Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Vihmase ilmaga ja peale pesu aku täitsa tühi?
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=34&t=13390
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  -Ghost- [ Pühapäev 29 Juun, 2014 17:16 ]
Teema pealkiri:  Vihmase ilmaga ja peale pesu aku täitsa tühi?

Ongi siis küsimus targematele, et mismoodi selline asi saab võimalik olla. Aku on uus Bosch aga nyyd tulebki välja nii, et kui öösel sajab korralikult vihma siis on hommikuks aku nii tühi, et isegi uksi ei tee enam lahti. Sama juhtus ka korra autot pestes. Pesin õhtul masina puhtaks ilm oli ilus ja kuiv aga hommikul pidi autosse sisse murdma... :D

Autor:  m300m [ Pühapäev 29 Juun, 2014 17:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Vihmase ilmaga ja peale pesu aku täitsa tühi?

-Ghost- kirjutas:
Ongi siis küsimus targematele, et mismoodi selline asi saab võimalik olla. Aku on uus Bosch aga nyyd tulebki välja nii, et kui öösel sajab korralikult vihma siis on hommikuks aku nii tühi, et isegi uksi ei tee enam lahti. Sama juhtus ka korra autot pestes. Pesin õhtul masina puhtaks ilm oli ilus ja kuiv aga hommikul pidi autosse sisse murdma... :D


Oled kindel,et aku defektiga pole?Laadinud oled proovinud?

Autor:  -Ghost- [ Pühapäev 29 Juun, 2014 18:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Vihmase ilmaga ja peale pesu aku täitsa tühi?

No kui aku toimetab külma ja soojaga ilusti mitu kuud ja siis peale padukat on tühi... siis jälle toimetab ilusti ja peale auto pesu on tühi siis ma ei usu, et viga akus on. Kas aku ka niiskusega tühjaks jookseb? Samas kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis tavaliselt istub auto au plastikkastis või kusagil aga chrysleril on ta kerega otse kokkupuutes. Vana aku mis maha võtsin oli pakke kilega ära kiletatud millegi pärast.

Autor:  zilliver [ Pühapäev 29 Juun, 2014 19:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Vihmase ilmaga ja peale pesu aku täitsa tühi?

Äkki vesi voolab kuskile ja ajab lühisesse?

Autor:  rivo [ Pühapäev 29 Juun, 2014 22:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Vihmase ilmaga ja peale pesu aku täitsa tühi?

Kas tehase alarm või järelturu kaup? Kui viimane, siis otsiks viga sealt. Samuti võiks kriitiliselt üle vaadata näiteks aknamootorid ja nende pistikud, samuti keskluku mootorid. Need asuvad ukse sees ja seal on veel kõige lihtsam elektriosadele ligi pääseda.
Ei ole täpselt kursis 300-ga, aga kas tal on näiteks pakiruumis kuskil mõi elektroonikaplokk? Vihma/pesuga võib kuskilt mõni tihend läbi lasta ja vesi pääseb pakiruumi näiteks kuskile katete alla plokile ligi, mida esmapilgul ei märkagi. Samuti tasub üle vaadata kapotialused tuuleklaasi all ääres oleva vanni äravooluavad, et oleks puhtad. Kui need umbes on, siis võib vesi soojenduse kaudu ka pääseda sinna, kus ta oodatud ei ole. Samuti kriitilise pilguga üle vaadata katuseluugi äravaool ja selle elektrimajandus (muidugi luugi olemasolul).
Mainin veel, et ei ole 300 ehitusega täpselt kursis ja sinu auto puhul tulistan puusalt, aga need on reeglina levinud probleemid enamus autodel, mis kardavad pesu/vihma.

Autor:  -Ghost- [ Pühapäev 29 Juun, 2014 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Vihmase ilmaga ja peale pesu aku täitsa tühi?

Peab vist hakkama jah jälgi ajama, väga nõme on niimoodi ehku peale autosse istuda, praegu muud polegi kui ainult vihma. Alarm on tehase oma seega sellega ei tohiks probleemi olla. Samas seisval autol ei ole ju midagi järgi ühendatud peale alarmi. Lühist ei saa siis ju ka tekkida? Vähemalt minu loogika ütleb nii, et kui voolu juhtmes pole siis ei saa ta sealt ka välja lekkida. Peakski kõigepealt siis selgeks saama need kohad mis seisval lukustatud autol vooluall on.

Autor:  rivo [ Pühapäev 29 Juun, 2014 23:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Vihmase ilmaga ja peale pesu aku täitsa tühi?

-Ghost- kirjutas:
Peab vist hakkama jah jälgi ajama, väga nõme on niimoodi ehku peale autosse istuda, praegu muud polegi kui ainult vihma. Alarm on tehase oma seega sellega ei tohiks probleemi olla. Samas seisval autol ei ole ju midagi järgi ühendatud peale alarmi. Lühist ei saa siis ju ka tekkida? Vähemalt minu loogika ütleb nii, et kui voolu juhtmes pole siis ei saa ta sealt ka välja lekkida. Peakski kõigepealt siis selgeks saama need kohad mis seisval lukustatud autol vooluall on.

Täpselt.
Idee poolest peaks peamoodul peale alarmi aktiveerimist mingi aja jooksul autost voolu välja lülitama, puhkereziimi minema. Kindlasti mingid plokid jääva asja nö. kontrollima marginaalse tarbe juures. Samas pole välistatud ka võimalus, et kui auto märjaks saab, siis peamoodul ei lülitagi autot puhkereziimi, sest kuskil juba on mingi voolu ''maha jooksmine'' ja auto jääb aktiivseks. Aktiivne oleks pluss võimalik väike voolu maha jooksmine lüpsavadki akus ööga tühjaks.
Katsu kuskilt leida skeemid ja tööpõhimõte. Siis võta laar õlut ja ampertangid ja kuku kaevama. Sellise vea leidmine on ilmselgelt pikk protsess.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/