Tänane kuupäev Teisipäev 14 Mai, 2024 17:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Juun, 2008 11:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 31 Mär, 2008 23:23
Postitusi: 4
Asukoht: Tartu, Soome Vantaa
Heli oli selline tiksumise moodi alguses. Siis suri tipptunni ajal Helsinkisse minekul valgusfoori all välja. Ei käevitunid mingi 15 minutit. Siis sain kuidagi käima (aku oli üpris jõuetu siis). Sain kuidagi sealt minema kolinaga tuttava juurde parklasse ja peale seda enam ei käevitunud. Hiljem nööriga sadamasse ja treila oli Tallinnas sadamas vastas ja sealt Tartu .
Vänt läks maksma 6000.-eeki, õlipump 125 euri, tihendeid ei mäleta....see oli aasta tagasi ja sente ei loe eriti autode puhul.

_________________
tee 1 kord ja korralikult.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Aug, 2008 19:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Nov, 2007 23:46
Postitusi: 21
Asukoht: tln
meil siin sama asi käsil - ehk siis looduskaunis kohas jooksis kulla-kalli chrysleri mootor kotti. keset sõitu kadus hoog lihtsalt ära ning seistes läks armatuuris mootorituli põlema. nii armas oli keset põlde ja lehmakarja oodata tunde ja tunde pamperit. eriti hea, istud autos, mõtiskled omi mõtteid ja tunned, et keegi vaatab - pöörad sinna suunas ja mullikakari vaatab sind suht juhmi näoga :D

Pilt

aga jah, algas siis kõik sellega, et mingi 2 ndl enne kotti jooksmist käis auto käivitamisel mingi lisaheli läbi. vaadati auto üle, kõik OK. läks ''eesti ralli'' lahti ja mis saab öelda on see, et õnneks juhtus see kõik juba puhkuse lõppedes. pamperiga kojusõit maksis 2200.-. mis saan öelda, hea et eestis olime :)

hetkel seisab auto hoovis. vaatad ja nutumaik suus... ma olin oma auto kõige suurem fänn :( hetkel siis kasutusel mattpunane opel, manuaalkastiga - käed-jalad tööd täis koguaeg.

hetkel mis siin teada olen saanud on:
väntvõll saaledega 7860.-
ülemine tihendite kompl. 4050.-
alumine tihendite kompl. 590.-
veepump 2244.-
plokikaane poldid 900.- x2
keps uuena 2920.-/tk. kasutatuna 1000.-/tk.
+ veel õlid, jah.vedelik jne.


Tööde pool oleks järgmine:

plokikaante remont ca. 5000.-
mootor ja kast peale-maha 6300.-
mootori remont 12500.-
*************'

ehk siis ca 40-50t. kui lasta tuua kasutatud mootor, siis see maksaks ca 15t + mootori maha/peale läheks 6t juurde.


vot sellised lood chrysleriga


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Aug, 2008 23:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
termiit kirjutas:
mingi 2 ndl enne kotti jooksmist käis auto käivitamisel mingi lisaheli läbi...


Mis heli??

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Aug, 2008 23:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Nov, 2007 23:46
Postitusi: 21
Asukoht: tln
hmm kirjutas:
termiit kirjutas:
mingi 2 ndl enne kotti jooksmist käis auto käivitamisel mingi lisaheli läbi...


Mis heli??


grrrrr . ca 2-4 sekundit.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mootoris koputab
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Aug, 2008 23:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Nov, 2007 23:46
Postitusi: 21
Asukoht: tln
musttank kirjutas:
Lasin mootori remontida. Maksumuseks kujunes 25 000.-eeki ja suma jagunes detailide ja töörahaga pooleks.


kus sa remontida lasid?
mul nagu hulka suurem summa miinimumhinnaks öeldi :oops:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Aug, 2008 1:19 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
No väntvõlli ei pea tingimata vahetama - tõenäoliselt saab ka ca 1000 krooni eest lihvida. Kepse ei pruugi olla vaja (kõiki) vahetada. Kui veepump ei leki/loksu/kõrise, siis pole ju ka seda tingimata vaja vahetada. Plokikaasi pole vast ka vaja tingimata remontida, kui enne õlikulu või muid probleeme polnud. Muidugi hea oleks, kui juba laiali. Aga samas ei pruugi isegi plokikaasi maha võtta vaja olla. Siis pole vaja ka plokikaanetihendeid ega ka -polte. Muidugi veel põhjus vaja välja selgitada. Miks üldse kokku jooksis? Kas oli õli vähe või lagunes õlipump ära. Viimasel juhul ilmselt kuluks ka õlipump remontida/vahetada.
Kindlam on muidugi kõik vahetada ja remontida aga kui on vaja säästa siis peaks piisama ainult alumise otsa avamisest, vända lihvimisest ja uutest saaledest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Aug, 2008 16:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Nov, 2007 23:46
Postitusi: 21
Asukoht: tln
Anjolle kirjutas:
No väntvõlli ei pea tingimata vahetama - tõenäoliselt saab ka ca 1000 krooni eest lihvida. Kepse ei pruugi olla vaja (kõiki) vahetada. Kui veepump ei leki/loksu/kõrise, siis pole ju ka seda tingimata vaja vahetada. Plokikaasi pole vast ka vaja tingimata remontida, kui enne õlikulu või muid probleeme polnud. Muidugi hea oleks, kui juba laiali. Aga samas ei pruugi isegi plokikaasi maha võtta vaja olla. Siis pole vaja ka plokikaanetihendeid ega ka -polte. Muidugi veel põhjus vaja välja selgitada. Miks üldse kokku jooksis? Kas oli õli vähe või lagunes õlipump ära. Viimasel juhul ilmselt kuluks ka õlipump remontida/vahetada.
Kindlam on muidugi kõik vahetada ja remontida aga kui on vaja säästa siis peaks piisama ainult alumise otsa avamisest, vända lihvimisest ja uutest saaledest.


teed ära? :D sedasi lugedes ei ole nagu midagi vaja teha. kui aus olla, siis ei tea veel miks kokku jooksis. hoolduseid on saanud korralikult teha. keegi muidu pakkus, et käivitamisel grrrrr tundus olevat, et nagu ei oleks kohe õlisurve üles läinud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Aug, 2008 22:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Need 2,7 l mootorid jooksevad kokku varem või hiljem,sõltumatta sellest kui hästi neid hooldusi on tehtud.Kui algusest peale õli vahetada 7000 km tagant (tehas paneb välbaks 12-15 tuhat sõltuvalt oludest)siis saab seda pikendada ikka tunduvalt üle 200 tuhande,teine asi see et sina ju võid seda hästi hooldada aga mis on teinud eelmised omanikud? Sellel mootoril on kehv õlitussüsteem,vähese tootlusega õlipump,ning kergelt ummistuvad õlikanalid.Sellest on siin ja välismaafoorumites pikalt jahutud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Aug, 2008 19:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Nov, 2007 23:46
Postitusi: 21
Asukoht: tln
üldiselt eelmiste omanike teema on jah nii nagu see on - kunagi ei tea, mis tehtud või tegemata jäetud. enda auto puhul kellegi kaela ajada nagu ei saagi - eelm omanik tuttav ning ise selle masinaga üle 3a sõitnud. muidu väga heas korras auto aga mootor kotis.

täna sai yksjala poolt soovitatud remondikohta helistatud, sealt tuli ka vastus ca 50t. korralikku kasut mootorit pakkusid 35t+vahetus ehk siis ca 40t kokku. homme uurib palju romulad selle auto eest maksaks ja kui kokkuvõttes tuleb rahakotti samasuur miinus kui remontides, siis läheb kergemat vastupanud teed (vist).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Aug, 2008 21:19 
Kas ja kuhu oleks võimalik paigalda andur(kell), et jälgida õli survet?
Palju üldse peaks õlisurve olema?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Aug, 2008 7:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Yoda kirjutas:
Kas ja kuhu oleks võimalik paigalda andur(kell), et jälgida õli survet?
Palju üldse peaks õlisurve olema?


Asi ei paista üldse olema õli surve puudumisest vaid saalede õlituskanalite korrasolekust (kas on paksu ollust või ei ole, ning kuhu ta on kogunenud)

vaata ka seda teemat:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3825

Seal on toodud ka see, mida on võimalik asendada LH (Concorde, 300m LHS) ja JR (sebring) 2,7 vahel - seega pole vaja tingimata taga ajada nime 300m-i

Näiteks kepsud on märgistamata, sama ka vänt, ehk siis puuduvad koodid
Vahe võib tekkida pisidetailides, kinnitustes ning ka aastate lõikes.
2003 ja üles on üldse tiba see ringi ehitatud ja põhiliselt puudutab see mootori kontrollseadmeid.

Seega mina soovitaks ikkagi mootori remonti mitte vahetust ja mõistliku remonti mitte lihtsalt kogu sisu vahetust, kuna kõik ei pruugigi olla vigased seal sees.
remondi käigus kindlasti puhastada õlituskanalid.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Sept, 2008 14:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Nov, 2007 23:46
Postitusi: 21
Asukoht: tln
meie 300M jälle sõidab, sai ''uue'' mootori. suur abimees oli Carservice ja Vahur, keda soovitati siis 4x4 foorumist.

a, ja vana mootor anti ka kaasa, et juppidena maha müüa. ta kellegil oli veel seda soovitanud ning tasapisi saadi X summa ikka kokku. mõte iseenesest hea aga kuhu ma kuulutuse panen ja kui keegi midagi soovib, siis läheb suuremaks nuputamiseks, et mis jupi küljest lahti keerab :D


aga igatahes - elu jälle lill Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mootoris koputab
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Mär, 2009 10:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
see on küll nüüd vana teema aga kuidas nägi mootor seest välja??

Mul endal samuti 2,7 mootor ning pärast 1,5 aastast motuli kasutamist ja 2x mootori läbipesu 4 korda õlivahetust 35000km läbimist oli mootor seest väga puhas, karamell ja ei ühtegimusta värvi sadet...
Olen ikkagi arvamusel, et mootor oli konstureeritud liiga täpselt (ilma kanalite suuruste kõikumisteta), mis põhjustas väga tundliku/valiva mootori õlide suhtes.
Õli on mootoris ju 4,7L ja ilma lisajahutuseta ringluses. See läheb seal ikka väga kuumaks ning kui õli läheb nagu keev kartulivesi paksuks/vahuseks siis sade on ka ringluses ning kuhugi ta ikka kinni jääb.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia