Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 23:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Juul, 2014 22:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Nii, pole ammu sattunud klubilehtedele, sai vahepeal Saarest Tallinnale lähemale kolitud :)

Aga nyyd asjast. Lugu selline, et palav ilm jne, oli vaja ujuma minna ja kuna liikuls maanteel nõnna tihe siis kikdowniga kõrvalteelt vahele susatud. Pöörded läksid üpris kõrgeks ja hääl oli liiga kuri, otsustasin jalga kergitada. Kiirendus tundus olevat natuke kehvavõitu? Sõitsin 2 km rannani ja seal olivad hirmsad ummikud, kohapeal teiste järgi oodates hakkas auto kummaliselt nagu jõnksutama ( käik oli sees ja pidur alla vajutatud) Mitte nagu mootoripöörded vaid nagu tahaks hirmsasti kohapealt ära minna nagu sõnakuulmatu koer kes rihmaotsas sikutab. Uimerdasin ennast autodevahelt parklasse ära, lükkasin kangi P peale ja siis hakkasid pöörded kõikuma, nii umbes 3-4 korda üles alla, korra isegi nii madalale, et tundus nagu hakkaks välja surema. Ja seda kõike saatis punane pööretekõikumise taktis vilkuv õlituluke. Ja siis äkki oli kõik nagu korras. Ujumas käidud ja koju tagasi. Tundus nagu oleks natuke pikalt käiguvahetusega oodanud aga võibolla ka minu parakad. Pähimõttelislet sõitsin ilusti koju ära aga kohe autot välja ei suretanud. Natuke tiksus ilusti ja siis täpselt sama nali. 3-4 korda, õlitule vilkumine ja siis jälle kõik korras. Lisan veel juurde et õlitase on seal miinimumi kandis, hetkel pole ka õli käepärast et juurde lisada. Viimati vaatasin nii umbes1500-2000 km tagasi siis oli enamvähem seal näidiku keskel aga eks vana suur mootor tarbib ikka õli. Et ehk targemad oskavad asja kommenteerida ja võibolla on keegi ka kokku puutunud. Äkki on tegemist lihtsalt juhuste kokkulangevusest ja madala õlitaseme tõttu ebapiisavast õlirõhust, kohati. Või on hoopis miskit muud. Masin aastats 2000 ja mootor 3,5 185 kw.

Parimat
Kaspar


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Juul, 2014 22:53 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Kui Tallinna kandi inimene oled nüüd siis saab teinekord trehvata.
Aga õlirõhk sul äkki kehv mootoris.Samas lisa õli või tee õlivahetua kiiremas korras.Muidugi õlirõhuandur võib ka saba visand.Ja sellise kuumaga ja kui paaru paned siis õli võtab ikka.Täiesti normaalne,kui 10 k peale võtab liitri õli.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Juul, 2014 23:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Juun, 2014 2:35
Postitusi: 16
Õlitule vilkumist võib põhjustada ka see sama pöörete kõikumine ja madal õlitase. Õli kuuma ilmaga vägagi vedel ja sellise ilma kohta liiga vähe ka seda ning kui pöörded langevad korraks väga madalale, siis väheneb ka õlipumba tootlikus hetkeks, tulemuseks vilkuv õlituli. Seega alustuseks ikka õli juurde valada ja pigem uurida miks mootori pöörded kõiguvad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 22:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Õli "paksust" reguleerivad teatud lisandid, mis vastavalt vajadusele siis kahanevad või paisuvad. See, et hetkel palavad ilmad, ei muuda õli mootoris kindlasti vedelamaks, kui õlile tehase poolt ette öeldud on.

Kuna sul pöörded kõiguvad, siis sellest tulenevalt on õlipumba töö ebaühtlane ja võib häireid tekitada. Pakuks mõnda vaakum leket.

Kui õli on miinimum tasemel vähemalt, ei tohiks see põhjustada õlitule süttimist, kuna see on miinimum vajalik kogus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Juul, 2014 0:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Hakkasin ka ise mõtlema selle peale, et õlituli ei puutu eriti asjasse, vilgub ta siis kui pöörded väga madalal. Pigem siis on see, et tühikäigul ei suuda pöördeid hoida ja hakkab neid üles alla kõigutama. Mööda maanteed sai ilusti sõidetud aga linnaliikluses oli täiesti võimatu jõudsin Kadaka selveri juurde ja sealt lohistasin Toppartsi, seal aga öeldi et pikad järjekorrad ja juba 2 päeva seisab seal ei ole jõutud proovisõitugi teha. Helistasin ka US partsi seal juhuslikult sain mehaaniku jutule kes oletas, et tegu võib olla jah kas vaakumvooliku või sisselaske tihendiga aga ka nende graafik on tihe ja enne nädalat löögile ei pääse. Kuna veakooode ei anna ja check engine ka ei põle siis peaks anduritega kõik korras olema, samuti töötab mootor täitsa ühtlaselt ja rahulikult seega rihm pole hammast üle visanud ja muu tehnika peaks ka korras olema.

Igatahes kõik soovitused teretulnud, kes kus ja võimalikult kiiresti asja ära lahendaks. Vaja autot ikka igapäevaselt kasutada ja kaua sa ikka laenatud autoga ringi sõidad... :)

Kui on kellegil kokkupuuteid antud tööde maksumusega siis oleks ka hea teada, et vastu pükse kusagil ei saaks... :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Juul, 2014 2:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Vaakum leket saad ka kodus taga otsida, kuigi suht ebamugav sellel mootoril.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Juul, 2014 19:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
ma olen juba ühekorra üritanud tuvastada mingit kahtlast susinat kapoti alt aga edutult, kõik tundub nagu korras olevat, samas toppartsis kes pilgu peale viskas arvas ka , et mingi imelik õhu susin on. Vat ei tea... ühesõnaga täna kolmas päeva juba vedeleb seal õuel ja keegi pole kätt külge pannud hakkab juba närvi ajama vaikselt. Krt Saaremaal oleks tunni ajaga saanud mehaaniku kätte ja õhtuks asi korras või hoopis poole hullemas seisus... :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Juul, 2014 21:21 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Top partsi härrad ongi viimasel ajal nagu sitahädad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Aug, 2014 20:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Sain siis täna teada, et kui mootorit küpsetasid, siis ikka said lõpuks kolina sisse, seega saaled või miskit. Lubasid esmaspäeval mootori alt lahti võtta... ja uurida... uurimine pidi mulle maksma minema 100 euri... :D on ikka elu siin pealinnas... :) Ühesõnaga tundub, et peab maha myyma... ei viitsi vist jännata ise sellega enam vaja muretult liigelda... :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Aug, 2014 11:11 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
-Ghost- kirjutas:
Sain siis täna teada, et kui mootorit küpsetasid, siis ikka said lõpuks kolina sisse, seega saaled või miskit. Lubasid esmaspäeval mootori alt lahti võtta... ja uurida... uurimine pidi mulle maksma minema 100 euri... :D on ikka elu siin pealinnas... :) Ühesõnaga tundub, et peab maha myyma... ei viitsi vist jännata ise sellega enam vaja muretult liigelda... :)



No saale kolks siis neid saab eraldi ju vahetada..Kuskil 300 on töö


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Aug, 2014 16:48 
Eemal
Kasutaja
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Kolmapäev 04 Dets, 2013 16:51
Postitusi: 141
kas see susin sul käis koguaeg , kui kõva susin ?
Kas mootori käimise ajal on kuulda , või ainult siis kui seisma jätad?
Mul käib mingi susin , kui auto seisma jätan 10-15 sekundit. Äkki susiseb koguaeg , aga pole kuulda lihtsalt. pole aru saanud mis asi on .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Aug, 2014 9:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Tööraha on 300 euri? Palju siis jubinad on? Mulle öeldi, et lahti võtmine ka veel 100 euri... :D nii, et lõpuks tuleb ikka teise auto hind kokku.

Susinaga on see teema, et see kostub nagu sealt sisselaskest, see on muidugi selline suur kamber, et see võib niisama ka kajada, gaasi andes on isegi kuulda sellist nagu turbo ülerõhuklapi häält, nagu lööks välja kusagilt... :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia