Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 0:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2,7? või 3,5?
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Jaan, 2007 21:44 
tere
tahan osta 300m aga ei tea veel kumba , olen läbi lugenud palju infi netist mõlema masina kohta aga kas saaksite tuua veel häid ja halbu külgi nende 2 margi kohta.

ootan ka 2,7 omanike arvamusi, sest netist lugedes teevad 3,5 omanikud 2,7 kogu aeg maha , kas asi on õigustatud, või astub ka 2,7 oma kere raskuse kohta hästi edasi, aga lihtsalt 3,5 läheb paar sekki kiiremini, või on 2,7 tõesti lahja mootor masina jaoks.

kas 2,7 saab maanteel suht hõlpsalt teha möödasõite?

veel küsin et mis moodi erineb tiptronic tavalisest automaadist?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Jaan, 2007 22:40 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
mootori võimsusest on küll 2,7 piisavalt

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300m 2,7? ja 3,5?
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Jaan, 2007 9:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
300m 2,7 kirjutas:
tere ... netist lugedes teevad 3,5 omanikud 2,7 kogu aeg maha
kas 2,7 saab maanteel suht hõlpsalt teha möödasõite?


Eks iga mees kiidab oma, ma saan ainult 3.5 kiita, samas ei saa ma 2,7 laita, kuna pole saanud neid omavahel võrrelda.
Ka 1,2 Ladaga saab ju suht hõlpsalt möödasõite teha...traktoritest näiteks.

Pilt


Viimati muutis 111 TOM, Teisipäev 30 Jaan, 2007 22:22, muudetud 3 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Jaan, 2007 16:15 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Apr, 2006 23:06
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Ise paraku võrrelda ei oska,aga kõrvu on jäänud jutud 2,7 se kehvast vastupidavusest võrreldes 3,5 sega.
Kas mitte mõne nädala-kuu taguses Autolehes polnud artikkel antud isenditest. Ketsun veidi otsida ja kui leian annan teada millises numbris.
Jah leidsin,ajakiri siis 15 nov.2006 nr44(233).

_________________
Royalty Wazer...


Viimati muutis reims, Esmaspäev 29 Jaan, 2007 16:19, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Jaan, 2007 16:17 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Autolehest mõned kuud tagasi lugesin, et 2,7 mootor tahab korralikku ja õigeaegset õlivahetust saada (milline auto ei tahaks), tal seal õlitamisega probleeme.
Muidu pidi norm mootor olema, ketiga kui õieti mäletan ja 2,7 lahjaks ikka ei jää, kütusekulu vast sama kui 3,5.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Jaan, 2007 23:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Oman 2,7-st isendit.Pole nagu millegiüle kurta...liigub hästi ja kiirendab möödasõidul väga hästi.Kütusekulukohta nii palju,et kõik joob ära:)
Tegelikult kui mitte eriti tallata,siis tuleb keskmine tiba alla 10-ne isegi 60/40(maantee/linn).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Jaan, 2007 3:57 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Alari kirjutas:
Kütusekulukohta nii palju,et kõik joob ära:)


..isegi 1,6D Golf joob kõik ära, mis paaki valad!

...aga võrrelda 300 ja Golf'i on kuritegu - seega soovitan ikka Chryslerit, - Golf on hea, aga mitte piisavalt!!!

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Jaan, 2007 21:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 12 Dets, 2006 22:22
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Tere.
300M on tehtud hea maitsega ja põhimõtteliselt see on hea valik, aga mitte mingil juhul ei soovitaks sulle 2,7 (LH-platvorm), eriti 98-01 tootmiseaastad. Miks? Sest see oli esimene "Chrysler'i" mootor projekteeritud 100% arvuti abiga ja seda tegi Mitsu (Mitsubishi Motors) tegelikult. Keegi Chrysler'ist ei kontrollinud seda normaalselt (vanenemise imitatsioon) ja mootor läks mass-tootmisesse. Viga on selles, et mootoris õli ei tsirkuleeri piisavalt hästi (mõned kohad) ja hakkab siis "põlema" ja mootor äkki sureb ära, sest mootori kett penetreeris su auto südamed seest piisavalt agressiivselt. Isegi korralikud õlivahetused vahepeal ei aita . Soovi korral võid leida netist mõnusad jutud sellest, et keegi sõidab tiptunnis oma ilusa masinaga, hakkab näiteks mingi vihm, lumi ja Check Engine lamp muide ka, poolminuti pärast ilmub, mingi väga kahtlane heli mootorist ja veel minuti pärast auto зуфеги ыггктгв ьщщещкшпф. Järgmine etapp kulda remondis, et uus mootor maksab тщр 2,5K - 5K dollarides. Kahtlane värk jah? Ma arvan ka.

2002-2004 aastad 2.7 mootorides on väiksed muudatused olemas pluss selle mootori jaoks Chrysler soovitab kasutada ainult sünteetikat (98 aastal ametlik õli selle mootori jaoks oli ainult mineraalne). See muutus mootori tausa natukene kindlamaks, aga ikka kahtlane.

3.5 oli originaalis tehtud 93 Concorde'ile ja 98 oli modifitseeritud kergemaks (aluminiumi abiga), aga kõik need aastad näitavad, et 3,5 - on väga hea mootor. Valisin ka endale niisugust. Jõudu


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Jaan, 2007 23:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Kui võimalik, proovi mõlema mootoriga vahetult sõita, siis saad ehk paremini otsustada.

Arvan, et kütusekulu ja kiirendus ei ole mingi põhjus eelistada üht teisele või vastupidi, sest mõlema mootori kütusekulu on suht sarnane ja kiirendus täiesti piisav tänapäeva tavaliikluses Eestis. Kui just autoga palju Saksa bahni peal vuramist ei tule, siis on see kiirenduse vahe lõppkiiruste juures mitte oluline.

Seega tuleks proovida, ja mis meeldib selle kasuks ka otsustada.

Teritades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Apr, 2008 19:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Kolmapäev 19 Sept, 2007 20:54
Postitusi: 69
Asukoht: Kunda
Kui 98-01 tegi mootoreid mitsu, siis mis firma 2002 aasta 300m ile siis tegi?( 2.7)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Apr, 2008 22:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3258

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Apr, 2008 15:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
pole neist kummagagi kogemust, aga soovitaks 3,5te igal juhul, kütuse kulu kui on suurem siis mitte eriti, aga sõidumõnu on kindlasti tutavalt suurem.

Nagu öeldakse:
There is no replacement for displacement Mr Green

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Apr, 2008 21:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 27 Okt, 2007 13:58
Postitusi: 73
Asukoht: Harjumaa
Mul on 2,7 ja tuttaval samuti, 2,7 sööb õli sellepärast tuleks õlitaset kontrollida, ma läksin peale ostu korralisele hooldusele ja oligi õli miinimumi peal , ainus mida olen vahetanud oli esiratta laager (pold kuigi odav lõbu). :( , aga möödasõitude kohta oskan öelda et minek on väga hea. Sõidan palju tartu mnt-el ja ei salli kellegi taga loksuda seetõttu teen möödasõite suht palju, siiamaani pole hätta jäänud. Kütusekulu olen jälginud kompuutri pealt cruisiga sõites 90-100 km/h juures u. 7-11 see siis maanteel. Väikse eksperimendi käigus sain Koselt Tallinnasse sõites keskmiseks 6,2l/100km kohta, linnas võtab just nii nagu vajutad. Kokkuvõtteks olen mina igati rahul oma 2,7-ga. suht õnnestunud ost oli ka sest ainult eestis sõitnud ja mina kolmas omanik. kui sul ostuks läheb siis võin auto nri järgi lasta kontrollida kas on olnud avariisid jne.
Olge tervitatud kõik CHR-i omanikud.

_________________
Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Apr, 2008 22:15 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
alati saab auto numbri ära vahetada, siis ei sa amidagi teada


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Apr, 2008 22:16 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Lennar kirjutas:
alati saab auto numbri ära vahetada, siis ei sa amidagi teada

Kui avarii korral on kindlustus maksnud hüvitist, siis saab seda VIN koodi järgi kontrollida siin: https://www.lkf.elion.ee/pls/xlk/SYSADM ... ?plang=EST


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia