Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Dets, 2017 20:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 03 Dets, 2017 19:33
Postitusi: 1
Tere.Tegemist siis 2.7 120kW diisel grand cherokeega aastast 2002 (väidetavalt ka chipitud). Läksin põllupeale sulalume sisse testima kas kõik 4 ikka veavad korrektselt ja ilma igasuguse piinamiseta ja gaasi tallamata ühel momendil kui pöörasin ringi ennast ja vaikselt gaasi andsin, et minema minna viskas armatuuri tulukesi täis ( kollane ABS tuli, kollane mootorituli , punane käsipiduri tuli ja punane pidurituli selle kõrval) ja seisma jäädes "parking"-u peale kasti lükata ei lasknud. Justkui mingi sein oleks ees olnud, kang lihtsalt parki ei läinud. Okei..Hakkasin liikuma uuesti ja tajusin, et kast oli avariireziimis. Käiku ei vahetanud ja jöristas vaikselt teise (või kolmanda) käiguga. Turvalises parklas suretasin sõiduki neutraali peal välja ja käivitasin uuesti ning kõik tuled peale kollase mootoritule kustusid ning "parking" hakkas ka tööle ja kast oli avariireziimist väljunud. Kümmekond minutit hiljem maanteel sõites kustus ka kollane mootorituli ära ja pool tundi hiljem arvutiga ühendades ühtegi viga arvuti ei tuvastanud (polnud ka teab mis korralik diagnostiseade-programm) . Ja hetkel sõidab ja toimetab nii, nagu peab. Proovin siia lisada foto ka armatuurist.

Pilt https://ibb.co/iam9Pb

Milles asi võis olla ? Selge see, et niimoodi on keeruline öelda, kuid minule tundub, et päris korras asi pole. Ilmselgelt oli selline sümptom märk sellest, et miskit hakkab väsima ja peaks tähelepanu pöörama .

Igasugune oma kogemus ja info on teretulnud, kuna maasturite ja eriti veel Jeep-idega kogemused puuduvad


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Dets, 2017 22:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
nt sattus vedelik ehk lumi mis sulas kuskile ühendustele ja viskas errori ette
Samas veakoodi peaks näitama ikka ennem kui oled kustutanud
Ehk minu arvamus on kui panid juhtme taha ja veakoodi pole siis vaata kas tava liikluses on muutusi
Kui pole siis ei tohiks paanikut olla
Aga kui ilmeb mure uuesti siis pädevam diagnostika ütleb

Aga millist diagnostikad kasutasid?

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Dets, 2017 10:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tegemist on selle auto järjekordse tüüpveaga- saba andis käigukasti kuliss.
Vaata 4*4 foorumisse või telli otse: jeepswj.com

PS: 4*4 testi saab kõige paremini teha, kui sõita diagonaalis läbi sügava kraavi, et mõni ratas kordamööda õhus oleks.
Põllul sulalumes kaabivad ka lahtiste difritega isendid.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia