Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 10:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Aug, 2009 14:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 31 Okt, 2006 21:40
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Tere,

Probleem selles,et üks hommik panin auto käima ja ABS ning veojõu kontrolli tuli läks põlema (jäid põlema).
Samas auto seisab päeval ja õhtuks on väike loik maas (vesi ei ole).Kas kellegil on sääraseid kogemusi olnud ja oskab aidata .
Tänan !


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Aug, 2009 18:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Minu omal oli selliste sümptomitega hüdraulika aju koostöö lõpetanud. Aga täpsusta palun, kus see loik täpsemalt autoall asub ja mis vedelikuga tegemist?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Aug, 2009 22:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
ABS andur on läbi ühel veoga tegeleval rattal. Tasub kontrollida neid. Õli loik on ainult tähelepanek mnis võis olla juba mitu aega enne surnud tihendist. See muidugi minu arvamus.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Sept, 2009 22:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Kolmapäev 29 Aug, 2007 18:38
Postitusi: 9
Asukoht: tallinn
L2M kirjutas:
ABS andur on läbi ühel veoga tegeleval rattal. Tasub kontrollida neid. Õli loik on ainult tähelepanek mnis võis olla juba mitu aega enne surnud tihendist. See muidugi minu arvamus.

Kas see on loogiline, et säärane viga saab tekkida hommikul käivitades?
Mul juhtus eile sama asi.

_________________
kõik on võimalik, ainult mugavust ei saa asendada


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Sept, 2009 10:42 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Chrysler 300M -ile ja veel mitmele sõidukile saan Tallinnas soodsa hinnaga ABS diagnostikat teha. Chrysler Clubi liikmetele ja ka teistele foorumikasutajatele soodustused


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Jaan, 2010 23:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 20:11
Postitusi: 96
Asukoht: Muhu
Kui abs tuli põleb ja abs ise tõõtab siis võib olla ka süüteluku põhi kulunud kuna sõbral oli sama asi,et jäid põlema veojõu kontolli ja abs-i tuluke kui nõks õrnalt liigutasid lukku kadus ära .Ja kui sai süütelukk vahetatud oli ka probleem läinud .

_________________
Chrysler grand voyager 3,3 116kw LX 1999


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Jaan, 2010 14:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 15 Dets, 2009 19:29
Postitusi: 15
Endal siis selline mure, et kui sõitma hakata siis kuskil 25-30km/h kiiruse peal lööb abs ja track offi tuled põlema muidu kohapealt startides iseenesest asjad toimivad.
Avastasin, et abs-pump kaitse otsad andnud sai siis see vahetatud kuid ikka mitte midagi.
Tekkis siis küsimus ega peale kaitsme vahetust nullida midagi ei tule?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Jaan, 2010 14:59 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Ei tule midagi nullida. Peale vigade kõrvaldamist kustub tuli ise ära.

Kui ABS tuli süttib peale mõnekümnemeetrist sõitu siis on tõenäoliselt viga selles, et mõnest rattaandurist ei saa signaali, samas ahelas katkestust pole, muidu lööks tule põlema juba käivitusaegse testi ajal. Põhjus võib olla selles, et rattaandur on paigast ära, hammasvöö tugevalt korrodeerunud või andur juba niipalju roostes või metallipuru täis, et ei saa enam signaali kätte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Jaan, 2010 15:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 15 Dets, 2009 19:29
Postitusi: 15
Suured tänud! uurin asja :dirol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Jaan, 2010 16:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Mul oli pump õhtal ja oli samuti, et kohapeal toimis nagu kõik asi aga sõites lõi kõikvõimalikud tuled põlema mis seotud sellega. Pump vahetatud ja asi jonksus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Veebr, 2010 9:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 11 Aug, 2008 22:20
Postitusi: 6
Asukoht: Tartu
Mul lõi samad tuled põlema, aga käitub vist siiski pisut teisiti kui eelkõnelejatel. Nimelt need tuled süttivad ja kustuvad, kuid tundub, et see sõltub pigem teepinnast, et kui on liiga konarlik, nagu praegu talvisel ajal kui on ainult kinnisõidetud lumi jne, siis selle tee peal lähevad põlema tuled ja siis jäävadki põlema. Järgmine kord sõitma minnes, kui algul vaikselt konaruste pealt ära minna,(sõna otseses mõttes vaikselt- kiirus peab olema aeglasem kui vajalik keskluku automaatselt peale minekuks) ning siis sileda hea tee peal sõita siis natukese aja pärast, ma ei tea, kas auto nagu kontrolliks midagi veel, aga jah, kui sõita pisut aeglaselt algul, ning seejärel mingi ca 40 m pärast, peale uste lukustumist, kustuvad ka tuled ära ja seejärel jälle töötab ka nii ABS kui ka stabiilsuskontroll.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Veebr, 2010 9:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Sept, 2009 20:44
Postitusi: 17
Viskab ka põlema aegajalt need tuled aga ainult siis kui olen sõitnud kuskil paksemas lumes.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Jaan, 2011 14:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Mul oli sama jama.ABS ja TRACK OFF tuled lõid särama.Anjolle abiga saime selgusele , et viga on ABS-i anduris.Kodus kiskusin , siis kõik lahti ja mis selgus.Nimelt oli ABS-i vöö peale kogunenud rooste ja muu sitt.Ja kuna kiht oli nii paks ,et andur oli nagu viiliga üle käidud.Täna sain v8improdi-st kasutatud anduri ja asi korras.Tänud Anjollele ja v8impordile. :)

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Jaan, 2011 19:30 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler LHS

Liitunud: Kolmapäev 08 Dets, 2010 0:45
Postitusi: 6
Oli juhus Scorpaga, kus sama jama. Sai käidud töökojas uuriti ja tonksiti. Hakati proovima ja kõik OK. Pärast käis remondimees välja teooria, et kas oli järsku selle nukkidega ratta magneetumus mingil moel paigast ära. Peale temapoolset tugeva magneetumusega kruvikeerajaga tonksimist hakkas ja jäi kõik tööle. Kas võib teoorial mingi tõepõhi all olla?!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Jaan, 2011 19:42 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
HeikiLumi kirjutas:
Peale temapoolset tugeva magneetumusega kruvikeerajaga tonksimist hakkas ja jäi kõik tööle. Kas võib teoorial mingi tõepõhi all olla?!
Ei tahaks uskuda küll. Toonratas ei ole magnetiseeritud. ABS rattaandur töötab samal põhimõttel kui elektrikitarri helipea. Keele mageetumus või mittemagneetumus ei oma tähtsust. Võimalik, et toksimise käigus puhastas ta toonratta seda katvast roostesodist. See võib küll aidata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia