Tänane kuupäev Neljapäev 02 Mai, 2024 10:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 300M salongifilter
PostitusPostitatud: Laupäev 03 Jaan, 2009 18:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 02 Nov, 2008 13:03
Postitusi: 35
Asukoht: Tartu
kas on sellel masinal salongifilter?kui on siis kus ja kui raske oleks teda vahetada?masin aastast 2000

http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1293


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 03 Jaan, 2009 21:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Ei ole salongifiltrit sellel isendil.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Jaan, 2009 12:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 02 Nov, 2008 13:03
Postitusi: 35
Asukoht: Tartu
aga miks auto koha peal käies kaua soojaks läheb,seier üldse ei tõuse aga sõitma hakates hakkab tõusma.kas termostaat?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Jaan, 2009 12:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Kohapeal kasutab auto vähe bensiini ja järelikult tekib ka vähe soojusenergiat,siit ka see pikaldane soojenemine.Kui termostaat läbi oleks,siis sõiduga ei tohiks üldse soojaks minna,või siis ainult natuke leigeks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Jaan, 2009 17:10 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
rom28 kirjutas:
aga miks auto koha peal käies kaua soojaks läheb,seier üldse ei tõuse aga sõitma hakates hakkab tõusma.kas termostaat?


Kas salong või mootor??

Kui mootor, siis viga termostaadis, mis on koguaeg avatud ja "suur" jahutusring töös.

Nüüd kui termostaat oleks koguaeg suletud siis jahutusvedeliku ringlust hoitakse mootori ja salongi radiaatoris.

Kui sõites ainult seier tõuseb siis sellest, et mootor kasutab rohkem energiat mida vaja jahutada ja sellega seoses jahutusvedelik kuumeneb...

Aga salongifilter ei puutu mootori soojusesse kohe mitte kuidagi..... no võibolla 1-2% max kuna salongisoendusraiaatorist ei käiks nii palju õhku läbi, kui salongifilter umbes... ka salongiradiaator jahutab jahutusvedelikku...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia