Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 13:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 300m paar küsimust
PostitusPostitatud: Reede 26 Veebr, 2016 8:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 26 Veebr, 2016 8:22
Postitusi: 15
Tere.
Nüüd värske 300m 3.5 187 kw omanik.Oleks siis mõned küsimused.Asi siis selles,et ühel hommikul jäi mootori pöörded lainetama.800-1500 pöörde vahele.Kui hoida kuskil 2000 pöörde juures siis töötab ilusti.Ja kui lasta 3700 juurde hakkab mootor puterdama ja paukuma.Sumpsist selline hallikas valge toss taga.Teinekord vähem,teinekord ikka päris jõhker(tossas muidu ka ennem pöörete kõikumist
Teine küsimus oleks käigukasti õli kohta.Külma mootoriga näitab õli varras 7-8 cm õli.Sooja mootoriga ainult mingi 1 cm jagu.Varda otsas kiri ADD siis WARM siis viirutatud ala HOT.Kas siis sooja mootoriga peab õli näitama HOT-ini?Kui keegi viitsib vastata oleks tore.
Võtme trikiga näitab vea koode:1684;0122;0123 kõige lõppu done.Inglis keelt ei valda,et ise siit otsida.
Kollane vea tuli põleb vahest ja samas jälle ei põle.Parimat...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300m paar küsimust
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Mär, 2016 15:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Tere!

Natuke hilinen vastusega, loodan et on veel kasu.

Koodidest p1684 tähendab, et viimase 50 käivituse jooksul on aku lahti ühendatud olnud - võib tähendada ka, et aku oli tühi või kuskilt halb ühendus ilmselt. Kui ongi aku vahepeal maas/tühi olnud, siis selle pärast ei muretseks, samas kui see on ootamatult tulnud, siis võib probleeme olla.

P0122 näitab drosselklapi anduri viga (TPS, throttle position sensor). Võib väga vabalt põhjustada igasugust nalja pööretega jms. P0123 näitab samuti mingit drosselklapi anduri viga. See seletaks arvatavasti põhimõtteliselt kõike mis sa esimeses küsimuses kirjeldasid - võimalik, et piisab lihtsalt anduri vahetusest.

Käigukastiõli vist peaks kontrollima nii, et ajad mootori ilusti soojaks ja siis töötava mootoriga kontrollid õli taset - kui ikka seal ADDi juures on, tuleks juurde vast kallata. Aga selle koha pealt ma eriline spetsialist ei ole (minu teadmised autodest on umbes nii palju kui ma kuskilt lugenud/kuulnud ja siis veel üks väike mootorivahetus 300M peal) - minu arust võiks 300M olla saadaval manuaalina ja nelik- või tagaveona, siis oleks... huvitavam vahetevahel. Kahjuks on saadaval ainult automaatkast, mis mulle hästi ei meeldi - sõitmine on küll mugav, kuid palju rohkem peab muretsema kasti tervise pärast. Manuaal on kuidagi lollikindlam. Samas kui korrapäraselt kasti hooldada, peaks ka automaat kaua kestma. Meil siin üks automaadiga Volvo redblock, millel kellad miilides, hakkas jamama alles umbes 200k peal. Ja ta polnud ka enam esimesel ringil odomeetri peal.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300m paar küsimust
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Mär, 2016 17:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 26 Veebr, 2016 8:22
Postitusi: 15
Tänud vastamast.Auto praegu seisab.Ise olen nädala veel kodust eemal.Oskad sa öelda ka kus see drossel klapp asub?Ise arvan,et mootori tulemüüri juures asuvas karterituulutus klapi juurest vasakul on kaks andurit.Aga kindel ei ole.Ja kui on siis kas alumine või ülemine andur?Kas karterituulutus klapp võib ka seda tossamist tekitada.
Eks ootan kui keegi teadjam räägib käigukasti õli kohta. Edu...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300m paar küsimust
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Mär, 2016 19:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Pilt

Umbes sellise koha asub see (netist otsitud pilt - võin parema teha kui vaja). Klapp ise näeb välja selline:

Pilt

Eks karterituulutuse klapp võib ka jamasid tekitada, aga ta ei tohiks visata drosselklapi anduri koodi. Samas, kes teab... Nagu ütlesin, ma just spetsialist pole. Drosselklapi andur kõlab kõige tõenäolisem, sa poleks esimene kellel see läbi läheb. Samas võib ka probleemi olla anduri juhtmetega, mitte tingimata anduri endaga.

PS: Kui vene keele oskust on, siis siin on kaks versiooni tehase hooldusjuhendist, seal räägib kindlasti nendest asjadest. Ise olen kasutanud samalt lehelt inglise keelset versiooni, mis on natuke teistsugune.


Ahjaa, isegi kui viga selles anduris, siis ega see karterituulutuse vahetus kah sulle halba ei tee :) 2.7-te seas vist oli tüüpiline et nad lähevad umbe ja siis jookseb mootor kokku. Samas jookseb 2.7-l iga asja peale vist mootor kokku, kui jutte uskuda. Loodetavasti 3.5 nii hull pole (ise loodan küll, et uut mootori vahetust tegema ei pea :D )


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300m paar küsimust
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Mär, 2016 20:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 26 Veebr, 2016 8:22
Postitusi: 15
Tänud.Kui auto juurde jõuan siis kontrollin kõigepealt juhtmed,pistikud .Seal nüüd kaks andurit.Alumine,ülemine.Kumb võib jebida.Helistasin usa autosse,seal TPS andur 86 eur.Muidugi teen diagnosti esimesel võimalusel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300m paar küsimust
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Mär, 2016 7:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 26 Veebr, 2016 8:22
Postitusi: 15
Sellest vene keelsest lehest palju abi.Käigukasti õli norm seal kõik ära seletatud.Sellega saab nüüd asi korda.
Kas see TPS andur on seal klapi küljes üks kahe pistikuga ,või kaks eri andurit?Ei ole veel ise auto juurde jõudnud.Selle lehe pealt ei saanud ka nagu aru.Ega see vene keel pole ka teab mis suurem asi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia