Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 1:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mis mootoriga?
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Nov, 2014 22:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 05 Nov, 2014 22:42
Postitusi: 1
Tervist.
otsisin Jeepi klubi aga seda ei leidnud, siin veidi on teemasid.
Plaan oleks soetada siis Jeep grand cherokee nii 2003a.
Oskab keegi öelda mis mootoriga oleks mõistlik soetada. Ise eelistaks Diislit aga no ei ole kogemust nendega.
Ja mis on neil tüüp vead vms.
Vaatasin siin enne ringi, aga sellist teemat ma ei leidnud.

Terv. Mati


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis mootoriga?
PostitusPostitatud: Neljapäev 06 Nov, 2014 0:47 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Vaata 4x4.ee ja seal on Jeep'i kohta teemasid küll. Sel masinal on erinevaid vahekaste ja sildasid erineva mootori-varustuse kombinatsiooniga. Parima ülevaate saad sealt foorumist.
Kui üldse diislit võtta, siis ainult 2.7 mootoriga. See on mersu toodang ja kõige vastupidavam saadaolevatest diislitest. Tal muidugi omad head ja vead. 3.1 ja 2.5 diiselmootoritest hoia kohe eemale, need Itaalia õnnetused ja ''remondirõõmu'' on rohkem, kui sõidurõõmu. Kõige lollikindlam valik on 4.0 bensukas, vanakooli rida-6 mootor, janune küll, aga kestab selle eest terve igaviku. 5.2 ja 5.9 on muidugi hoopis teisest puust minekuga ja reeglina suht vastupidavad. V8 mootoritega masinad on alati hea või ülihea varustusega, võrreldes diisliga või lahjema bensukaga.
Arvesta sellega, et ruumi seal autos pole, väljast on ta palju suurem, kui seest. Kõige rohkem kaeblevad tagaistme okupandid, eriti jalaruumi üle. Sõiduomadused on suht veoautolikud, tegu siiski talasildadega masinaga. Aga sama raha eest üldiselt paremat annab otsida. Kohe hakatakse mind selle jutu eest peksma, aga konfigutastioon hea varustusega, V8 mootoriga ja praktiliselt olematu hinnaga maasturist teistel tootjatel praktiliselt puudub. Ostes lase kindlasti üle vaadata asjaga sina peal oleval spetsialistil. Metsas kännu otsa aetud ja arutult lõhutud masinaid on palju turul. Mõningad vead on kallilt likvideeritavad, aga proovisõidul ja kogenematul raske tuvastada. Igal juhul on rangelt soovituslik teha korralik eeltöö, vältimaks suuremaid remondiarveid tulevikus.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mis mootoriga?
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Nov, 2014 9:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mati56 kirjutas:
Tervist.
otsisin Jeepi klubi aga seda ei leidnud, siin veidi on teemasid.
Plaan oleks soetada siis Jeep grand cherokee nii 2003a.
Oskab keegi öelda mis mootoriga oleks mõistlik soetada. Ise eelistaks Diislit aga no ei ole kogemust nendega.
Ja mis on neil tüüp vead vms.
Vaatasin siin enne ringi, aga sellist teemat ma ei leidnud.

Terv. Mati


Tere
Ise omanud Jeep GC WJ kerega diisel isendit 5 aastat ja paari sõnaga julgeks iseloomustada:
Kui diisel, siis ainult 2,7! Itaallastest hoia kauges kaares eemale, rääkigu müüjad midaiganes.
Mootoril tüüpvigu eriti pole, regulaarne hooldus on piisav. Kui auto on lõunapoolt pärit, siis ilmselt külma mootoriga, tehasest nad tulid 40C termostaadiga aga vahetus on lihtne ja 85/92 termostaate leiab siis ka. 90000 tahant tahavad vahetust pihustiseibid ja poldid. odavad jupid aga mahukas töö, igaljuhul tasub ära teha.
HVAC süsteem on originaalis õnnetu, mingi hetk hakkab kõrvalistuja või juhipoole ainult külma puhuma. Remont on pikem lugu ja siia kribada ei jõuaks, foorumitest leiab. Remonditud süsteeme on siinkandis palju. Küsi müüjalt. Istmesoojendused ei tööta, tehakse korda, varsti on jälle vaikus. Ise pole korda teinudki, ei tunne puudust. Sildade õlivahetus 30 000, ja sisse aint spetsõli lsd lisandiga, muidu süsteem ei toimi. Rauaosa on töökindel ja tugev, kui midagi vahetada, siis on jupp aega hooleta. Mina olen asendanud veel käigukasti kulissi, ka väidetavalt tüüpviga. Talasildadega autol aegajalt tekkiv "surmavärin" on põhjustatud kulunud puksidest, sarniiridest, rooliamordist.
Kasutan autot sihipäraselt- hullan lumes, jahil metsateedel, paadiga liivas ja julgen öelda, et läbivus on väga ok.
Vean ka vahel käru ja enamasti jõu taha asi küll ei jää- tehasest lubatud ca 3400kg haagis.
Eesistujatel on ruumi piisavalt aga taga võiks küll rohkem olla, samas ise enamasti roolis ja tagapingilt naine ja laps ka ruumipuudust ei kurda. 5 täisasvu meest küll pikaks otsaks ei sobi.
Soovitan.
Küsi julgesti, kui veel miski huvitab.

Terv,
Teet

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia