meil siin sama asi käsil - ehk siis looduskaunis kohas jooksis kulla-kalli chrysleri mootor kotti. keset sõitu kadus hoog lihtsalt ära ning seistes läks armatuuris mootorituli põlema. nii armas oli keset põlde ja lehmakarja oodata tunde ja tunde pamperit. eriti hea, istud autos, mõtiskled omi mõtteid ja tunned, et keegi vaatab - pöörad sinna suunas ja mullikakari vaatab sind suht juhmi näoga
aga jah, algas siis kõik sellega, et mingi 2 ndl enne kotti jooksmist käis auto käivitamisel mingi lisaheli läbi. vaadati auto üle, kõik OK. läks ''eesti ralli'' lahti ja mis saab öelda on see, et õnneks juhtus see kõik juba puhkuse lõppedes. pamperiga kojusõit maksis 2200.-. mis saan öelda, hea et eestis olime
hetkel seisab auto hoovis. vaatad ja nutumaik suus... ma olin oma auto kõige suurem fänn
hetkel siis kasutusel mattpunane opel, manuaalkastiga - käed-jalad tööd täis koguaeg.
hetkel mis siin teada olen saanud on:
väntvõll saaledega 7860.-
ülemine tihendite kompl. 4050.-
alumine tihendite kompl. 590.-
veepump 2244.-
plokikaane poldid 900.- x2
keps uuena 2920.-/tk. kasutatuna 1000.-/tk.
+ veel õlid, jah.vedelik jne.
Tööde pool oleks järgmine:
plokikaante remont ca. 5000.-
mootor ja kast peale-maha 6300.-
mootori remont 12500.-
*************'
ehk siis ca 40-50t. kui lasta tuua kasutatud mootor, siis see maksaks ca 15t + mootori maha/peale läheks 6t juurde.
vot sellised lood chrysleriga