Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 2:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Jaan, 2009 20:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Oskab keegi öelda,et kas on ka ise võimalik neid tiba juurde keerata või kõik läbi ajude-arvutite?

:think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Jaan, 2009 20:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Tulid ju äsja Silberist, kus tehti pea 10 tuhhine remont ?!

:doh:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Jaan, 2009 20:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Vbl võttis ennem kuskilt lisaõhku , millegipärast tõesti pöörded madalal.

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Jaan, 2009 23:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 19 Mai, 2007 14:22
Postitusi: 127
Asukoht: Tallinn
Kusjuures mul kipub ka viimasel ajal kuidagi madalale langema... muidu töötas seal enamvähem 800 pöörde kandis aga nüüd kohati vajub 500 kriipsu peale tuksuma.. aga see hakkab juba kergelt autot ennast "väristama" .. Mida teised omanikud kostavad?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 17:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Nii....Nüüd ka pöörete probleem lahendatud.Kuna viskas õlituld põlema kuuma mootoriga,siis sai viia Silberisse uuringutele.Võeti põhi lahti ja kontrolliti kõik saaled üle(olid tipp-topp korras).Õlipump samuti uus,ennem minukätte jõudmist vahetatud.Hakati viga edasi otsima ja selgus,et filter,mille ma ostsin poest ja viimase õlivahetuse ajal (1300km tagasi) ära vahetasin,oli vigane.Pandi siis uus filter,tiba õli juurde,mis maha tilkus remondi ajal ja asi jonksus.Samas hakkas ka käivitusega probleem mõnikord olema.Aga kadus ka see probleem.Arvati,et kuna filter oli vigane ja ei lasknud korralikult rõhku ülesse õlil,siis sealt ka käivitusprobleemid ja ka pöörete kõikumised.Auto lihtsalt ei lasknud ilma rõhuta käivituda mootoril.
Kogu kammaiaa läks 3 400.- rahhi maksma.
Ehk nüüd siis voilaa jälle mitu aastat.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 19:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Alari kirjutas:
Nii...sai viia Silberisse uuringutele. Pandi uus filter, tiba õli juurde, mis maha tilkus remondi ajal ja asi jonksus. Kogu kammaiaa läks 3 400.- rahhi maksma.

On ikka Silberis röögatud hinnad !!!

:doh:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 20:10 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
3400!!!!
tunnihind neil ju 470eek
jutujärgi hindaks materjali maksumuseks kuskil no 400 eeku ja jagame siis tunnihindega saame kuskil 6h tööd??? WTF

Kõigepealt peaksid nad mõõtma õlirõhku kui see kehv siis filtri seisundit uurida ja alles peale neid hakata mootorit lahti kruttima ning pumpa kontrollida. Kui seegi jama siis minna saalede ja muude asjade kallale...

300M kus mootor piki peal ja ruumi all küllaga max 2h

Mis filtrit kasutasid ja mis filter pandi?

suht nibinnabin läks sul, et mootor kotti ei jooksnud - head õli kasutad

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 20:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Ausaltöeldes ma ei teagi,mis filtri nad panid aga ma ise olen koguaeg FRAM-i kasutanud, ka see katki oli FRAM.
Tunnihind neil 590.-


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 20:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
hmm kirjutas:
tunnihind neil ju 470eek
Igatahes eelmisel suvel oli neil tehnohoolduse tunnihind 595.- ja ei imesta, kui see praegu 740 oleks. Mr Green

Vabandust, Alari jõudis ette. :roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 21:03 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
krt just tulin rakvere omast.... seal 470.... loodeatavasti ei kuulnud valesti aga mine tea... :think:
Kui sa FRAMi kastuasid siis eeldatavasti oli PH16

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 21:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
PH16 jah ja maksab poes natuke alla 100.-


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re:
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Juul, 2009 15:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Juul, 2009 13:29
Postitusi: 12
hmm kirjutas:
3400!!!!
tunnihind neil ju 470eek
jutujärgi hindaks materjali maksumuseks kuskil no 400 eeku ja jagame siis tunnihindega saame kuskil 6h tööd??? WTF

Kõigepealt peaksid nad mõõtma õlirõhku kui see kehv siis filtri seisundit uurida ja alles peale neid hakata mootorit lahti kruttima ning pumpa kontrollida. Kui seegi jama siis minna saalede ja muude asjade kallale...

300M kus mootor piki peal ja ruumi all küllaga max 2h

Mis filtrit kasutasid ja mis filter pandi?

suht nibinnabin läks sul, et mootor kotti ei jooksnud - head õli kasutad




Kas oled ise teinud 300m saaledeni lahti-kokku? 2h max on küll julgelt lubatud!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Juul, 2009 20:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 27 Okt, 2007 13:58
Postitusi: 73
Asukoht: Harjumaa
Mul pm sama jama, kui pikemalt sõita u 50-80 km 110-120 kmh, siis linnapiiril esimese foori taga seisma jäädes hakkam õlituli mitte põlema aga nn virelema. esm lähen vahetan õli ja filtri ära ehk ei pea 3400 eeki maksma uuringute eest.

_________________
Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Aug, 2009 20:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Mul vahest valgusfoori taga langevad ka 500 peale. Ise arvasin, et bens äkki sitt. Aga olen soomes ka pand ja ikka teeb vahete vahel. Vahepeal sai sõidetud 95 kütusega. Nüüd 98. Olen mõelnud mingit vahedit panna mis puhastaks, ehk aitab.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Apr, 2010 22:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 15 Dets, 2009 17:04
Postitusi: 12
millega kogu jutt lõppes?
endal sama jama foori taga seismas langevad 500 ja alla peale. American Beauty's öeldi et arvatavasti tuleb mingi tühikäigu reguleerimise mootori vahetama (hinnaga ~2600 kr.)

_________________
300M 1999


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 67 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia