Tänane kuupäev Pühapäev 12 Mai, 2024 7:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2,5td jääb seisma
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Veebr, 2007 22:20 
jeebul 2,5td 99a peale käivitamist jääb seisma 1 kuni 3 min jooksul.
neid vm-mootoreid paljudel masinatel peal. Filtri viga rei ole, proovisin ka peale filtrit kanistriga sooja kütet anda, ikka sama jama.
kui seisma jääb siis peab käiama, täpselt nagu filter umbes.kui ise seisma jätta enne kui sureb siis läheb ilusti käima.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Veebr, 2007 23:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 18 Veebr, 2007 23:25
Postitusi: 10
Asukoht: Pärnumaa
peale mida see anomaalia ilmus .kas ise lampist või millegi järel (uus küte,külm,filtri vahetus)jne. :think: :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Veebr, 2007 8:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Eile sain koku iffivoga ja temal peale plokikaane vahetust sama anomaalia oli kuigi jah temal sekunditega mõõdetav aga viga olla süütelukus kuna seal ingi klemm lihtsalt ära väsinud ( kui pikalt käivitada siis see juhtub )


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Veebr, 2007 10:38 
ilmus lihtsalt lambist ükspäev, sain 100 m kodust ja surnud.
Ei tea kas süüteluku põhi on jänkil lihtsalt vahetatav - seal võib see viga olla isegi. Kuigi kui näit immo peal ja seiskub siis pärast läheb kohe käima, kuid nüüd jääb seisma ja peb käiama(katsetasin et kui hakkab surema siis kankust küttevool lakkas), ei tea kas pumbas mitu klappi, või paneb klapi kinni ja käib pumba tühjaks. Veel proovisin käsipumbast samal ajal pumbata, mitte mingit vahet pole.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Veebr, 2007 19:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 18 Veebr, 2007 23:25
Postitusi: 10
Asukoht: Pärnumaa
kondrolli kas klapile tulev vool kaob kui surema hakkab (juhe miinusklemmile ,intikaatori ots klapi +.õigem oleks muidugi testeriga proovida.Teine kord võib signa ka jupsida kui plapi katkestus vahele pandud see käib läbi relee (jubsib relee ise,ühentus või signa juht ahel. :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Veebr, 2007 10:39 
seda kuradi klapi otsa nigu veega raske leida(pole 20a vana masin kus klapp silmaga paistab ja üks juhe külge läheb), pumpa läheb üks jämme soolikas ja kõik. oleks elektriskeemgi saaks relee otstelt ehk mõõta - aga kust krt mõõta???


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Veebr, 2007 10:44 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... &start=120

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Veebr, 2007 15:51 
mõõtsin solenoidile tulevat voolu ja see ei kao kahjuks/õnneks kuhugi kui seisma jääb. võtan õhtul selle solenoidi sealt maha - äkki selgub miskit.
krt kaua see k..pp kestab - panin silberisse aja kinni juba.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Veebr, 2007 9:31 
solenoid küll töötab aga kahtlaselt palju voolu võtab, 1,2A tundub nigu ebanormaalne, näpuvahel kaua ei hoia krt, nii tuliseks läheb.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Veebr, 2007 11:47 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
solenoid peab külmaks jääma.
Seega paistab, et see junn läbi, töötab nii kaua, kuni saab ning siis klõpsti kinni.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Mär, 2007 11:21 
ostsin uue solenoidi(ca 200.-Salomest) ja oh üllatust, võtabki 1,2A voolu(see kõigil BOSCHi pumpadel nii.

Viga oli hoopis pumba madalsurve klapis, seal mingi klimp ees ja klapp jääb lahti ja kui vastusurvet ei avaldata siis pump enam ei löö.

Head nõu andis üks Türi pumbamees Raivo, Tänud talle.

LÕPP HEA KÕIK HEA


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Mär, 2007 11:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kus juures väga hea, et said lahenduse ning sellest ka meile rääkisid - üks võimalikest vigade otsimise soovitus jällegi juures.
:ok:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia