Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 13:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Veebr, 2014 11:29 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Sõitsin ja siis peale vähe järsemat gaasi vajutamist suri välja.Jäin seisma ja käivutus ilusti ja sõidab ilusti isegi peale paarutamist.Siit foorumist lugedes,et gaasiklapi asendi andur (TPS andur) vist hakkab otsi andma.?
See kuidagi mu eelmise probleemiga vist ei ole seotud.
viewtopic.php?f=34&t=12896


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Juul, 2016 18:51 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Nii mehed üle kahe aasta möödas ja sama triki tegi uuesti,

Panin auto käima parklas soojenema,et koju sõita siis lambist paari mintsa pärast suri välja

Täna keset ristmiku sõits suri sammuti välja,

Ja peale uuesti käivitamist siis korraks nagu poos kinni ka,panin gaasi põhja,käigu lõi alla aga kiirendas tasakesi


Nii mis andur läbi on?

Veakoode ei näita


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Juul, 2016 19:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
TPS on päris hea võimalus.

Seda saad ka kontrollida:

Mõõdad signaali voliti anduri pistikust, kui süüde sees. Ning jälgid multimeetriga kas gaasipedaali vajutades voldid suurenevad ühtlaselt. Kui tekib mingi suurem "hüpe" või "surnud auk" siis on andur läbi.

Mõõda nii gaasipedaali vajutades alla, kui ka seda vaikselt üles lastes.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Juul, 2016 19:21 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
zilliver kirjutas:
TPS on päris hea võimalus.

Seda saad ka kontrollida:

Mõõdad signaali voliti anduri pistikust, kui süüde sees. Ning jälgid multimeetriga kas gaasipedaali vajutades voldid suurenevad ühtlaselt. Kui tekib mingi suurem "hüpe" või "surnud auk" siis on andur läbi.

Mõõda nii gaasipedaali vajutades alla, kui ka seda vaikselt üles lastes.


Tänan proovin seda vt kindlasti homme,

Nukaanduri oleks ka veel,siis ka tavaliselt turtsub mootor


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia