Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Veebr, 2015 18:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Veebr, 2015 21:05
Postitusi: 14
rannamees kirjutas:
Puust ja punaseks
https://www.youtube.com/watch?v=T0DeTzQWNBQ

PS, vaheta auto hooldajat.



Okei saan aru, et olen eksinud antud juhul hooldajaga mida ma muidugi ei taha uskuda aga olgu siis nii.

homnepäev tõstan auto rattad vabaks ja ajan ühte ratast ISIKLIKULT ringi, kui teine pool hakkab samas suunas liikuma siis on tegu LSD diffriga.
Sellisel juhul vahetan õli tagasillas Castrol Syntrax Limited Slip 75W140 + LSD lisand. Sobib?
Kas vahetan ära ka esisillas või sinna võib jääda 75 W 90 ?

Ja kui peale antud projekti läbimist mure kaob siis olen sunnitud loobuma hooldajast , kes tegeleb igapäevaselt Jeepidega ja sõidab ise ka offroadi minuteada.

Paranda kui minu plaanil on puudujääke palun.

Loomulikult kui mure kaob antud projekti tagajärjel, siis suur suur kummardus antud teemas osavõtnud headele inimestele kes teisi hädas aitavad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Veebr, 2015 18:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Veebr, 2015 21:05
Postitusi: 14
Veel igaksjuhuks küsin et kui tal lsd-D ei ole siis mis paganama süsteemiga tal kolm ratast libedapeal olles üks ikka edasi veab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Veebr, 2015 19:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ok, videot lisades eeldasin, et saad inglismannide keelest aru, sry et ei seletanud üle.
Alati saab abi Holy Biblest- http://wjjeeps.com/
Mina ei näe siit, mis Sinu auto sillas on.
Sild õhus, ühte ratast keerates, liigub teine ratas VASTUPIDI, see on LSD tunnus, lisaks kindlasti plekiriba. Sama esisillas.
LSD oli selle aasta Jeepi optional, võib ka muu olla.
http://wjjeeps.com/tcases.htm
99% tõenäosust, et seal siiski on LSD ja seljuhul on Sinupoolt kirjapandud õli ok. Enne kalla sisse lisand, siis õli.
Kokku läheb 3 liitrit, 1,2 ette, 1,8 taha.


Mina teeks nii....
Vahetaks esialgu tagasillas ja vahekastis.... ja siis sõitma....mõju ei avaldu kohe, paarsada km või rohkem, alles siis näed.
Esisillas kontrolliks üle ja samuti vahetus, mis see 1L enam...
Nimesid ei hakka nimetama, aga päälinnas tuntud usakate servis paneb samas teemas samamoodi puusse.(isiklik kogemus topelttöö ja oma rahakotiga)

PS, õlivahetus sillas ja vahekastis on 40 000 tagant, seepärast igasugu jama tehaksegi, et hind on üsna krõbe.
Edu

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Veebr, 2015 20:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Veebr, 2015 21:05
Postitusi: 14
rannamees kirjutas:
Ok, videot lisades eeldasin, et saad inglismannide keelest aru, sry et ei seletanud üle.
Alati saab abi Holy Biblest- http://wjjeeps.com/
Mina ei näe siit, mis Sinu auto sillas on.
Sild õhus, ühte ratast keerates, liigub teine ratas VASTUPIDI, see on LSD tunnus, lisaks kindlasti plekiriba. Sama esisillas.
LSD oli selle aasta Jeepi optional, võib ka muu olla.
http://wjjeeps.com/tcases.htm
99% tõenäosust, et seal siiski on LSD ja seljuhul on Sinupoolt kirjapandud õli ok. Enne kalla sisse lisand, siis õli.
Kokku läheb 3 liitrit, 1,2 ette, 1,8 taha.


Mina teeks nii....
Vahetaks esialgu tagasillas ja vahekastis.... ja siis sõitma....mõju ei avaldu kohe, paarsada km või rohkem, alles siis näed.
Esisillas kontrolliks üle ja samuti vahetus, mis see 1L enam...
Nimesid ei hakka nimetama, aga päälinnas tuntud usakate servis paneb samas teemas samamoodi puusse.(isiklik kogemus topelttöö ja oma rahakotiga)

PS, õlivahetus sillas ja vahekastis on 40 000 tagant, seepärast igasugu jama tehaksegi, et hind on üsna krõbe.
Edu



nn inglismannide keelest ma just seda välja lugesingi , antud videos öeldi et kui rattad niiviisi pöörlevad ei ole tegu piiratud libisemisega diffriga vaid on tegu tavadiffriga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Veebr, 2015 21:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Oikurja, minu näpukas jah, sry.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Veebr, 2015 16:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Veebr, 2015 21:05
Postitusi: 14
Ei hakka uut teemat algatama, selline hariv küsimus lihtsalt.
Mis juhtub kui sildades on kas vähem või rohkem õli kui ette nähtud?
Üks grand cherokee omanik (2003 vari-lock) omanik väidab, et aeglaselt sõites libedal pinnasel läheb keerates kergelt otse minema. väitis et asi selles et esisillas paarsada ml rohkem õli, et sellepärast kisub otse.


Teine küsimus läheb enda grandi kohta (2004 quadra-drive vari-lock)
Tunda on kerget vibratsiooni eriti maanteel sõites, tunda rohkem gaasipedaalil, rohkem siis kui mootoril jõud taga (nt kui on püsikiirus peal), kas tegu võib olla kulunud mootoripatjadega, või pean laskma midagi veel kontrollida? Või äkki on kerge vibra loomulik sest see tõesti väike vibra?

Tänud!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Veebr, 2015 22:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Veebr, 2015 21:05
Postitusi: 14
Niipalju siis infot algse teema kohta.

Soetasin Mopari lisandi ja lisasin selle nii esi kui ka tagasilda, antud sõidukil on mõlemad sillad vari-lok mis vajab samuti LSD lisandit. Õliks jäi esialgu 75 w 90. Esisilda oli lisatud selline kogus õli, et peale 60 ml lisandit hakkas august õli voolama. Hetkel tagasild vaikne, esimene teeb veel natukene häält kuna sinna sai lisand hiljem sisse.
Sama hooldaja oli lisanud ka käigukasti õli pool liitrit üle maximumi mis viis käigukasti avarii seisusesse (eemaldati üleliigne õli , nüüd toimib)

Vahetasin ka töökoda.

Tartu Texas Servis ja Stereo Alarm on nüüdsest minu ameeriklase tohter :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Veebr, 2015 12:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
GRAND2004 kirjutas:
Niipalju siis infot algse teema kohta.

Soetasin Mopari lisandi ja lisasin selle nii esi kui ka tagasilda, antud sõidukil on mõlemad sillad vari-lok mis vajab samuti LSD lisandit. Õliks jäi esialgu 75 w 90. Esisilda oli lisatud selline kogus õli, et peale 60 ml lisandit hakkas august õli voolama. Hetkel tagasild vaikne, esimene teeb veel natukene häält kuna sinna sai lisand hiljem sisse.
Sama hooldaja oli lisanud ka käigukasti õli pool liitrit üle maximumi mis viis käigukasti avarii seisusesse (eemaldati üleliigne õli , nüüd toimib)

Vahetasin ka töökoda.

Tartu Texas Servis ja Stereo Alarm on nüüdsest minu ameeriklase tohter :)

:pai:

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia