Tänane kuupäev Teisipäev 14 Mai, 2024 2:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Kliimaseade
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juul, 2006 16:49 
Tere !
Konditsioneeripump lõpetas oma tegevuse, diagnoosiks pandi Silberautos, et pumbalaager läbi. Seniks, lõpetamaks sellest tulenevaid hääli, lõigati lihtlabaselt kondi rihm puruks ning soovitati samas uus pump tellida. Hind aga oli selline, et selle raha eest olen nõus ka meie kuuma suve nautima :). Ehk teab keegi miskit alternatiivi pakkuda, äkki on olemas / saadaval rem. komplekt või miskit muud.

Edu teile & ette tänades


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juul, 2006 20:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Ma pakuks välja sellise asja (mina nii teeks ). Võtad maha ja keerad ta lahti ning siis studeerid mis laager sinna sobib, võibolla vaja natuke töötlemist ja ongi jälle korras ning mitmed nullid jäävad rahakotti alles


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Juul, 2006 20:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 02 Mai, 2006 10:10
Postitusi: 23
Asukoht: Haapsalu
Mobiil: 5162604
top partsis küsiti 10,200 M300 pumba eest!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 28 Juul, 2006 11:34 
Senditäpsusega küll seda summat ei nimetetud, kirvega pakuti et 11-12 tuh + uus rihm + töö. Päris krõbe :( Palav päike mõjub ju tumedale autole ja mustale nahksisule ka päris jahutavalt 8)


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Juul, 2006 0:17 
no silberauto ongi krõbe koht kuhu raha viia! hehheee

esirattalaager seal 3300 pluss töö
ameerika autos näiteks 2500 pluss töö

silberis 2 paari piduriklotse 2400 eek plus töö
top partsis 1200 plus

hehehe


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Okt, 2006 21:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!
Kas on vahe kui autoks on 2,7 V6 või 3,5 V6 mootor? Minu autol on 3,5V6 ja kui nüüd kliimakompressorit ringi ajav rihm katki lõigata või eemaldada, siis milliseid ilminguid kliima töös võib täheldada sügis-talvisel ajal?

Kas midagi muutub või külmade ilmadega vahet pole?

Tean näiteks, kui ees jahutusventilaatorid töötavad ja siis kliimaseade "off" nupuga välja lülitada, siis lakkavad ka need ventilaatorid töötamast. Miks?

Kui see kompressor eemaldada, kas siis peab ennem spetsidel ka freooni välja tõmmata laskma, või võib ise kõik voolikud lahti keerata ja pärast lihtsalt, uuesti paigaldades, ootab ees uus täitmine?

Miks nii palju küsimusi? Aga sellepärast, et ka minul on kliimakompressori laager hakkanud just külma mootoriga imelikku häält tegema. Kui pihustan W-40 sinna kompressori rihmaseibi vahele, siis jääb kohe vaikseks, seega eeldan, et laager läbi ja kuiv.

Ei hakanud uut teemat tegema, kuna siin juba sellest juttu.

Ette tänades

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Okt, 2006 23:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kliima seade on talvel ka väga hea - tõmbab niiskuse välja auto seest (akna udud jne )

Kindel on üks nii kui tõmmad voolikud läbi siis pead panema otsad hermeetiliselt kinni et sinna niiskust ei pääse.Kui seal rohkel niiskust sees (kondents ) torustikus siis on asi väga nutune kui mitte isegi persses
ei tea muidugi mismoodi see rihmad seal jooksevad. aga mäletan et üks somm võttis bussil kondi rihma maha et talvel vähem kütet võtaks aga see buss ei olnud kliimaga

Freooni pole mõtet sealt seest välja tõmmata lasta niisma kui siis ainult selleks et vahetada laager


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 0:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tänud!

Siis vist ikka pole hea, kui jätan kliimakompressori "out". Lihtsalt see külmalt laagri hääl hakkab häirima juba. Sooja mootoriga pole mingit lisaheli ja mootor töötab nagu peab. Kas keegi on kunagi ka seda kliimakompressori laagrit vahetanud või vahetada lasknud? 10 -12K EEKi kohe lauda laduda, pärast 3 kuud auto omamist, veel ei tahaks. Aga kui muudmoodi ei saa, ju siis peab. Aga ootaks veel nõuandeid/soovitusi.

See laager teeb külmalt häält olenemata, kas kliimaseade on sisse või välja lülitatud. See selleks, et sellel kompressoril pidavat veel sidur ja sidurilaager ka olema. Seega see sidurilaager peaks korras olema.

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 2:26 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kui teeb häält olenemata sellest kas kompressor töötab või mitte siis peaks viga olema kuskil mujal. Siduri laager liigub ainult siis kui kompressor ei tööta. Kompressori sisu liigub ainult siis kui kont töötab. Oled ikka kindel, et hääl just kondist tuleb? Mu neonil näiteks hammasrihma pingutusrull krigises. Või oli see siis veepump kuigi veepump ei lekkinud ega midagi. Kui rihmad maas olid siis ainuke asi mis ringi keerutades häält tegi oli just kondi siduri laager. Aga pärast hammasrihma, pingutusrulli ja veepumba vahetust oli vaikus majas.
Kriginat võib veel ka generaator teha.
10-12 kilo eest peaks juba terve kompressori saama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 9:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

See krigin tuleb kindlalt kliimakompressorist, sest kui pihustan sinna kompressori rihma seibi vahele WD-40 (see määre), siis kaob krigin ära. Kui nüüd auto jälle jahtub kuskil seistes, siis hakkab jälle krigin tööle pannes pihta. See on alles tüki aja pärast, kui tõenäoliselt WD-40 enam ei ole tõhus.

Aga kui kompressor natukeseks välja jätta, kas siis midagi "tuksi" ka võib minna??

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 9:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
ta üldiselt on kinnnine süsteem ja kui seal pole niiskust siis ei tohiks pumbaga misket juhtuda


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 14:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Sai kliimakompressorit veel uuritud. Nimelt selline krägin tuli siis, kui kompressori rihmaseib käis ringi, aga see keskmine võll ei pöörlenud. Kui nüüd vahepeal see keskmine osa haakus, ei teinud enam kraginat. Aga kun ilmad on külmad, siis see keskmine osa prakt ju ei hakkagi tööle. Sees armatuuris teda nuppudega tööle ei pane. Seega lõikasin rihma katki ja nüüd vaikus majas.

Kas seda siduri laagrit on keegi ka vahetanud või on nüüd vaja järgmiseks kevadeks uus kompressor sihikule võtta?

Uued rihmad (kiil ja soon) sai ka täna ostetud. 1-le rihmale, mis kliimakompr ringi ajab, ei ole aga talveks vist rakendust.

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Okt, 2006 1:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
US Parts

soonrihm 350.-
kiilrihm 130.-

Tervitades

tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Okt, 2006 3:11 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
tomso 300M kirjutas:
Nimelt selline krägin tuli siis, kui kompressori rihmaseib käis ringi, aga see keskmine võll ei pöörlenud. Kui nüüd vahepeal see keskmine osa haakus, ei teinud enam kraginat.
Siis on asi selge, et kompressorit ennast sul vaja pole vaid ainult selle siduri sees paiknevat laagrit. Kui laagrit seal vahetada ei anna (või ei leia kedagi kes vahetaks) siis on vaja vahetada terve kondi sidur. Selle peaks aga kindlasti hulga odavamalt saama kui 12 kEEK.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Nov, 2006 0:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 05 Juun, 2006 22:37
Postitusi: 58
krt., enda 300m täpselt samad sümptomid, mis tomso omal, nii kui ilm vähe soojemaks läheb, jääb krigin-ragin järgi ja mootori temperatuurist ei olene. Ei ole vist talve auto :wink:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia