Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Aku
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=34&t=1824
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  111 TOM [ Neljapäev 31 Mai, 2007 18:40 ]
Teema pealkiri:  Aku

Täna jätsin ühe tarkpea tunniks ajaks autosse, mispeale tagasitulles auto enam ei käivitunud. Tarkpeal hakkas autos palav kõvasti muusika kuulamisest ja nii ta siis kliima sisse lülitaski - masinat ta muidugi ei käivitanud. Helistasin sõbrale, kes tuli krokodillidega kohale ja panime paugust käima. Peale veerandtunnist sõitu süüte väljakeerates taaskäivitus ilusasti nagu polekski midagi juhtunud. Sellega seoses nüüd küsimus tarkade klubile - kas edaspidi sõites laeb aku ennast piisavalt korralikult täis - või peab akut laadijaga vooluvõrgust ikkagi turgutama? Kas keegi on ka ise aku maha võtnud ja kui keeruline see on - või on kindel teeninduse laks?
Pilt

Autor:  elvis1 [ Neljapäev 31 Mai, 2007 19:11 ]
Teema pealkiri: 

Kui aku mingil põhjusel tühjaks imetud siis tuleb ta kindlasti üle laadida.Aku maha võtmine keeruline protseduur ei ole :Kõigepealt miinus klemm lahti seejärel pluss klemm siis aku kinnitus lahti ja käes ta ongi.Kui aku laadija kodus või sõbral olemas ei pea sellepärast nüüd küll teenindusse minema :)

Autor:  111 TOM [ Neljapäev 31 Mai, 2007 19:17 ]
Teema pealkiri: 

elvis1 kirjutas:
Aku maha võtmine keeruline protseduur ei ole

Elvis, nüüd ma tean, et sa ei ole 300m kapoti alla kunagi vaadanud!!!
Pilt

Autor:  Alari [ Neljapäev 31 Mai, 2007 19:51 ]
Teema pealkiri: 

Esimene parem ratas alt ära,siis rattakoopast see luuk eest ära ja edasi näed juba ise.Keerulist seal pole miskit.Ainult,et võtmeid ära autosse unusta,muidu uuesti klemmide ühendamisel võib uksed lukku panna ja võtmed autosse jätta.

Autor:  concord [ Neljapäev 31 Mai, 2007 20:56 ]
Teema pealkiri:  aku

aga kas seda akut ülevalt ei saa kuidagi lihtsamalt et õhupuhasti maha jne

Autor:  see16 [ Neljapäev 31 Mai, 2007 21:02 ]
Teema pealkiri: 

ei ole sul vaja midagi kuskilt maha kakkuda. Aku laeb ennast ise täis, kui ei ole liiga võimas aku pandud geneka jaoks (juhtub siis, kui keegi tark ei viitsi aku kataloogi vaadata ja ostab umbes mingi suure aku). Praegu on ka soe aeg ja aku laeb ennast suht kiirelt täis ja käivitusvoolu pole ka väga suurt vaja, kuna soe.
Kui väga tahad, siis võid teha ka ühe pikema ringi maanteel (mõnikend kilti), aga väga pole vaja, korras aku ja korras genekas teeb kiirelt asja korda.
Olen ostnud pärsi mitu autot, millel oli aku ostes platsil tühjaks seisnud (signa pärast) ja pole kunagi ühtegi akut eraldi laadinud, kõik on sõiduga laetud ja kõik ideaalselt funkand.
Eelmine näide veel eriti hea, kui ostsin eelmisel talvel endale galandi, siis väljas oli 15 kraadi külma ja aku tühi. Platsil vend lasi akuabiga auto käima ja tegin ümber platsi proovisõitu, mille käigus auto töötas nii 15-20 minti. Peale proovisõitu läks diiliks ja kui järgmine päev läksin autot ära tooma, siis läks paugust käima auto ja aku funaks hästi (väljas -15 kraadi). Veel küsisin, et kas ladisite, et asi nii hästi funkab, aga ei nad ladinud miskit, selest 20 mindist piisas selleks.

kokkuvõtteks, kui asi käivitub, ära haka torkima niisama. Sõbrale aga selgita, et kui liiga kuuma hakkab, siis tehku aken lahti :) või pangu auto käima.

Autor:  Alari [ Neljapäev 31 Mai, 2007 21:47 ]
Teema pealkiri: 

Stratusele...Vähemalt 300M-l ei saa ülevaltpoolt tõesti akule ligi.

Autor:  Kapsu [ Neljapäev 31 Mai, 2007 21:57 ]
Teema pealkiri: 

Lisaks veel,et krokodille ei soovitata sellel masinale küll eriti anda,väiksemgi mittekorralik ühendus põhjustab body control module küpsemise,ning uus maksab 10 kilo.Seda juttu olen kuulnud nii imre käest topartsis kui ka Eriku käest,kes on elektrik american beautys.Enda concordel kõrbes see sama tükk läbi,aku mittekorraliku ühenduse pärast.

Autor:  indian [ Reede 01 Juun, 2007 9:05 ]
Teema pealkiri: 

Võta akult klemm maha ja pane laadija külge. Mis sa sellest akust maha pead katkuma? Laadijal suht peenike vool, mõned kergemad töötavad isegi nii, et sigaretisüütajasse saab panna ja laeb kui kurat. Ameeriklasel nii ei klapi kuna sig. süütaja käib läbi luku. Need koledad ja hirmuäratavad soolikad seal aku küljes on nii jämedad seepärast, et starteri lülitumisel on neil praktiliselt lühis peal ja peenemad põleksid maha. Aku laadimiseks piisab üsna peene ristlõikega juhtmetest. Ja pole oluline isegi klemmide mahakatkumine akult, pane - kasvõi mootori külge ja + kaitsmeplokki mineva ''jämeda'' voolu otsa külge. Kui tarbijaid taga pole on kõik OK. Lase laeb kui saad, terve ööpäeva. Siis on tal kauaks suu magusat täis ja ta on paksult rahul. Kaasaegne auto töötab ikka hullult palju elektrit kasutades. Kui aku on ikka täiesti maoli lastud ja sõidud lühikesed, ei pruugi generaatorist piisata, jääb ikka poolpiduseks ja see ei mõju aku tervislikule seisundile just hästi. Aga akut pole vaja küll maha katkuda, nagu lehmalt piima saamiseks pole tarvis teda maha lüüa.

Autor:  tomso 300M [ Reede 01 Juun, 2007 10:32 ]
Teema pealkiri: 

Tom,

Sellel autol on kohe need akuklemmide pikendused (abistartervoolu tarbeks) kapoti all ilusti välja toodud. Kui kaldnun arvama, et generaator on suhtkoht piisav laadija. Kui nüüd väikse pikema sõidu ka teed on aku oma endise oleku kohe kindlasti taastanud.

Kui kahtled, siis voltmeetri otsad sinna klemmide külge, auto käima ja näed kas genekas laeb ühtlaselt või kahaneva vooluhulgaga. Kui kahaneva, siis võib aku oma potentsiaali vist ajahambale kaotanud olla. Ära ainult tarbijaid sisse lülita, sest iga tarbija (eriti ventilaator) annab genekale käsu, laadimisvoolu suurendada.

Tervitades

Tomso

Autor:  111 TOM [ Reede 01 Juun, 2007 12:07 ]
Teema pealkiri: 

Ma poleks küsimust püstitanudki kui mul oleks garaaz või oma hoov, kus otse laadida, siis jah poleks mingit vajadust akut maha kiskuda. Tahtsin lihtsa inimese moodi korteris akut laadida - laadija on mul olemas.

Autor:  elvis1 [ Reede 01 Juun, 2007 17:44 ]
Teema pealkiri: 

Ära solvu aga kribanud siis kohe et akut üles ei leia :D .Üritan ikka aidata kui saan eks igasuguseid asju on ette tulnud näiteks siin juba aastaid tagasi hääletas üks naisterahvas teeääres pidasin siis kinni .to kurtis et auto ei käivitu enam ja et kas viga võib olla selles et tagumine kumm on tühi :D .No kumm oli tühi küll aga bens oli ka otsas Mr Green

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/