Tänane kuupäev Teisipäev 14 Mai, 2024 3:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Mär, 2009 19:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 13 Jaan, 2008 18:56
Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
Ka minununi ei jõua kohale, et kuidas teistel 300m-i omanikel nii väike kütusekulu. Olen üritanud nii hea kui halvaga, aga ikka linnas ei tule kuidagi väiksem kütusekulu. Sai isegi diagnostika tehtud, lootes leida mõni vigane lamda, aga kus sa sellega. Kõik toimib nii nagu peab. Ju ta siis tahabki nii palju juua. Iseenesest väga hea ja mugav auto.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Mär, 2009 20:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Ülihaige taalina liikluses 20l nagu niuhti. Helsingis 17,5....vbl mängib rolli ka kütuse kvaliteedi vahe.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Mär, 2009 19:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 30 Apr, 2007 10:00
Postitusi: 102
Asukoht: Tallinn
mul on:
maantee keskmiselt 8,
linn 13,5-15 vahel

Eriti ei talla, sõidan normaalselt.
Kõik ilmselt sõltub ikka, mis on kellegi jaoks linn. Kui iga päev ainult ummikus istuda ja kesklinna tsoonis rallida, küll siis jääbki kulu sinna 20 juurde, aga kui lased ka mööda nt. Järvevana igapäev, siis ka kulu madalam. Samuti kuskil Paide linnas on ka kulu oluliselt madalam. Kõik sõltub, palju sa seisma pead foori taga.

Maanteel aga proovisin korra Mäost õhtul kell 10 talvel linna sõita, panin cruisi 90 peale ja enne Tallinna näitas kompuuter 7,4. Kuna Mäos sai paak täis laotud, siis linna jõudes polnud seier veel esimese joonenigi jõudnud, seega suht täpselt näitas. Seega annab küll sellega sõita ka ökolt.

Niipalju veel, et kui vahetasin 235 laiusega suverehvid 225 laiuse lamelli vastu, siis sellega tuli ka natuke kulu alla, vähemalt tundus nii.

Mind aga ikkagi tänase küttekulu juures ei veena ümber ehitada auto gaasile, lihtsalt ei suuda ühe autoga nii pikalt sõita, et see tagasi teeniks kunagi.

_________________
Sõidan ja naudin iga päev :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Mär, 2009 21:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Soomes sõidavad paljud taksod ülisoodsa biogaasiga, mida ostavad kuskilt talunikult. See tasub ära.... aga see tavaline maagaaas suhtkoht mõttetu minuarust. Ning olles näinud mootoreid seest, mis sõitnud paar aastat gaasiga.... tänan,ei


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Mär, 2009 22:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 17 Nov, 2008 23:51
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Alari kirjutas:
Ning olles näinud mootoreid seest, mis sõitnud paar aastat gaasiga.... tänan,ei


Mis seal sees siis nii hullu on? Teema alguses on öeldud, et ei tee see gaas midagi mootorile. Pigem isegi kasu kuna määrib seestpoolt vms.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Mär, 2009 22:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Ma ei tea millest see tingitud on, aga gaasimootoritel on ikka kõva katlakivi kiht klappidel ja kolbidel. Arvata võib, et eesti on selline neljanda sordi arengumaa alles ja siin võib müüa igasugust paska(gaasi mõtlen) täpselt samuti nagu bensiiniga, kvaliteet kõige madalam lubatust aga maksud kõige kõrgemad maailmas selle pealt. Aga nohh, eks igaüks ise teab... Ja muidugi kasu annab see siis, kui läbisõidud suured. Ja nähes, mida venkud suudavad hindadega teha,ei imesta üldse kui varsti gaas bensuga samas hinnas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Mär, 2009 23:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 17 Nov, 2008 23:51
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Aga kuidagi on võimalik kontrollida mootorit et kui suured kahjud on?
Mõtlen seda, et esmaspäeval lähen vaatama üht isendit millel gaasisüsteem peal ja krt teab palju gaasi mootorist läbi on käinud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Mär, 2009 23:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Mootori sisse näed ainult mootori lahtivõtmisel. Ma ei ole tegelikult näinud, kustkaudu 300 gaas silindritesse juhitakse ja kui palju ta käib läbi bensiinisüsteemist, kus võib olla kummitihendeid. Reeglina teeb gaas ka need tihendid kõvaks ja murenevaks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Juun, 2009 9:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Dodge Grand Caravan

Liitunud: Kolmapäev 11 Juun, 2008 0:04
Postitusi: 61
Asukoht: Pernau
Alari kirjutas:
Soomes sõidavad paljud taksod ülisoodsa biogaasiga, mida ostavad kuskilt talunikult. See tasub ära.... aga see tavaline maagaaas suhtkoht mõttetu minuarust. Ning olles näinud mootoreid seest, mis sõitnud paar aastat gaasiga.... tänan,ei

Kindlasti ei ole tegemist maagaasiga, vaid naftasaaduste kaasproduktiga.

_________________
LiquiMoly: Nugiseid eemale peletav sprei 200ml 190,00
PHiFiC - DIY Audio. HiFi. Installation.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Juun, 2009 20:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Siin natuke lugemist ja infot.
http://www.compador.ee/CHRYSLER.htm


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia