Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 0:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 300m 2.7 mootoririke
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mär, 2011 18:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 15 Mär, 2011 18:38
Postitusi: 1
Tere!

Juhtus selline asi, et talvel hakkasid sellised jamad ühel päeval, et nn valgustus nagu oli muutlik salongis, ala nagu elekter kaoks ära. Lõpuks enam ei läinud mängima isegi raadio jne.
Esimese asjana arvasin, et küll aku tühi jne ja saatsin auto ameerika autosse läbivaatusele.
Seal tuli kõne, et mootor läbi, mis suht shokk mulle
Öeldi, et mootori remont läheb ca 40-50k eeku
Teine variant oli see, et leiavad mingi nn kasutatud mootori vms 2keuri eest, aga siis ei pruugi mingit garantiid olla, et mootor sobib vms

Mida soovitaksite nüüd edasi teha?
mootorit 40-50k eest peale panemine tundub suht utoopia, sest turul reaalselt sama auto maksab sama hinna.
Kui ma nüüd nn üldse auto lammutuseks maha müüks, palju oleks võimalik saada?

Tänud vastajaile!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300m 2.7 mootoririke
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mär, 2011 19:25 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nüüd on asi selles, et meil on liiga vähe informatsiooni, et sind üldse aidata või isegi midagi välja pakkuda.
1. mis aasta 300m?
2. Mis mõttes, ei läinud mootor käima, kas ringi vedas (või ei olnud elektrist kippu ega kõppu)
3. Lihtne ja lakooniline vasus AA-st et mootor läbi ja uut vaja on ikka väga müstiline, sest ei selgu kuidas selle järelduseni jõuti.
Mis on mootoril puruks (kett... või midagi muud)
- kas mootorit on võimalik füüsiliselt ringi ajada, vända otsast 19 padrunvõtmega keerates (kui ei siis on tõesti kotis), ning kas kõik nukkvõllid ja kolvid liiguvad siis liiguvad või ei.
- kas starter on korras - st ehk on lühis kuskil või katkestus.

Kui mootor on tõesti seest puru ning kinni kiilunud, kulutab starter voolu suhteliselt kiiresti ära ning aku saabki tühjaks. Siis on sul nagu ikka mõned lahendused, mille maksumust on väga raske hinnata.
1. müüd masina varuosadeks maha ning saadud raha eest ostad uue (võid jääda nulli, kuid aega kulub tohutult)
2. soetad lammarist veel töökorras mootori ning tõstad aiste vahele (võid saada hea hinnaga, kuid pomm jääb tiksuma)
3. Võtad listi, mida on vaja mootori korda tegemiseks ning hangid mujalt jupid ja lased siis mootori korda teha (mis on tulevikku vaadates üks kõige parem lahendus aga võib osutuda hinna poolest ~1500-2000€ kanti)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 69 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia