Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Mai, 2016 8:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 27 Mai, 2014 8:32
Postitusi: 24
Ehk keegi sellise murega kokku puutunud või oskab soovitada.
Võibolla keegi kes asja jagab saab tulla ja pilgu peale visata, võibolla mingi juhe lihtsalt ei anna ühendust vms. Totter selle pärast hakata puksiiriga kuskile remondikohta ka viima...

Ehk siis auto oli remondis pikalt, suurem osa mootorist korda tehtud ja ära vahetatud.
Sain peale seda sõita kolm päeva, suri lambist välja ja enam tööle ei lähe, käia nii palju kui tahad.
Ühtegi veakoodi ei näita, kütuserõhk korralik.
Tundub mingi elektrilise anomaalia moodi.
Autot aga oleks vaja hädasti korda saada see nädal.
Ehk kellegil ideid või soovitusi, kelle poole pöörduda?

2001 300M, 3,5L


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Mai, 2016 16:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Soovitaksin sul kindlasti üle vaadata väntvõlli anduri (ja selle ühenduse) ning ka nukkvõlli anduri (ja selle ühenduse). Endal oli vända anduri juhe kuidagi müstiliselt lahti jäänud ja mõistagi ei läinud kuidagi käima - ei saanudki ju, selle anduri pealt käib süüte ajastus.

Kus kandis auto muidu asub? Siis teaks ehk ka paremini keda soovitada sulle.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Mai, 2016 21:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Säde on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Mai, 2016 21:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 27 Mai, 2014 8:32
Postitusi: 24
Ei oska öelda, kuidas saaksin seda ise kontrollida? Sädet siis...
Andurid peaks olema korras ja uued minu teada. Vända andurit ei ole kontrollinud küll uuesti kuna sinna natsa keerulisem saada, nuka oma uus ja ühendus ka täitsa korras.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Mai, 2016 19:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 27 Mai, 2014 8:32
Postitusi: 24
Auto muidu tallinnas, mustamäel. On keegi ehk kes saaks kohapeal pilgu peale visata?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Mai, 2016 19:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Võta coil korra lahti, sinna küünal sisse ja siis suunad küünla otsa massi. Siis lähed annad starterit ja keegi ütleb sulle, kas säde on või ei.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Mai, 2016 19:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 27 Mai, 2014 8:32
Postitusi: 24
Ok üritan homme proovida, selleks peab olema õige küünal või ükskõik milline?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Mai, 2016 21:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Testiks pole väga vahet, auto poest saab ka testeri osta.
Samas võid ka kruvikeeraja piibu sisse toppida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Mai, 2016 23:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Immobilisaator ei või jamada? Kuigi siis vist peaks peale u 5 katset isegi starteri andmise ära keelama, kui õigesti mäletan (parandage kui eksin).

Muide, sädemest - testriga on võimalik proovida... coilini jõuab vist kolm juhet? Toide ja signaal. Selles 12V toites (roheline vist?) peaks alati vool olema kui süüde sees vist, signaalis on süütemomendil. Soovitaks vaadata, et starterit andes ikka mõlemas juhtmes vool oleks.

Minul oli peale mootori vahetust küll poolides vool sees, aga sädet ei tulnud - signaali polnud. Eks siis võtsime uuesti asjad lahti ja uurisime - vända anduri juhe oli lahti jäänud.

Sinul aga võib see olla ka mõnest juhtmest, pistikust vms...

Kui inglisekeele oskust on, siis siin foorumis peaks leiduma vihjeid puuduliku sädeme taga otsimiseks: http://www.dodgeintrepid.net/showthread.php?t=231469


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 14:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 27 Mai, 2014 8:32
Postitusi: 24
Kaks juhet läheb, pole kahjuks testrit, et kontrollida. Vahetasin ka vända anduri mida kõik kahtlustasid aga ikka ei midagi.
Kas immoga võib midagi nii lampi keset sõitmist juhtuda? Minu arust siis tavaliselt ei lase üldse jah voolu peale kui immoga midagi on.
Täitsa jama kohe, ei oskagi nagu enam midagi kontrollida, pistikud ja juhtmed tunduvad ok kõik.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 17:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Sorry, ikka 2 jah. Läks meelest. Kui sõidu ajal välja suri, pole asi immos. Ilma testrita pole vist suurt midagi teha (piisaks muide ka väiksest lambist, ei pea volte lugema alati).

Muidu jäädki ilmselt lihtsalt andureid ja asju vahetama. Parem ikka tester võtta. Palju ta ikka maksab... Või äkki keegi laenab.


Kuidas koode lugesid? Kui võtit keerutades siis kas näitas kirja done või üldse mitte midagi?

Sädet proovisid? Oli?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Mai, 2016 14:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 27 Mai, 2014 8:32
Postitusi: 24
Hmm kurja, proovisin korra nukaanduri lahti ühendada ja käima panna, läks korra paariks sekundiks ja suri välja. Veakoode ikka ei näita aga järeldada võib et rihmaga ikka mingi probleem, hamba üle visanud vms? Kui suur töö see on korda teha? Kas ise ette võtta on reaalne? Mis hinnad tänapäeval on, keegi on hiljuti vahetanud vms?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Mai, 2016 15:15 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
anderr kirjutas:
Ehk keegi sellise murega kokku puutunud või oskab soovitada.
Võibolla keegi kes asja jagab saab tulla ja pilgu peale visata, võibolla mingi juhe lihtsalt ei anna ühendust vms. Totter selle pärast hakata puksiiriga kuskile remondikohta ka viima...

Ehk siis auto oli remondis pikalt, suurem osa mootorist korda tehtud ja ära vahetatud.
Sain peale seda sõita kolm päeva, suri lambist välja ja enam tööle ei lähe, käia nii palju kui tahad.
Ühtegi veakoodi ei näita, kütuserõhk korralik.
Tundub mingi elektrilise anomaalia moodi.
Autot aga oleks vaja hädasti korda saada see nädal.
Ehk kellegil ideid või soovitusi, kelle poole pöörduda?

2001 300M, 3,5L


Kus kohas sa seda autot siis remontisid siis? Miks siis pikalt remondis oli?
Mis töid su autole tehti?(täpsemalt).

Tänapäeval ei maksa see puksiir mitte midagi 30 eurot hch puksiir vms.

Kuskil mustamäe paneel maja eest autot " remontida" on ka päris mannetu,kui asja ei jaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Mai, 2016 2:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 25 Juul, 2013 21:12
Postitusi: 41
Lugedes teemat, siis pigem arvan, et remontimise käigus tehti kusagil praaki. Mina viiks auto teenindusse tagasi null kuludega (transpordi kulud firma poolt + muu pahn) - las selgitavad vea välja ja parandavad ära garantii korras (juhul kui enne remonti selliseid probleeme pole olnud).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Juun, 2016 23:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 21 Nov, 2013 14:47
Postitusi: 107
Asukoht: Tallinn
Kus kohas see auto täpsemalt asub?
Tuleks vaataks korra üle võimalik et äkki leiab vea ülesse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia