Tänane kuupäev Teisipäev 20 Aug, 2019 3:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Dets, 2018 10:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Dets, 2018 9:55
Postitusi: 3
Suri sõidu ajal välja, nagu kütus otsas. Ühendasin nukkvõlli asendi anduri lahti, läheb pika käiamise peale käima, aga mootor töötab ebaühtlaselt. Ostsin uue nuka anduri, ikka täpselt sama jama. Ostsin siis uue vända anduri, ja ikka sama jama, pluss kütusekulu on mingi 30+ sajale... Armatuuri viskab p0340, aga arvuti taha pannes ei näita vigu. Samas arvuti näitab mootori pöördeid süüde sees 7710rpm...? Mõistus otsas, kas vigane uus nuka andur? On keegi sama jama läbi teinud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Jaan, 2019 23:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Neljapäev 19 Juul, 2007 17:05
Postitusi: 139
Asukoht: Põltsamaa
ehk tsekkad oma mootori rihma...... lased ära vahetada
ja siis vaata edasi




zalben kirjutas:
Suri sõidu ajal välja, nagu kütus otsas. Ühendasin nukkvõlli asendi anduri lahti, läheb pika käiamise peale käima, aga mootor töötab ebaühtlaselt. Ostsin uue nuka anduri, ikka täpselt sama jama. Ostsin siis uue vända anduri, ja ikka sama jama, pluss kütusekulu on mingi 30+ sajale... Armatuuri viskab p0340, aga arvuti taha pannes ei näita vigu. Samas arvuti näitab mootori pöördeid süüde sees 7710rpm...? Mõistus otsas, kas vigane uus nuka andur? On keegi sama jama läbi teinud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Jaan, 2019 23:22 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 709
kui nukaanduri võtad lahti siis 300m väga ei käima minna ei tahagi

aga rihmas ma küll ei usu ,et asi on

Anduridest üks ikkagi jama


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Mär, 2019 16:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Dets, 2018 9:55
Postitusi: 3
Kolme uut nukaandurit juba proovinud ja no ei lähe käima. Kui andurilt juhtme tagant ära võtan, siis läheb käima.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Mär, 2019 19:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 137
siis on ikkagi rihmal nii palju märgid paigast, et aju ei lase käivitada. Juhtme ära võtad, siis ta jääb vaid väntvõlli peale lootma. Ma vaataks ikka üle. Välp on küll 100 000miili sellel mootoril (160 000km), aga ise juba teeks 60 pealt ära (90 000km).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Mai, 2019 9:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Dets, 2018 9:55
Postitusi: 3
Rihm oli neli hammast üle hüpanud. Keegi meistrimees oli vana rihma ribad kambrisse jätnud ja need jäid uue rihma alla arvatavasti ja viskas üle. Panin märgid paika ja uue rihma. Kõik korras. Eelmine rihm oli ka täitsa uueväärne, aga mingid vanad rihma ribad olid rihmakambris laiali...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Mai, 2019 16:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 137
Siis ilmselt jäänud eelmisest rihmapurunemisest. Tegemist on non-interference mootoriga ja rihmapurunemine ei tohiks midagi teha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Mai, 2019 22:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 116
300M on siiski interference mootoriga. Non-interference oli esimese põlvkonna LH autodele pandud 3.5 V6. Iga rihma purunemine ei pruugi katastroofiliselt lõppeda, aga tihtipeale siiski läheb halvasti. 4 hammast vahele jätnud rihm ei tohiks muidugi vigastusi põhjustada õnneks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Mai, 2019 19:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 137
kuni 2003 alguseni on kõik 3.2 ja 3.5 non-interference. :tants2:
siis tehti ringi klapiajam, muudeti nipetnäpet ja sealt sündis 3.8 ja 4.0 v6.
4.0 on 1:1 vahetatav, 3.5 aju saab ilusti hakkama ja töötab isegi paremini.
aga OT lõppes siin. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Mai, 2019 21:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 116
Ma sooviks allikat selle kohta, et üleminek toimus alles 2003.

Kõik allikad viitavad aastale 1997/1998, kui mindi üle alu blokile (2. põlvkonna LH autod). Samuti on ameerika foorumites mitmel inimesel ka 1999-2002 autodel klapid kõveraks löönud rihma purunemine.

Kõigi 2. põlvkonna LH autode puhul on 3.5 mootor interference mootor ja rihma purunemine VÕIB tuua tõsisemaid tagajärgi.

2001 aasta masin millel "klapid pähe" löönud:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia