Nüüd on asi selles, et meil on liiga vähe informatsiooni, et sind üldse aidata või isegi midagi välja pakkuda.
1. mis aasta 300m?
2. Mis mõttes, ei läinud mootor käima, kas ringi vedas (või ei olnud elektrist kippu ega kõppu)
3. Lihtne ja lakooniline vasus AA-st et mootor läbi ja uut vaja on ikka väga müstiline, sest ei selgu kuidas selle järelduseni jõuti.
Mis on mootoril puruks (kett... või midagi muud)
- kas mootorit on võimalik füüsiliselt ringi ajada, vända otsast 19 padrunvõtmega keerates (kui ei siis on tõesti kotis), ning kas kõik nukkvõllid ja kolvid liiguvad siis liiguvad või ei.
- kas starter on korras - st ehk on lühis kuskil või katkestus.
Kui mootor on tõesti seest puru ning kinni kiilunud, kulutab starter voolu suhteliselt kiiresti ära ning aku saabki tühjaks. Siis on sul nagu ikka mõned lahendused, mille maksumust on väga raske hinnata.
1. müüd masina varuosadeks maha ning saadud raha eest ostad uue (võid jääda nulli, kuid aega kulub tohutult)
2. soetad lammarist veel töökorras mootori ning tõstad aiste vahele (võid saada hea hinnaga, kuid pomm jääb tiksuma)
3. Võtad listi, mida on vaja mootori korda tegemiseks ning hangid mujalt jupid ja lased siis mootori korda teha (mis on tulevikku vaadates üks kõige parem lahendus aga võib osutuda hinna poolest ~1500-2000€ kanti)
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma