Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 0:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2011 12:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Nov, 2011 12:31
Postitusi: 6
Tere!
Olemas 300M, 3,5, V6, 185 kW, 2000.a.
Toimub müstiline asi, et sõiduajal lülitub motor ennast välja. Seisan 10-15 sek, panen uuesti käima - võib edasi sõita. Check Engine ei põle. Diagnostika vigu ei näita. Täna hommikul tekkis probleem kolmas kord. Eelmine kord oli mõni nädal tagasi ja kõge esimene kord - paar kuud tagasi.

Kas on keegil ideed?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2011 13:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Minul hakkas ka niimodi välja surema, aga mitte sõidu ajal,vaid lambist tühikäigul, ka ei mingeid veakoode ega värke, siis sai mööda foorumeid kolatud, ning vahetasin ära gaasiklapi asendi anduri,(TPS sensor ) pärast seda enam pole seliist jama olnud.aga foorumid andsid ka vigadeks nukkvõlli anduri, ning ka vända andurit.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2011 17:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Nov, 2011 12:31
Postitusi: 6
Kas vigase TPS sensori puhul Check Engine ei põle?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2011 22:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 27 Jaan, 2011 23:04
Postitusi: 74
Asukoht: Võru/Helsingi
Mobiil: 53472833
Mul oli Voyager-iga täpselt sama kamm.Vot enam ei mäleta milline kaitse oli(bensupumba oma ehk) aga igaljuhul oli kaitse pealtnäha täiesti terve kuid lähemal uurimisel selgus,et üks klemm oli niimoodi ära kärssand,et vahel andis ühendust ja vahel mitte.

_________________
Mis tähendab,vööri?!-Andke mu portfell siia!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Nov, 2011 20:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Soovitaks ka kütuse pumppa kontrollida sest minul jällegi oli kogemus sellega :) Sõidu ajal lambist lülitus mootor vällja ja kui kohe proovisin käivitada siis tulemus 0 aga seisis ja ka 15 min ja masin matsu pill,vahetasin pumba ära ja nüüd pole seda enam esinenud ,muidugi võib ka se teistest vigadest olla põhjustatud

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Nov, 2011 22:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
niklex kirjutas:
Kas vigase TPS sensori puhul Check Engine ei põle?


Ei näidanud ühtegi veakoodi, ega põlenud ka check engine, ju ta töötas aga mitte nii nagu vaja,
check engine lööb põlema siis kui ikka täitsa surnud on asi.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Nov, 2011 12:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Nov, 2011 12:31
Postitusi: 6
Mul töökaslasel sõber töötab USA-s Chrysleri tehases. Tegeleb remondiga seal. Ütles, et 98% tõenäosusega hakkab surema nukkvõli sensor. Check Engine selle puhul hakkab põlema ainult kui sensor sureb täiesti ära. Soovitas, kas väljavahetada kohe, või oodata kui ei saa enam autot käima - siis on kindlam :) Kuna mina sõidan tavaliselt linnas, mitte maantel, hakkan praegu hea hinnaga sensorit otsima. Arvatavasti on USA-st tellida odavam.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Dets, 2011 13:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 09 Veebr, 2010 16:18
Postitusi: 26
Asukoht: rakvere
Tere!
Minu autol selline jama. Tühikäigul pöörded kõiguvad, sõites rahulikult 90-nega vahetab ise käigud allapoole, foori taga seistes käik sees andis ise gaasi. Ja see ei ole pidev probleem, vahest on jälle kõik ok.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Dets, 2011 16:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Veakoode oled vaadanud ?

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Dets, 2011 18:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 09 Veebr, 2010 16:18
Postitusi: 26
Asukoht: rakvere
P1684 on veakood. Vaatasin see näitab et aku on tagant ära olnud, aga muud veakoodi ei näidanud või ei oska vaadata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Dets, 2011 10:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Mul analoogne probleem oli ka selle TPS sensoriga (gaasiklapiasendi andur) et kui aju saab infi et gaasi antakse juurde (reaalselt mitte) siis hakkab käike lappama ise ja pöörded ka kõikusid jah lambist foori all seistes läksid 1200 peale näiteks.Aga mul lõi lõpuks veakoodi sisse.Ootasid ikka ära kuni done ette tuleb koode vaadates?

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Dets, 2011 13:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 09 Veebr, 2010 16:18
Postitusi: 26
Asukoht: rakvere
Ja mis rohi sul selle vastu aitas?
Käisin vaatasin koodid üle ja vead on järgmised:
p0123, p0135, p0155, p0121.
Lisaks peaks veel mainima, et ülevaatusel käies olid heitgaasid 10 korda lubatust kõrgemad :S


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Dets, 2011 17:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Aitab TPS senosri vahetus (throttle position sensor)

P0123-Throttle Position Sensor/Switch A Circuit High Input
P0135-O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1) Lambda andur läbi, see seletab miks heitgaasid on paigast ära.
P0155-O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 2 Sensor 1) Teise poole lambda läbi.
P0121-Throttle Position Sensor/Switch A Circuit Range/Performance Problem .Jälle TPS sensori viga.

Ühesõnaga TPS sensor vahetusse (põhimõttelsielt mul peaks üks töötav 3,5 liitrise mootori oma vedelema kasutatud riiulis, kui huvi anna teada või mingi nutsu eest ära anda, siis peaks kaduma käikude lappamine ja tühikäigu pöörded ka korda saama.Ja siis muidugi lambdad mõlema katalüsaatori omad vahetusse.TPS sensor on lihtne omal vahetada kui käed otsas ja riistad olemas Mr Green

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Dets, 2011 20:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 09 Veebr, 2010 16:18
Postitusi: 26
Asukoht: rakvere
Kas lambda ja Oxygen Sensor on üks ja sama asi, saan aru, et Oxygen Sensor asub enne katalüsaatorit?
Ma neid asju eriti ei jaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Dets, 2011 22:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Sama asi jah, aga kindlam on sellega ikkagi diagnostika lasta teha, et saaks siis õiged andurid.


Gabriel

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia