Tänane kuupäev Teisipäev 14 Mai, 2024 3:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Dets, 2006 11:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Nüüd on kliima ja genekarihm vahetatud ja "ptui;ptui;ptui" ei mingit kräginat ega vilinat.

Väikesed tähelepanekud, kui kliimakomressor oli rihma puudumise tõttu süsteemist välja jäetud.

1) Kui oli kliima "auto" asendis, siis lülitus liiga ruttu esiklaasi puhastamisest välja.
Nüüd kui kõik toimis, hoiab automaatselt sees ja klaasid on niiskusest puhtad.

2) klaasidelt ei kadunud niiskus kiirelt ära;
Nüüd kaob klaasidelt sisepinnalt niiskus tunduvalt kiiremini ja märggatavalt. Nimelt see kliimakomressor lülitub ka külma ilmadega sõitu alustades, vahedega sisse-välja, et kuivatada sisse puhutavat õhku.

Seega, need mehed, kes ennem väitsid, et kliimal on ka külma ilmaga mingi funktsioon, on täiesti tõtt rääkinud.

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Dets, 2006 16:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Mul 2,7 concordel on konditsioneer,ja ka kui akna peale õhk suunata paneb kondi järgi,et aknaid puhastada.Kuigi konditsioneeri tuli konsoolis ei põle,tunda on mootoritööst kui lülitub.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 1:29 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
mul oli ühel müügi stratusel kondi laager läbi, 2 kleinti jooksid minema selle hääle peale. ei jäänud muud üle kui uurima hakata, mis see lõbu maksab. top partsis kysiti 6.5K. aga sai tuttava juurde viidud ja maha võetud, laagri poes polnud seda laagrit, küll aga omanikul kodus oli. ei tea palju ta tegelikult maksis aga mina sain 800ga 300 tööraha ja töötas nagu uus.

ja mis veel kõige parem auto müügi juures oli (kui 2 klienti olid ära jooksnud), oli see, et auto oli 96a ja ÜV kaheks aastax, aga kuna auto oli ideaalselt korras sai auto kolmeks aastaks ÜV.

ülevaatuspunkti töötajal on õigus anda autole 1 lisaaasta, kui auto on ideaalses korras!


aga mul oli 300M müügi auto nagu ikka. kondi laager tegi ka häält, aga kui soojaks läx, siis enam ei teinud. lasin laagri vahele õli ja töötas väga perfektselt. vedas lihtsalt seekord


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Veebr, 2007 3:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 22 Mai, 2006 3:06
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Tekkis ka väike küsimus? Mul endal ka 300m ja 3,5 ning viimasel ajal on hakanud mootor vahel vilinat tegema. Ära kaob siis kui näiteks gaasi vajutan aga nii kui tühikäigu pööretel on tuleb vilin sisse. Samas aga ka mitte igakord. See on nagu hooti aga ikkagi esineb. Milles võiks viga olla. Kuulmise järgi ei ole nagu mootori esimene ots kus rihmad asuvad vaid nagu kusagil keskel. Samas võib see hääl petlikult olla keskel. Ehk oskab keegi öelda mida vaadata. Tuttav autospets arvas et rihm teeb häält aga ei leia nagu üles mismoodi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Veebr, 2007 11:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

See vilin on rihmadest jah. Endal oli sama asi madalatel pööretel. Kui sõitsin siis tundus nagu käigukasti ja mootori ühnduse kohal käib kuiv kummipuks ringi. Rihmad vahetatud ja vilin läinud!

Ega need uued rihmad haalvemaks ikka ei tee ja vihmase ilmaga endal ka kindlam.

Terv

Tõnu


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Veebr, 2007 22:54 
no jutt käib koguaeg rihmadest ja kliima pumbast. Minul 2,7 kui külmal hommikul käivitada on ragin sees kusagil 1000 pöörde juures. ja kui gaasi anda siis ragin krigin lakkab. kontrollid tehtud ja vastuseks ROOLIVÕIM.
ja olen ka vahetanud kõik rullikud ja rihma. ja kui roolivõimust kinni võtta on tunda sees kohe raginat. aga jah soojalt on ok. ainult vilin tühikäigul õrnalt gaasiga mängides.
uurige järgi.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Mär, 2007 20:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 29 Sept, 2006 22:47
Postitusi: 139
Asukoht: tallinn
................


Manused:
APGACcomp.jpg
APGACcomp.jpg [ 14.53 KB | Vaadatud 5714 korda ]


Viimati muutis lvg, Laupäev 17 Mär, 2007 20:55, muudetud 1 kord kokku.
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Mär, 2007 0:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
Minu arvates ei sobi selle kinnitused olemasoleva kondigeneka kinnitustega.
Pigem sobiksid selle alumisega, aga selle kuju jälle veits teine ja muidugi rihmarullik kah ei sobi .... saa siis aru, kumb õigem oleks, kuigi reklaam näitab, et mõlemad ühele samale mudelile Mr Green
Eks vaadake, sealt leiate muudki soodsat : http://www.autopartswarehouse.com/perfo ... artid=8228


Manused:
kondigenekas2.jpg
kondigenekas2.jpg [ 14.53 KB | Vaadatud 5706 korda ]
kondigenekas.jpg
kondigenekas.jpg [ 12.79 KB | Vaadatud 5715 korda ]
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Mär, 2007 0:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
www.rockauto.com

Pakub 300M ile ainult sellist sorti AC kompressorit.
http://info.rockauto.com/SPI/Detail2.ht ... 657344.jpg


Ning kusjuures kõik erinevad tootjad.Meie partsud ostavad ka selle kataloogi järgi paljusid osasid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Mär, 2007 1:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
No vot siis - juba kolmas variant kinnitust (nüüd juba neli risti kinnitust).
Saa siis aru, mis ikkagi õige on ... Mr Green
Halenaljakas olukord.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Mär, 2007 18:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
Käisin pragu kapoti all tšekkamas ja kiirel vaatlusel tundub kõige enam sobima see rockauto poolt pakutav (nii kinnitused kui ka rihmarullik - foto lõpus).
Ja hind ka vastuvõtev - 2065 eeku kuni 3805 eeku.

Endal hetkel vaja pole, kuna probleem oli sama, mis siin mõnel eelkõnelejal on olnud - käivitades seisnud mootoriga kondikompressor esialgu nagu krigises/vilises ja lõpuks jäi vait. Proovisin kah sinna laagri vahele seda spetsmääret lasta ja asi jäi vait. Mõtlesingi, et laager läbi ja peab uue kondikompressori ostma või laagrit kuidagi vahetama hakkama.
Kuid siis otsustasin rihma (90.- eeku) ära vahetada - ja ennäe imet, pool tundi tööd ning kõik korras ja asi vait.
Jäi jälle 12 kiloeeku tasku (kui oleksin Silberist uue kondikompressori ostnud).


Manused:
kondigenekasoige.jpg
kondigenekasoige.jpg [ 12.95 KB | Vaadatud 5704 korda ]
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Mär, 2007 23:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
Rihma sain Laagri Autopartnerist, aga arvan, et on ka teistes Autopartneri kapuplustes ja ehk ka mujalgi firmades ...
Muide, mis lihtsustab rihma otsimist : mõõdud 1390*10 või siis 1400*10 .

Ja täpsemalt, ei lasknud seda WO40 määret mitte kondikompressori sidurilaagri vahele vaid õigemini rihmarulliku taha sinna rulliku ja korpuse vahele (aga see vist tegelikult midagi ei mõjutanudki). Tegelikult läks vist natsa sealt ka rihma peale ja sellest see krigin/vilin järgi kohe jäigi.
Järgmine hommik kohe peale käivitamist lasin määret otse kondikompressori rihma peale ja kohe jäi asi ka vait. Siis taipasingi, et asi rihmas mitte kondikompressoris ja seadsin ennast Autopartnerisse teele.

Rihma vahetus läks aga ca tund aega, kuna hästi ei pääsenud pingutusrulliku mutrikeseni, kuna sinna ette on paigutatud mul Webasto salongi ja mootori eelsoojedi.
Ah jah, genekarihma pead kah enne maha kiskuma, kuna see rihm on eespool ja enne teist peale ei saa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Apr, 2007 12:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 29 Sept, 2006 22:47
Postitusi: 139
Asukoht: tallinn
kas saab rihma läbi lõigata ? ei juhtu midagi ac kompressoril


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Apr, 2007 13:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
Saab ikka läbilõigata ja maha võtta - lihtsalt kliima siis jahedat õhku ei tooda ja seega ei toimi täpselt nii nagu vaja ...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Apr, 2007 20:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 29 Sept, 2006 22:47
Postitusi: 139
Asukoht: tallinn
aga siis ta töötab nägu tavaline ahi ilma klimata?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia