Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 23:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Jaan, 2018 21:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Jaan, 2018 21:07
Postitusi: 7
Tere.

Soetasin omale ühe päris läbi sõidetud ja hooldamatta Jeep Grand Cherokee Limited ATM 2.7 120kW 2002a.

Hakkan vaikselt putitama.

Number 1 töö-

Kas oskab keegi õelda,kus või kes paneks korralikult soojenduse tööle?
Soojendus on armatuuri all soe,mootor töötab aga salong on jahe ja võibolla seal mingid klapid ja luugid ei tööta.
Tundub et täis võimsusel (ventikas töötab korralikult)nagu puhuks kuhugi mujale,sest avadest tuleb väga õrnalt.


Tänan abi eest!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Jaan, 2018 23:10 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Vaata alustuseks üle salongifilter ja õhu vaba pääs ventikani. Kui filter on kinni kasvanud, siis ei käi sealt ka õhk läbi ja ventikas ei saagi puhuda.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Jaan, 2018 13:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Jaan, 2018 21:07
Postitusi: 7
Tänan.
Salongifilter asub sellel plastiku taga ,seal akna all..
Seal filtrit polnudki! Oli mingi teibiga kalts ette pandud. Eelmisel omanikul ilmselt polnud raha isegi filtri jaoks.

Aga asi ei muutunud kui selle ära võtsin. Soojenduse mootor käib max pööretel ja puhub klaasile siiski õrnalt ja salong on leige.

Mulle tundub et õhk lihtsalt tiirleb ventika ümber ja kuhugi välja ei pääse.
Kas oleks mingi võimalus-nipp,kuidas mingi klapi ise lahti saaksin ja max sooja koguaeg klaasile puhuks,niikaua kuni leian remondimhe?
See elentriinika vist ei toimi..


Tänan juba ette!



Tänan.


Viimati muutis Algaja007, Laupäev 13 Jaan, 2018 0:54, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Jaan, 2018 21:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
Algaja007 kirjutas:
Tänan.
Salongifilter asub sellel platiku taga ,seal akna all..
Seal filtrit polnudki! Oli mingi teibiga kalts ette pandud. Eelmisel omanikul ilmselt polnud raha isegi filtri jaoks.

Aga asi ei muutunud kui selle ära võtsin. Soojenduse mootor käib max pööretel ja puhub klaasile siiski õrnalt ja salong on leige.

Mulle tundub et õhk lihtsalt tiirleb ventika ümber ja kuhugi välja ei pääse.
Kas oleks mingi võimalus-nipp,kuidas mingi klapi ise lahti saaksin ja max sooja koguaeg klaasile puhuks,niikaua kuni leian remondimhe?
See elentriinika vist ei toimi..


Tänan juba ette!



Tänan.


Googelda Jeep wj blend door.

Kõrvalistuja poolse blend door aktuaatori saad kätte kui kindalaegas eemaldada, siis saad klappi käsitsi liigutada (kui on terve, ilmselt ei ole).

Paljud on HVAC korpust lõiganud ja sealt samast kindalaeka tagant mõlemad klapid vahetanud- remontinud.

Ise olen ainult vahetanud (OE varuosadega) armatuuri eemaldades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Jaan, 2018 1:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Jaan, 2018 21:07
Postitusi: 7
Tänan!
Vaatasin pildid ja videod läbi!
Selgus et kindalaeka tagant on klapimootorid juba ammu ajalugu (ära võetud)ja klapid on katki..
Võtsin puhuri mootori maha ja üleval oli suur klapp alla kukkunud ja õhu kinni pannud! Lammutama ei hakanud vaid fikseerisin selle ära nii et õhk ligi pääseb.
Aknale hakkas lõpuks normaalses koguses õhku puhuma,aga leiget.
Kas kusagil enne soojendus radikat võib mõni klapp olla torustikus,mis ringluse peatab.. Ma ise mõtlesin et äkki kuidagi seoses konditsioneeriga?

Tänan ette!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Jaan, 2018 10:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tere tulemast klubisse: "enne ostan, siis küsin nõu"
Alustuseks rega ennast 4x4 foorumi kasutajaks.
Järgmisena pane Jeep alateemasse otsingusõnaks HVAC
Nüüd tekib lugemust päevadeks ja tarkust tuleb ämbritega, jõudu!

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Jaan, 2018 15:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Jaan, 2018 21:07
Postitusi: 7
Oh,ole sa tänatud, täitsa nõus! Mr Green
Ma vaatan järgi,mis seal 4x4 toimub..

Aga ega sa ise pole selline asjalik et võtaksid armatuuri lahti ja vaataks,niimoodi möödaminnes või nii...? :)
Muidugi mitte niisama tasuta..
Suuremate ja robustsemate asjadega saaksin hakkama,aga selline nipet-näpet ja kogu see juhtme mäng..sellega ei saa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Jaan, 2018 19:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Algaja007 kirjutas:
Oh,ole sa tänatud, täitsa nõus! Mr Green
Ma vaatan järgi,mis seal 4x4 toimub..


Ei saa jätta tagantjärgi tarka panemast :roll:
HVAC test võtab aega 30sec
Veakoodid saab nii:
1. süüde sisse
2. keerad kliimaplokis mõlemad suured rubilnikud "auto" peale
3. vajutad korraga "ringluse" ja "AC" nuppu, samal ajal keerad ühte temperatuuri-nuppu päripäeva.
Nüüd peaks viskama ette veakoodid. Kui kõik on timmis, näitab 0. Sinul ilmselt hakkavad vilkuma miskid 2_ ja 5_ numbrid.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Jaan, 2018 19:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Jaan, 2018 21:07
Postitusi: 7
Koodid on 15,52,56,13.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Jaan, 2018 9:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Armatuur maha ja vent süsteem lauale laiali, seal on probleeme rohkem kui üks ja tasub teha kohe enda jaoks korralikult.
Enne käi lammutused läbi ja otsi juppe.
Uued "blend doorid" saad ka ameerika autost või partsudest.
Kui enam kuidagi ei saa, siis helista või saada ps.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Jaan, 2018 11:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Jaan, 2018 21:07
Postitusi: 7
Tänud,teeme nii!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia