Tänane kuupäev Kolmapäev 15 Mai, 2024 0:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Sept, 2007 22:22 
plaanis osta 2005 a. 300C alla 50 000 läbisõit ja muidu heas korras, isend siis 3,5 l. Viisin auto Silberautosse kõik pidi korras olema peale selle, et õli oli miinimumi peal kuigi müüja väidab et just käis hoolduses ja õli vahetati ära. Nüüd oli miinmumi peal, silber ütles, et mingit leket ei ole näha... ja peaks ära vahetama mingi tihendi... Minu mõistus ütleb küll seda, et kui leket ei ole siis miks tihend ära vahetada??? Palju rohkem huvitab selle õli kadumise tegelik põhjus, oskate öelda mis variandid võiksid olla?? :think: :madgirl:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Sept, 2007 22:24 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Stratus

Liitunud: Neljapäev 16 Aug, 2007 19:39
Postitusi: 150
Asukoht: Soome/Eesti
teeninduses pandi vähe õli või siis ehk masin ise põletab õli ära

_________________
PS. Kui enam muu ei aita, lugege instruktsiooni.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Sept, 2007 22:32 
mismoodi põletab õli ära? Nii lühikese ajaga? Kuidas mootori õli saab silindrisse?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Sept, 2007 22:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Mootorid ju sedasi tehtud,et kui annad kõvasti talda,siis ka peab olema määrimine kindlustatud ja sedasi see õli ära põletataksegi.Kuigi reaalne on,et pandi õli vähem sisse kui vaja oleks.Nii uuel autol ei tohiks seda õli nii kiiresti kuluda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Sept, 2007 22:56 
Aga millest see tulla võiks? Järsku oskab keegi öelda, et millega ma riskin kui selle auto siiski ostan? variant oleks muidugi õlitünn kaasas ringi sõita aga see pole ju mingi lahendus ja hakkab ilmselt kusagile mujale ka lõpuks mõjuma kui tal siiski mingi viga küljes peaks olema?
Ja mida arvate Silberauto soovitusest vahetada tihend ära?


Tagasi üles
  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Sept, 2007 22:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Tahaks siin foorumis igal pool öelda ja nii mõneski teemas olen öelnud - UNUSTAGE ÄRA SEE SILBERAUTO !!!


Viimati muutis 111 TOM, Reede 21 Sept, 2007 21:31, muudetud 3 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Sept, 2007 23:01 
No aga mis see alternatiiv oleks? kust kõige adekvaatsemat infot võiks saada?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Sept, 2007 23:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Mis firmast sa ostad sealt küsigi garantiid ja infot auto tehnilise seisukorra kohta, kui ostad eraisikult siis on keerulisem kui sa teda ei tea ja ei usalda... Mina pole Ameerika Autos veel pettuma pidanud!
http://www.uscar.ee/


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Sept, 2007 23:18 
egemist on jah eraisikuga ja kuna auto pole eestist pärit pole tal ka mingit garantiid..homme helistan Ameerika Autosse ja küsin, mida nemad arvavad. Kuigi ega ma ei imesta, et Silber tahab tõesti ainult pappi teenida...


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Sept, 2007 8:34 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Igasuguste diagnostikate, ülevaatamiste kohta nõudke paberit!!! mida tehti, millega tehti ja kes tegi.

Kas sul masin praegu käes???
Kui jah siis vala õli maksimumini ning sõida, kui 1000 või 2000km läbimisel on märgata õlivardal õlitaseme alanemise märke peaks olema VÄGA mures.
Ainuke koht, kuhu õli võib kaduda, ilma et eriti märkaks on silindrid, kuid 300C annaks kohe veakoodiga sellest märku (milline kood täpselt reageeriks kindlalt ei väida, pigem see, et segu koostis vale o2 ehk kõigepealt seejärel ülejäänud küttesegu reguleerivad andurite näidud peaks ka paigast ära olema) Samas peaks nii suure õli koguse silindrisse sattumisel summutist õhk õrnat suitsemist märgata (mitte halli ega valget vaid veidi sinakat)
Muide nii uued autot "räägivad" väga täpselt mis neil sees toimub ning kui aparaadid on olemas saab iga vähekenegi arvutit tundev isik näitude lugemisega hakkama. Aga nende näitude analüüsist ei piisa vaid arvutikasutamise oskusest.
Kus võib viga olla:
Mootoriblokk, blokikaaned, blokikaanetihend - need viitaksid mootori ülekuumenemisele ehk uuest peast maisna viimasepiirini ajamist.

krt nagu ma mäletan oli meil viljandis uus 5000km läbisõiduga 300C HEMI millel chek engine tuli põles ning kärsahais suht tugev..... aga nii väiksest rallist ei tohiks see olla, pigem oli seal mootori konserveerimise aine kuumenemine....
Aga järmine kord nõua silberilt ka paberit nende poolt tehtud ülevaatuse kohta.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Sept, 2007 9:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Eelpooltoodud ''vala juurde ja vaata kas kaob'' on õige nõuanne. Samas uuri seda varrast ikka hoolega, oleneb selle asendis, vahel on nii, et üks pool vardast on end torus min kohani puhtaks pühkinud ja teine pool näitab õiget taset.
Kuhu kaob õli?
Kui mootor on saanud kuuma, siis on õhtal klapisäärte tihendid. Sümptom: Järsult sõidu ajal gaasipedaali vabaks lastes, nii, et auto hakkab mootorit ''lükkama'', tuleb korraks valget sumpsist.
Kui lasevad kolvirõngad läbi, on suits tunda lõhnast ja ka visuaalselt sumbuti otsast vaadeldav. Uued sünt õlid muidugi ei suitse nii kuis mineraalõlid.

Ja veel üks võimalus: Sellel mehel, kes valas õli sisse on ka auto ja ta hoolitseb selle eest, plaanis on õlivahetus. Paraku napib tal raha ja seetõttu on ta ''kokkuhoidlik'' ja asjatult õli EI raiska. MIN on just paras tase.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Sept, 2007 19:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Silberautost soovitan ka mina eemale hoida. Siiani vaid negatiivsed kogemused. Kurb, aga tõsi ta on.
Olen ise siiani kõik tööd lasknud teha:
www.topparts.ee

Ja olen tööga rahule jäänud.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Silberautost
PostitusPostitatud: Reede 21 Sept, 2007 18:57 
Criku kirjutas:
No aga mis see alternatiiv oleks? kust kõige adekvaatsemat infot võiks saada?


Täitsa nõus, et sealt - Silberautost - abi ei saa. Näed ainult hapuid nägusi ja juttu umbes, miks sa ültse siia tulid meid tülitama oma amerika parsaga. Peale õli vahetamist kõik teeb neile tüli. Ja kunagi pole elementaarseid tagavarajuppe. Kaks kuud tagasi lubasid teha pakkumist piduriklotside, piduriketaste ja muude juppide ja tööde kohta, et kuna kuskil on keegi puhkusel peab ootama paar nädalat!!! Nii ootangi tänase päevani. Loomulikult kõik on tehtud mujal - America Autos, kõik meeldis, kõik OK - aga Chrysleri omanikud hoidke eemale Silberautost.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Sept, 2007 19:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Peaks mainima et mul vist suurelt vedas kui diagnostikat tegemas käisin :D aga no andke andeks sest teenindus ise jätab ikka väga soovida :evil: nägin kui auto välja aeti ja spetsiaalselt võtsin aega millal siis ka kätte antakse ;) no ikke poolteist tundi pidin ootama enne kui ise enam vastu ei pidanud ja küsima läksin :P siis alles avastati et oh mis ja kus :angry: .Ise veel kahtleval seisukohal aga kas ei oleks mõistlik ka üks korralik CHR teenindus püsti panna näiteks Rakveres :) Või võtaks hoopis istekoha ja teekski :roll: muide üks sihuke kaval koht on tegelt küll kust õli kaob se on õli andur (mõtlete kohe et mis sa jahud ) selle tihend kui ära istub hakkab läbi laskma ja isegi väga kogenud remondimehed ei oska seda viga isegi aimata ,seega soovitus vaata kas kere ei ole nats õline kui on vaheta tihend ära ja sõida rahulikult edasi :hi:

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Sept, 2007 21:29 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Rakveresse tulebki Silberauto keskus koos veoautode hooldusega
Kõik MB, Mitsu Dodge, Jeep ja Chrysler ka.
Postid püsti ning osa katustki

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia