Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Käigukast jupsib...
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=34&t=2091
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  uduluud [ Reede 27 Juul, 2007 21:16 ]
Teema pealkiri:  Käigukast jupsib...

vat nõnda - mul käigukastiga probleemid. Käik ei lähe sisse, duurid kõrged siis mingil määral liigub, üle 40 ei taha minnagi, ja lõpuks jääbki seisma. Teenindus järjekorrad pikad, autot vaja. Kas mingisugune ime on siiski olemas. Probleem - kui uuesti käivitan, saab minema, mõni aeg sõidan , siis vaata et jään seismagi, kaua ma ikka sõidan, käivitan - 500 meetrit... siis vaevu liigub ja jälle sama laul, mis lisaks sellele kummitab hirm kas jõuan ikka tee äärdegi parkida, Teeninduses vaadati õlid ja muud, öeldi et diagnostikat ka pole võimalik teha, sest puudus otsik, tellisin ära, a mootori tuli ka põlebikka veel. Kas kellegil on selles vallas kogemusi ja lahendusi? :think:

Autor:  see16 [ Laupäev 28 Juul, 2007 15:39 ]
Teema pealkiri: 

hmm..., kui mootori tuli põleb, äkki on mingi kala elektroonikas, mingi andur saba andnud? kui õlid ka normis on.

Autor:  uduluud [ Laupäev 28 Juul, 2007 19:41 ]
Teema pealkiri: 

ilmselt, ei saanudki diagnostikat teha, sest otsik oli pihta pandud, tellisin ära ja sain alles augusti kuus aja, a vahepeal oleks nagu vaja sõita.. ehk mõni geenius ütleks - ahha see on see viga, proffe on ju igal alal.

Autor:  uduluud [ Laupäev 28 Juul, 2007 19:54 ]
Teema pealkiri: 

võibolla seepärast ongi vaja chraysleri klubiga liituda, mõnedel muud vead, kes teab, jääb kõrva, kõigil midagi ekstreemset ja ebameeldivat, ikka teema üles võetakse....... kui oleks tähele osanud panna - see jama tekkis ennemgi, mõnikord oli vaja kiirendada näiteks möödasõidul, siis andis kuidagi märku nagu ei läheks kõrgema käigu peale, väike venimine oli, ja kui hüppas kõrgemale, siis pani kui lennuk, arvasin ehk automaadi eripära, a ei osanud suurt numbrit teha, kui lõpuks järvevanal sama nali ja ei läinudki edasi, ise veel olin ennemalt rahul, selle margi valikuga, nüüd võibolla kui taolisi jamasid tekib, mõtlen võibolla margi vahetusele.... :think:

Autor:  see16 [ Pühapäev 29 Juul, 2007 20:33 ]
Teema pealkiri: 

Aga kui vana õli sul sees on? Muidu mödasõidul kui järsult kaasi alla lööd, siis peabki natuke mõtlema, see ongi automaatkasti eripära, et tuleb lasta tal aega otsustada, mis käiguga minna tuleb. 300-l saab selle viivise vältimiseks ju kastuada käsitsi vahetust.
Üldiselt aga on see iseõppiv kast ja paar korda kiiret möödasõitu tehes vahetab kast juba väga väledalt käigu alla.

Autor:  Alari [ Esmaspäev 30 Juul, 2007 7:18 ]
Teema pealkiri: 

Mul olid samad sümptomid autol siis,kui bensiinipump lendas.Mootorituli põles,liikus vaevaliselt,samas jälle sõitis normaalselt.

Autor:  uduluud [ Esmaspäev 30 Juul, 2007 18:28 ]
Teema pealkiri: 

kas vahetati pump välja või remonditi. kõik võib võimalik olla, sellega tuli meelde kui nõuka ajal,lada 08 ga, sama moodi jõud kadus filter vahetati välja, a tuli välja et karbussi sees veel teinegi pisem, sodi täis.... a nüüd 300l, teeb veel imelikku häält ka, pole nagu mootoris, krt teab milles, a kui pump oleks, siis vast ei läheks duurid nii kõrgele - 4-5000 pööret, autol ikka käik ei vahetu, algul on võimalik ka käsitsi panna, a pärast enam mitte, pärast jääbki 2 käigu peale, ja lõpuks ei liigugi :think:

Autor:  Alari [ Esmaspäev 30 Juul, 2007 20:48 ]
Teema pealkiri: 

Pumba lasin ära remontida.Tuurid läksid mul samuti P või N peal kõrgele ülesse...segu ju lahja.Sõita ainult ei tahtnud.Autostickiga veel sai kuidagi liikuda...D-ga ei olnud võimalik.Tulin jaanipäeval raplast türi poole 20km/h...kõik möödasõitjad arvasid vist,et silmini täis...sõitsid igaksjuhuks suure kaarega mööda:P

Autor:  uduluud [ Teisipäev 31 Juul, 2007 6:47 ]
Teema pealkiri: 

Mul ei lähe N või P peal duurid üles täitsa norm töötab, ainult mingit imelikkku häält teeb

Autor:  uduluud [ Teisipäev 14 Aug, 2007 20:09 ]
Teema pealkiri: 

Nüüd tundub, et sai korda , eks selgub lähipäevil, kindlat pole miskit, kalliks läks, vähemasti sai teada põhjuse, turbiini laager ütles mingil põhjusel üles, ja sellest jama kõik lahti läks. kuigi sain aru et pole 100 % kindel....kokkuvõttes äraootaval seisukohal... :shock:

Autor:  Priidik80 [ Neljapäev 30 Aug, 2007 19:52 ]
Teema pealkiri: 

Nüüd siis mul käigukastis mingi kala sees. Nimelt enne vahetas käike ilusti, aga nyyd on kohe tunda nõks käiguvahetusel kui muidugi üleüldse vahetab :(
2st käigust kõrgemale enam nagu minna ei taha vähemalt käsivarjandis on nii. automaadil ka pöörded 4000peal ja kiirus 80kilti tunnis :shock: ja samas jälle töötab ka ilusti......
hakkan juba kahtlema kas ikka tegin õige valiku kui omale 300m ostsin :(

Autor:  uduluud [ Reede 31 Aug, 2007 0:24 ]
Teema pealkiri: 

Kas 300 õige valik? ses mõttes kui mul korras , nüüd pole põdeda midagi. Mul igatahes oli nõnda et , turbiini või mis ta oli, selle laager ütles üles, sellest läks ahelana edasi, sidurid jne läksid vastu taevast, üldiselt 300l ütleb harva käigukast üles, ja teiseks igal autol ole oma head ja vead.
Ilmselt sul ongi viga käigukastis, kes teab milles ehk diagnostika ütleb mis kala see võib olla, vahest on ka ajuga tegemist, kui seda pole, siis on asi kurvem, a lohutuseks mitte nii hull kui oleks mõne manuaal kastiga - pidasin silmas rahaliselt..... :hi:

Autor:  Priidik80 [ Reede 31 Aug, 2007 18:17 ]
Teema pealkiri: 

Sain ka nüüd paar veakoodi käigukasti kohta P0731 Incorrect 1st Gear Ratio ja P0715 Input/Turbine Speed Sensor Circuit Malfunction oskab keegi lahti seletada mida need tähendama peax???? :think: on kellelgi esinenud taolist probleemi ja palju maksma läks??

Autor:  Kapsu [ Reede 31 Aug, 2007 21:03 ]
Teema pealkiri: 

Esimene peaks olema mittekorrektne esimese käigu vahetus ja teine selle sisemise turbiini kiiruse anduri viga.

Autor:  Anjolle [ Reede 31 Aug, 2007 22:28 ]
Teema pealkiri: 

Arvatavasti on esimene kood teisest põhjustatud. Ilmselt on viga käigukasti sisendvõlli (turbiini) kiiruse anduris või selle juhtmetes. Teine viga (ebakorrektne 1. käigu ülekandearv) on ilmselt sellest tekkinudki, et käigukasti sisendvõlli kiiruse anduri signaal on olnud katkendlik või puudunud sootuks. Käigu ülekandearvu kontrollitakse võrreldes käigukasti sisendvõlli ja väljundvõlli (spidomeetri andur) kiirusi.

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/