No mulle lihtsalt öeldi et kui saale ära pööras, võib võll tahta lihvimist, et vb saale kahjustas teda. Mina, eeldades alati kõige hullemat, oletasin et see tähendabki et kindel laks, et pean võlli lihvima minema
Või on mul lootust et saan võlli lihvimata jätta ja lihtsalt samas mõõdus saaled sisse mis enne olid? Iseenesest umbes 190k pealt lasi eelmine omanik võlli ühe suuruse alla lihvida (.25mm vist maha) kui õliga üle lasi ja saale ringi tõmbas. Praegune läbisõit siis 224k vms (täpset ei tea, võin nii palju öelda et paar nädalat tagasi oli 222,222 ees),.
Eks kolbide, rõngaste, kepsude seisukorra vaatab ka kindlasti üle, aga kui need korras, siis ma hetkel torkima ei hakka, sest tahaks autot enne hullemat talve tagasi + tudengi budget pole ka just suurim. Muidugi, kes teab, äkki mul ongi mõni keps sodi (hääl kõlas siiski pigem nagu saale, nii mulle öeldi ja nii ütleb ka youtube, kui kirjutada "spun rod bearing"), siis läheb see hoopis vahetusse.Üldjuhul üritan ära vahetada mis vahetamist vajab, jätta alles asjad mis ei karju et "30 kilo ja olen sodi" ja mootori puhtaks teha seest.
See pole ka muidugi tervislik ilmselt et saaled kinnisidee on enne mootori lahti võtmist, tuleks vist ikka oodata
Muidu võiks juba homme sellega tegeleda, aga noh, ise ei leidnud kuidagi Türi kandist konna nii et ootan laupäevani, kuni võimalus pidi tekkima. Kindlasti saaks asja kiiremini ajada puksiiriga, kuid teist korda sel nädalal sellist summat kulutada ei viitsi auto tassimisele