...

Järgmisele GC kerele pakutav 3.1TD on täpselt sama mootor, lihtsalt 1 silinder on juures.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia