Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 10:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 05 Mai, 2016 9:53
Postitusi: 17
Tervist. mure siis järgmine....Chrysler 300m 2001a 3.5 v6 185kw.
auto läheb keema! auto käima panna ja kui mootori temp jõuab normi,siis juba keeb..veepump töötab,vesi käib ringi..vent ka ei hakka ringi käima..
kas võib olla, et kaaned on kõverad? :cop:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 10:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
Kui kaaned kõverad ja surve sees......siis paisupaagist tuleb tosooli välja kui kork maas.
Mullitab, keedab jne välja... Väikese surve korral pole vb ilusti näha... Pead paisupaagi ääreni täis valama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 12:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 05 Mai, 2016 9:53
Postitusi: 17
kurb....ma saan aru, et pole vahet kas ventikas töötab või mitte...asi ei tohiks kohapeal keema minna ja üle hakata ajama paisupaagist?
ventikas on kinni roostetanud...seisis talveläbi väljas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 13:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 05 Mai, 2016 9:53
Postitusi: 17
halllloooooooooooooooo Kas keegi oskab veel mingit nõu anda või soovitada midagi???? :uni:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 14:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 25 Juul, 2013 21:12
Postitusi: 41
Pigem kahtlustan, kus mingi kanal on umbes. Kui pole kõige värskem jahutusvedelik ka, siis selles kogu point ongi - mingi jama kusagilt lahti võtnud ja kinni kuhugi jäänud.

Soovitan jahutusvedelik välja lasta ja vaadata, mis värvi või tükikesi seal leidub. Seejärel vesi sisse ja vaadata, kas läheb veel keema. Kui ei lähe, vesi välja ning UUS jahutusvedelik asemele.

Ehk lühidalt:
* Kui jahutusvedelik on sogane väljalaskmisel, siis kindlasti midagi on umbes ning probleemi likvideerimine võib minna päris vaevaliseks.
* Kui pole sogane ehk puhas, siis on pigem asi tehnilises pooles.

Muidugi esmalt kontrolli termostaati - võibolla jahtusvedelik ringleb ainult väikses ringis (sellise sooja ilmaga läheb kohe kindlasti keema, kui termostaat ei avane), mitte läbi radika (katsu, kas radikasse minevad lõdvikud on soojad). Kui pole, siis viga leitud - termostaat.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 15:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 05 Mai, 2016 9:53
Postitusi: 17
kas termostraat ei peaks terve olema, kui salongi puhub sooja õhku?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 16:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 25 Juul, 2013 21:12
Postitusi: 41
vibalik kirjutas:
kas termostraat ei peaks terve olema, kui salongi puhub sooja õhku?


Salongi tuleb alati sooja õhku, sõltumata mis asendis termostaat on (ka siis kui jahutusvedelik ringleb ainult väikses ringis (st mootoris jahutusvedelik ringleb aga radikast jahutusvedelik läbi ei käi)). Kui termostaat oleks lahtisse asendisse kinni kiilunud, siis talvel ei tuleks nii sooja õhku salongi (usun, et suvel ei saaks arugi) ning naljalt keema ei läheks. Mina pigem kahtlustan, kus termostaat on hoopis kinni jäänud suletud asendisse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 17:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 05 Mai, 2016 9:53
Postitusi: 17
Proovisin. Mõlemad jämedad lõdvikud olid soojad..auto käis paar minutit ja paisupaak hakkas űle ajama. Kas need peenemad voolikud kõik mis radikasse lähevad peavad samuti soojad olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 20:34 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Lase autol maha jahtuda, ära paisupaagi korki ava. Katsu radika voolikuid, kui on sellised pehmemad ja annab käe vahel ilusti lapikuks vajutada, siis on OK. Pane siis masin käima ja kui hakkab nö. keema, katsu siis samu voolikuid. Kui voolikud on praktiliselt kivikõvad ja lapikuks pigistada ei anna, siis on kindlasti surve sees.
Surve põhjused pole alati kõverad kaaned, plokikaanetihendid võivad samuti probleemiks olla. Kui sa pole pikalt niimoodi masinat ''keetnud'' siis võid pääseda tihendite vahetusega. Aga mootorit lahti võttes tasub alati kõik üle kontrollida.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 21:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 05 Mai, 2016 9:53
Postitusi: 17
Surve on sees jup...voolikud lähevad kõvaks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 22:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Kui ongi kaaned kõverad siis mul visit vana mootori omad alles äkki... Kui huvi muidugi on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Mai, 2016 8:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 05 Mai, 2016 9:53
Postitusi: 17
Ikka oleks huvi ma usun...kohe mitte ei raatsi varuosadeks műűa :) oskad mind muidu valgustada ,kui suur ettevõtmine nende kaante vahetus on? :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Mai, 2016 2:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 25 Juul, 2013 21:12
Postitusi: 41
Lihtsam ja odavam on ikkagi viia auto asjatundjate kätte, kes selgitavad vea 90% täpsusega välja. Mitte huupi ennustada ei tea mis remonte. Kui jaksu pole, osta Citroe, Peugeot vms.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia